Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pikkuautoa suosittelisit?

09.12.2011 |

Meidän pikkuinen auto päätti väsähtää vähän liiaksi (korjaaminen tulee kalliimmaksi kuin auton arvo) ja nyt täytyy harkita uuden (käytetyn) auton ostoa.

Mitä pikkuautoa voisit suositella? Meillä käytön tarve on lähes olematonta - noin 200-300 km kuussa, joten mikään hirveän hieno ei tarvitse olla. Tarkoitus on vain lyhentää lapsen hoitopäivää.

Toiveissa olisi:

- vm. ehkä noin 2007-2008

- ei mallikauden alusta olevaa autoa

- pieni kulutus

- tutkitusti vähän vikoja

- turvallisuus vähintään 4 tähteä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda Jazzista.

Tai sitten joku pieni Toyota, mutta itse en ainakaan pitänyt, olisiko ollut Yariksesta, joka meillä oli kerran sijaisautona.

Kalliimpi hyvä olisi tietenkin VW Golf, joka on erittäin jämyn tuntuinen ja hyvä istuttava.

Vierailija
2/4 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda Jazzista. Ihmeen tilavat auto.

Tai sitten joku pieni Toyota, mutta itse en ainakaan pitänyt, olisiko ollut Yariksesta, joka meillä oli kerran sijaisautona.

Kalliimpi hyvä olisi tietenkin VW Golf, joka on erittäin jämyn tuntuinen ja hyvä istuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä melkein naapuristasi suosittelen Toyota Corollaa. Meillä 1,4-litrainen, kuluttaa vähän ja on ollut todella hyvä pikku kottero. Kahden lapsen kanssa mahtuu mainiosti, koska sisätilat ovat avarat. Juuri tätä 2005-2006 ikäluokkaa olevat Corollat on näppärästi sisäänajettu, hinta tippunut alle 10 t euron, mutta mitään isompia vikoja ei ole. Korjaamoiltakin aina sanotaan (vuosihuoltoijen yhteydessä, huom!) että ei näissä mitään vikoja ole.

Vierailija
4/4 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Corollat ja Golfit on kyllä jo tosi isoja ja hienoja autoja tuommoiseen 200 km kuukausiajoon. Menee vm. 2007 hienommaksi muin meidän ykkösauto...

Jazziin pitää tutustua.

Kovin ristiriitaista tietoia löytyy vioista. Ehkä osa tiedoista on itse vioista ja ehkä osa on sitten hylkyprosenteista katsastuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi