nuoria odottajia....
Onko täällä kuinka paljon nuoria äitejä. Sanotaan 20 ylöspäin. Itse olen 20, täytän viikon päästä 21. Naimisiin ensi syksynä ja nyt onnellisesti raskaana viikolla 10+2. Vauvakuume ollut jo pari vuotta ja takana nyt vuosi yritystä. Moni varmaan lukikin täältä kuinka tämä pienokainen ilmoitti olostaan.. Selkää meinaa vihloa ja rinnat turpoaa entisestään. =)
Kommentit (32)
mutta pienenä lisänä:
mies on tällä hetkellä 28v ja minä siis olin 21v. kotkassa asustelemme =)
näitä nuoria muitakin, kun tuntuu että kesäkertuissa kaikki jonkun 25---
No mutta tässäkin joukossa vielä nuori, eli olinko nyt sitten toinen joka on 19v, mieheni on (kihlattuni) 27v.Kummatkin ehdimme kyllä vielä synttärit viettää ennen lapsen syntymää. Yhdessä ollaan oltu sellainen vuosi ja kihloissa nyt puoli vuotta. Lapsi olisi meille ensimmäinen. Ja laskettu aika olisi 15.06.06.
unohdin tosta edellisestä vielä,että kihlattuni on 28vee ja ensimmäinen lapsi on tuloillaan:)
Mitenkäs teillä muilla on ulkopuolisten suhtautuminen ollut?
Meillä alussa " hieman" vaikeaa miehen vanhempien puolelta, mutta nyt ollaan jo innoissaan sielläkin :)
nazuli: jokos olet neuvolassa käynyt? (en nyt saa päähäni paljonko sulla viikkoja) Mihin alueeseen kuulut, lähinnä oliko terkka mukava. Ite kuulun pohjoiseen soluun. Ite olen pitäny meijän terkasta (vaikkei niitä syvällisiä keskusteluja ole tullutkaan kovin usein- oliskohan itessäkin vikaa)
Mutta onnea kaikille masulaisille!
*odottaa pääsyä jo synnärille*
10kaks 39+1 (oho, noin paljon JO)
onhan tätä lasta jo toivottukin =) oma äitini taitaa olla kaikkein hupsuin odottaja x)
miehen puolelta tosin ei olla kovinkaan innoissaa, eivät kysele ikinä minun eikä vauvan kuulumisia =/ mutta ne vaan on sellaisia! muutenkin ollaa tosi vähän tekemisissä niiden kanssa kun aina tuntuu tulevan erimielisyyksiä =( heillä kun on tuo vanhanajan kasvatus ym.!!
mutta mieheni kanssa sentää olemme onnemme kukkuloilla!!!! =)
nekkuli 31tasan =)
Ihanan paljon on nuoria odottajia. =) Minusta on suuremmoista että täältä löytyy sellaisia jotka uskaltaa perustaa perheen nuorena, eikä sillä periaatteella että ensin hirmu ura ja sitten pikkusta ennen kun täytetään 40, niin aletaan tuskailla kun ei ala lapsia kuulua. Me ainakin kun tähän on nyt alettu niin lapset saa nyt tulla sitten putkessa jos vaan luoja sen suo.... ( eikä tähän liity nyt mitään uskonto juttuja...)
Minä ainakin olen tuntenut olevani jo pari vuotta valmis lapsiin ja rakastan lapsia todella.
Selkää ja lonkkia meinaa vihloa. Vaikka viikkoja on 10+3 vasta. Onko normaalia...kokemuksia. Muuten on vointi kyllä hyvä. Pahoinvointikin on kadonnut. =) Tsemppiä muillekin!! Ihanaa odotus aikaa!
...jos nuori äiti on kahdestakympistä ylöspäin...? Teiniäidin leimaa en ainakaan aio otsaani ottaa vaikka nyt ikää on vasta 19, vauvan syntyessä tosin 20..
Ei se oo just... sehän onkin että vaikka 20 ylöspäin. Et sinä ookaan mikään teiniäiti enää.
Moikka!
Eli liityn seuraanne. Olen 21 vuotias vauvan odottaja, mieheni on myös 21 vuotta. Laskettu aikamme on 22.joulukuuta eli viikkoja on jo kerennyt kertymään sellaiset 34+1 jee!!!
Tampere on synnytyspaikka, toivottavasti ei ole kauheesti ruuhkaa..
Itse voinut suhteellisen hyvin, selkäkivut välillä sietämättömiä, muuten kaikki ok. Vauva jo kiinnittynyt pääalaspäin odottelemaan poispääsyä.
Eli tällaista meillepäin, mukavaa että on näinkin paljon nuorta porukkaa odottamassa
Acathisia + Maha-asukki 34+1
...kesällä hurjat 20 vee täyttänyt odottaja! Ihan raskauden alkumetreillä mennään, saas nähdä tuleeko tästäkään raskaudesta mitään, mutta kovasti positiivisesti yritän ajatella ja toivomme parasta :) Jos kaikki menee hyvin olen tämän pikkukakkosemme syntyessä juuri täyttänyt 22v. Toivotun esikon saimme kun olin 19 ja avokkini 20.
Naimisissa ei vielä olla, kun rahatilanne ei ole ollut vielä häihin kykenevä... Ei me nyt mitään suurhäitä tahdottaiskaan, mutta ihan vaan niin että voitas itse maksaa eikä tarvis ruoissa ja vieraissa pihistelläkään. Talvihäistä haaveillaan.... Kunhan avokki pääsee töihin niin sitten :) Olisihan se ollut mukavaa olla naimisissa ennen kuin tämä toinen syntyy, mutta eipä taideta olla... Hups, menipäs vähän ot :)
Eli täytän vuoden alussa 23.v, esikoisen laskettuaika on joulukuun lopussa. Mies on 25.v ja yhteistä taivalta pian takana 8 vuotta.
Niin se on kun " tekee" lapset nuorena, jaksaa itse paremmin. Eikä ole itse mikään ikäloppu, kun lapset ovat täysi-ikäisiä.
Kaisa rv 33+2
täältä kymenlaaksosta olen siis.unohtu osta edellisestä..