nuoria odottajia....
Onko täällä kuinka paljon nuoria äitejä. Sanotaan 20 ylöspäin. Itse olen 20, täytän viikon päästä 21. Naimisiin ensi syksynä ja nyt onnellisesti raskaana viikolla 10+2. Vauvakuume ollut jo pari vuotta ja takana nyt vuosi yritystä. Moni varmaan lukikin täältä kuinka tämä pienokainen ilmoitti olostaan.. Selkää meinaa vihloa ja rinnat turpoaa entisestään. =)
Kommentit (32)
mutta nuori äiti kuitenkin. Täytin elokuussa 22 ja meillä on kaksi ihanaa pojanviikaria, 1v3,5kk ja 1kk9pv. Naimisissa on oltu mieheni kanssa pian 3.v. ja yhteistä taivalta on takana 7.v.
Mami
Ihanaa on tietää että on muitakin nuoria odottajia. :) Täältä tullaan perässä rytinällä.. Tiistaina ensimmäiseen lääkäri neuvolaan, hiukan jänskittää mitä siellä tapahtuu. Onnellista odotusta sinullekin... =)kerrohan kuulumisia. Minä kerron tiistaina sit neuvola käynnistä. Vessassa juoksut on jo hiukan vähentynyt. Mutta mahallaan en voi nukkua kun painaa niin paljon rintoja...
Kiitos onnitteluista..!!
Vatsa pyöristyy jo somasti.
Lisää nuoria odottajia.... =)
Täytän vielä loppuvuodesta 21v. ja nyt toista odottelen rv 11+5. Esikoinen täytti lokakuussa vuoden.
Naimisissa ollaan miehen kanssa oltu vähän päälle vuosi ja tuota esikoista ehdittiin toivoa yli 2-vuotta, ennen ku tulin raskaaksi.
Eli minä olen 20 vuotta juuri täyttänyt ja toista odotan Rv. 28.
Naimisissa ollaan oltu puoltoista vuotta ja melkein heti rupesin odottaa kun mentiin. Nyt sit tulee tasan vuoden ikä ero :)
tosissaan 21 vuotta tuli täyteen tuossa elokuun alussa ja esikoista meille ootellaan. loppusuorilla mennään ja itseään rääkätään minkä keretään jotta pihallekin tajuis pienonen tulla mut turhalta toivolta näyttää. heh. naimisiin mennään 31.12.2006 ja tuossa lokakuussa tuli yhteistä taivalta täyteen vasta se vuosi! :) mutta sitäkin tärkeämpi ja mahtavampi.
-neitoperhonen ja Toukka 38+1
olen syyskuussa täyttänyt 21v ja esikoista odottelen =) viikkoja tällä hetkellä 30+6, huomenna taas uusi viikko =)
asun avoliitossa kihlattuni kanssa ja yhteistä taivalta meillä on kohta 8vuotta =) vauvaa yritimme melkein 2v ennen ku tärppäsi.. mutta nyt kovasti odotellaan tammi-vauvan syntymää =)
nekkuli ja " elmeri" 30+6
Itse asustelen täällä Pohjois-Kirkkonummella...
Täytin syyskuussa 22v ja odotan kolmatta lasta. Pojat ovat 4v, 1v6kk ja masukki rv36.. Esikoisen olen saanut yksin mutta nämä kaksi muuta sitten mieheni kanssa ja esikoinenkin on yhtälailla oma isille kuin muutkin lapset =)
Yhdessä ollaan oltu yli 3v ja naimisissa 07/04 lähtien.
-Anu rv 35+3
Esikoisen syntyessä olin 21v ja kun tämä toinen syntyy olen juuri täyttänyt 23v Mies on mua vuotta nuorempi ja naimisissa ollaan oltu reilu vuosi. Pian 5vuotta yhdessä.
Esikoinen on 1v ja toista odotan alkumetreillä rv5+5
Ja Keski-Suomessa asustellaan
heips vaan.Minäkin täytän tässä 18pvä 22.v. ja ensimmäistä odottelen:)
vko 18+1
höpsis... äsken rupesin tänne vastaamaan niin otinkin aloita uusi keskustelu. Siis minä asun siilinjävellä. Rv 10+2 menossa, tiistaina olisi lääkärineuvola.
Minä täytän kuukauden päästä 22v. Naimisiin mentiin mieheni kanssa heinäkuussa ja yhdessä ollaan oltu 5 vuotta.
Nyt odotellaan esikoista viikoilla 9+1, yritystä oli 8kk ennen kuin tärppäsi.
En ihan täytä kriiterejä; täytän ensi vuoden alusta vasta 20 v. Mutta kaipa silti tänne saan ilmoittautua? :)
Olen siis 19 v Päijät-Hämeestä ja esikkoa odotellaan viikolla 28+6. Naimisiin menimme helmikuussa-05
Ilmottaudun myös tähän ketjuun. Olin 21 kun esikoisen sain ja nyt toinen tulossa (rv21+5) ja itse täytän kohta 23vuotta. Mies on 24v. =) Asustellaan Espoossa.
23v on ikää ja esikoista odotellaan. Mies ehtii täyttää ennen vauvan syntymää 29v ja yhdessä ollaan oltu pikkuista vajaat kaksi vuotta. Yhteisen katon alla onkin sitten tullut asusteltua jo melkein puolitoista vuotta. Pillerit jätettiin pois toukokuussa ja yhdet omat menkat siinä sitten ehtikin vaan tulla ja plussaa näytti testi elokuussa. Eikä ollut mitään erityistä yrittämistä vaan lähinnä tulee jos on tullakseen -meininki.
Tampereen kupeessa asustellaan, minä vielä opiskelen. Laskettu aika on huhtikuun lopussa.
[color=red]pikku-milli & paco 15+5[/color]
Mulla on 3v tyttö ja 1v3kk poika ja nyt olen rv37+1=)
Mieheni on 27v, ollaan oltu yhdessä kohta 5v ja enskesänä mennään naimisiin=). Taloa rakennellaan parhaillaan...
SaJuTu 37+1
Elikkä asustelemma miehen kanssa Riihimäellä.
Itse olen vielä 19 mutta täytän pian 20. vauva ehtii kyllä maailmaan tulla ennen synttäreitäni, jotka ovat joulukuun ensimmäisellä viikolla.
Mies (mies ja mies, kihlattu) on 21.
Yhteistä taivalta takana kolme ja puolivuotta, naimisiin menosta ei ole vielä ollut puhetta. kaikki siis aikanaan.
10kaks 39+1
Alussa vielä mennään, nyt meneillään rv10+5... Minä 20 ja mies 21, laskettu aika 3.6..
Ja esikoista ootellaan, antoi odotuttaa itseään 1 ½vuotta ennen ku tärppäs :)
no mä täytin viime kuussa 20,eli viel aika nuori:)
mä vast täl viikol plussasin,eli alussa ollaan vielä..mut kuitenkin:)
onneni kukkuloilla nyt.
ois kiva saada jotain uusia tuttavuuksia nuorista odottajista. mun kaveripiirissä kun ei viel pahemmin oo vauvoja tehty.
Itse olen 21, vuoden alussa täytän 22. Toista odotellaan viikolla 16. Esikoinen nyt 1v 8kk.... :)
Enemmänhän tällä näyttäisi olevan yli 25vuotiaita odottajia.
Ihanaa odotusaikaa sinulle ja onnittelut tulevasta syntymäpäivästä:)
B.M ja vaavi 15+3