Jos ovulaatio on ollut sunnuntaina ja seksiä harrastaa...
Siis tilanne tämä, että sunnuntaina oli ovulaatio ja seksiä harrastettiin maanantaina iltapäivällä. Onko mahollista raskautua vai hautaanko toiveeni tässä kuussa kokonaan?
Oltaisiin toki harrastettu seksiä jo aijemminkin, mutta ei valitettavasti pystytty.
Kommentit (13)
sen jälkeen myöhäistä. Ennen ovulaatiotakin kannattaa yrittää, n.3-5 päivää etukäteenkin saattaa tuottaa tulosta, kun siittiöt jää odottelemaan sinne :)
aijemminhan niitten siitiöiden siellä pitäisikin olla odottelemassa munasolua, mutta nyt ei vaan voitu siemeniä laittaa aijemmin matkaan :((
Tästä sunnuntaista siis on ylihuomenna kaksi viikkoa, joten eiköhän tämä kohta selviä. Mietin vaan, että onko mitään mahiksia, mut aika vähäisethän ne taitaa olla. Kuinka kauan siemenillä menee, että ne ovat siellä valmiina hedelmöittämässä?
AP
taitavat elää maksimissaan jotain 72 tuntia (vai oonkohan ihan väärässä?)
Itsekkin tässä vähän samoja mietiskelen. Ovislimat bongasin maanantaina ja seksiä on harrastettu lauantaina, maanantiana ja keskiviikkona.
Jos ovislimoja tulee useampana päivänä (mulla esim. ma-ke), niin olikohan niin, että ovulaatio on silloin viimeisenä päivänä eli minun tapauksessa siis keskiviikkona?
Juu viimeisenä venyvän kananmunan valkuaisliman päivänä on ovulaatio. Mulla tässä kierrossa se lima jotenki jatku ja jatku. Limaa tuli vähemmän, mutta kuitenkin jatkui. Normaalisti mulla on ihan kuiva kausi, mutta nyt alkkarit on klismaset joka päivä :/
AP
Juu viimeisenä venyvän kananmunan valkuaisliman päivänä on ovulaatio. Mulla tässä kierrossa se lima jotenki jatku ja jatku. Limaa tuli vähemmän, mutta kuitenkin jatkui. Normaalisti mulla on ihan kuiva kausi, mutta nyt alkkarit on klismaset joka päivä :/
AP
Olen yrittänyt pongata ovulaatiota. Mutta minulla ei missään vaiheesa tule tommosta kananmunan valkuaislimaa muistuttavaa vuotoa. Selvästi vuoto lisääntyy kun ovulaatio lähenee ja loppuu ovulaation jälkeen, mutta itse ovulatiota on tietysti vaikea hyödyntää jälkikäteen. Onko kyse siis raa´an kananmunan tyylisestä valkuaislimasta? En ymmärrä?
Minulla se on sellaista tahmaista ja kermamaista silloin kun epäilen ovulaation olevan. Mutta vuoto on niin runsasta ja ihan tunnen kun se liukuu emättimessä.
Osaisiko joku neuvoa ov liman tunnistamisessa?
Päin vastoin, jos olisin raskaana niin se olisi poika. Pojat ui tyttöjä nopeammin ja tytöt elää poikia pidempään ;)
Ovulaatiolima on samanlaista kuin kananmunan valkuainen raakana. Venyvää kirkasta. Limaisuus alkaa jo hyvissä ajoin ennen ovista. Minulla sitä ovislimaa ei tulee housuihin saakka, mutta pyyhkiessä alapää on TODELLA limainen ja paperissa sitten on sitä kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa. Sitä minulla kestää kaksi päivää ja sitten se loppuu. Ja kun se loppuu niin silloin on ovis ohi ja lämmöt nousee.
hämätä. Minäkin olen muka aina tuntenut oviksen mutta kerran se yllätti ja tuloksena syntyi tuo meidän esikoinen ;) Eli alamahaa nippsi ihan selvästi ovistyyliin muutama päivä ennen seksiä. Ehdin olemaan jo suruissani ettei ehditty harrastamaan ennen sitä seksiä. Ihmettelin sitten vaan kun parin päivän päästä nippasi uudelleen ja oltiin harrastettu siinäkin välissä seksiä.
Tuosta sukupuoliveikkauksesta, varmiten saa tytön sillä tavalla, että siittiöt ovat jo odottamassa munasolua koska tyttösiittiöt ovat sitkeämpiä mutta hitaampia. Poikasiittiöt puolestaan nopeita mutta lyhytikäisempiä.
Minä en koskaan noista mahan nippailuista osaa mitään sanoa, mutta limoista en erehdy ;) Tällä kertaa tämä ovis oli todettu ultralla, joten aika varma ajasta olen.
noin tarkasti, milloin ovulaatio on? Itselläni kierto 21-25 päivää, en kyllä huomaa mitään fyysisiä merkkejä ainakaan ovulaatiosta.
12-14 vuorokautta ENNEN kuukautisia. Laskee vaan ajankohdan ja alkaa kovasti tarkkailemaan omaa kehoa ja mieltä ;)
Tämä ketju on kanssa täällä ajankohtainen. Clearbluen ovistestin mukaan LH-huippu saatu la 26.12. klo 21.30. Testi näytti hymynaamaa myös su 27.12. klo 12. Ma 28.12. klo 11 ei enää tullut hymynaamaa.
Onkohan myöhäistä laittaa pikkuinen alulle vielä tänään illalla n. klo 23? Aikaisemmin ei ole ollut mahdollisuutta. Ikää on jo sen verran, että kaikki tilaisuus pitäisi hyödyntää. Tänäänkin asia vaatii hieman järjestelyjä työkuvioista johtuen, mutta jos vain mahdollisuus vielä on, niin järjestelyt tehdään :)
hedelmöittymiskykyisenä aika tarkkaan vuorokauden. Eli mahdollisuuksia on.