Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummoni kartoi juuri puhuessamme elämästä, että jokainen mies pettää jos tilaisuus tulee.

Vierailija
10.11.2005 |

Itse en moiseen usko.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä jatkuvan 10 + pituisen avioliiton aikana, vaikka muutama viehättävä nainen on vuosien varrella. Loppujen lopuksi, paljonko kannattaa? Kiva se olisi syödä sacher-kakkua sen saman hedelmäkakun sijaan mutta kun hedelmäkakku riittää ihan hyvin ja kyllä siihen voi laittaa aina välillä uusia lisukkeita.

Vierailija
2/2 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin en tarkkaa sanamuotoa muista...

" Uskollinen mies on uskollinen vain siksi ettei ole saanut tilaisuutta pettää."

Itse uskon että jokaisella ihmisellä on vapaa tahto valita pettääkö vai ei. Toiset ihmiset ovat vahvempia, ja osaavat sanoa ei houkutusten edessä. Toiset taas ovat vahvoja normaalitilanteissa, mutta kaikkien tekijöiden osuessa kohdalleen saattavat kuitenkin pettää (ongelmia parisuhteessa, riittävä humalatila, hyvännäköinen kumppani, todella pieni todennäköisyys jäädä kiinni jne). On myös niitä onnellisia, joiden ei koskaan tarvitse altistua houkutuksille, eli asiat omassa parisuhteessa on niin hyvin.

Itse olen muuten aika vahva ihminen, mutta jos parisuhteessa asiat menee huonosti, otan viinaa ja ihana mies tulee kohdalle niin minua viedään. Viejänä tuppaa muuten yleensä olemaan varattu mies... Tämä siis edellisissä parisuhteissani, nykyisessä koko pettämiskonsepti on hieman monimutkaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla