RokkiKONSERTTIIN odotusaikana?
Rv 22+6 menossa ja illalla pitäisi mennä Dahlgrenin konserttiin. Tuli mieleen, että kaipa voin mennä... vauvahan varmaan kuulee jo - ei kai se kärsi liikaa melusta?? (Peruakaan en oikein voi kun on työjuttu.)
Viime viikolla olin teatterissa musikaalissa ja musiikki oli aika lujalla ja vauva kyllä möngersi ahkerasti.
Mutta ei kai tuo nyt ihan vaarallista sentään ole - eikös vatsa vähän vaimenna ääniä?
Ja luulisi ettei tuollaisessa " aikuisille" suunnatussa konsertissa nyt ihan täysillä luukuteta...
Kommentit (4)
Mä olin Phil Collinsia katsomassa rv 26+ ja ihan hyvin pikkuinen Phil- pojan musiikin kesti.... ; ) Kova oli myllerrys koko keikan ajan, vaikka yritin " suojata" masua takilla. alkuraskaudesta olisin varmaan miettinyt kaksi kertaa koko lähtöä, mutta nyt on jotenkin varmempi olo kaikesta, joten ajattelin että kun kerran on istumapaikat eikä olla ihan ämyrien vieressä niin eihän pikkuinen siitä voi kärsiä. Varsinkin kun meillä on musiikki soinut kotona koko raskausajan (välillä äänekkäästikin ja vähän raskaampi musiikki) ja tulee soimaan kun hän on syntynytkin...
Tinde rv 30+1
Uskoisin, että ihan hyvin voi mennä.
Itse olin Prodigyn konsertissa rv 20, seisoma paikoilla vielä tuli pompittua.... vähän välillä kävi pikkuista sääliksi, kun ei Prodigy tunnetusti kovinkaan paljoa säästele... no kaikki kunnossa senkin jälkeen ja kun mies laittoi Prodigyä kotona soimaan pari iltaa sitten ni vauva alkoi jammata masussa välittömästi ;) joko iloissaan tai tuskissaan....
Fiona+vaavi rv 22+4
Parikymmentä minuuttia oli kamala myllerrys mahassa, tämän jälkeen rauhoittui!
Mä just olin siellä Nightwishin areena-keikalla (rv:t sillon 34+1) Ja hyvin meni..Onneks oli istumapaikat!!Seistä en millään olis jaksanu :P
Vauva oli ihmeen ' rauhallinen' vaikka melu oli kova!Vaan kun tuli sellaisia yhtäkkisiä kovia ääniä niin siitä se säpsähteli ja alko melskaa :D
Ihan hyvin voit mennä,ei se vaavi siitä kärsi,kohtu vaimentaa kuitenkin niin hyvin ääniä.Kuvittele vaikka että se kuuluu samalla tavalla kun ite sukellat veden alle tjtn ;)
Ainut huonopuoli siinä oli että sieltä areenalta meinas oikeasti loppuu happi!!!Loppuvaiheen piti vaan istua penkissä ja keskittyä hengittämiseen.Fiilis oli kuin kalalla kuivalla maalla :O ei kiva.Mutta sen kyllä huomas sitten muutkin kun asiasta mainitsin.Mulla se vaan tuntu niin selkeesti kun muutenkin saa välillä henkeä haukkoa.
Hauskaa konserttia sulle!!!!!
-Tiggr&Nasu 37+0