Koolla tosiaan on väliä !
Ja se on niin surullista että näinä sinkkuvuosina olen joutunut huomaamaan (niin itse kuin kohtalontoveritkin) että aika monella miehellä on itse asiassa ihan liian pieni :(
Ja se tunne kun suhde/ilta etenee saman peiton alle ja kosketat ekaa kertaa... MIKÄ PETTYMYS !! Ja olen törmännyt jopa niin pieneen että olen joutunut miettimään että voiko sillä edes virtsata.
Eihän ne miehet sille mitään voi mutta todella sääli :(
Enkä itse koe olevani mikään "kauppahalli", olen synnyttänyt sektiolla ja pitänyt aina huolta lantiopohjalihaksista kuulilla ja jumpalla..ja tuntuuhan se nyt tietysti joltain mutta..
Ja usein nämä miehet ovat vielä niitä ettei ne osaa sitten oikein muutakaan joka on pahin mahdollinen yhtälö.
Tsemppiä pienimunaisille - valitettavasti koolla on tosiaan väliä.
Kommentit (23)
...muijallani oli todella tiukka tavara mikä oli hienoa koska itselläni on hieman pienen puoleinen kalu. Hän oli kyllä muutenkin hyvässä kunnossa. Nykyisellä naisellani on tuntuvasti leveämpi perä ja löysempi tavara mutta silti nykyisen naisen tuhero jotenkin vain tuntuu paremmalta ja hänkin tuntuu nauttivan. Ja jos ei tyttö tule yhdynnässä (tapahtuu harvoin), hoidellaan hänet sitten muuten.
Ei seksi niin vakava asia ole. Homma on usein päästä ja mielikuvituksesta kiinni.
vasta väliä onkin. Näyttää se lentokonekin Grand Canyonissa pieneltä. Eikä ole kiva yrittää tuohuta valaan kanssa joka vaan makaa.
Kuka sitä lepotilamulkulla panee, ei kukaan.