Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koolla tosiaan on väliä !

Vierailija
09.12.2011 |

Ja se on niin surullista että näinä sinkkuvuosina olen joutunut huomaamaan (niin itse kuin kohtalontoveritkin) että aika monella miehellä on itse asiassa ihan liian pieni :(

Ja se tunne kun suhde/ilta etenee saman peiton alle ja kosketat ekaa kertaa... MIKÄ PETTYMYS !! Ja olen törmännyt jopa niin pieneen että olen joutunut miettimään että voiko sillä edes virtsata.

Eihän ne miehet sille mitään voi mutta todella sääli :(

Enkä itse koe olevani mikään "kauppahalli", olen synnyttänyt sektiolla ja pitänyt aina huolta lantiopohjalihaksista kuulilla ja jumpalla..ja tuntuuhan se nyt tietysti joltain mutta..

Ja usein nämä miehet ovat vielä niitä ettei ne osaa sitten oikein muutakaan joka on pahin mahdollinen yhtälö.

Tsemppiä pienimunaisille - valitettavasti koolla on tosiaan väliä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on sellainen showing not growing tyyppinen mulkku eli lepotilassa sama kuin jäykkänä kun taas jollain on ihan pieni lepotilassa, mutta kovana onkin sellainen 15 senttinen, joten oletkos sä nähnyt monetkin jäykät munat vaikka olet mies? Kummalliselta tuntuu moinen...

E, enkä niitä erityseti katsele mutta tottakai tuollainen tulee tsekattua. Sääliksi on käyneet ne joilla näkyy vain nupin pää. eli velttona ~3cm.

Kuka sitä lepotilamulkulla panee, ei kukaan.

Vierailija
22/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muijallani oli todella tiukka tavara mikä oli hienoa koska itselläni on hieman pienen puoleinen kalu. Hän oli kyllä muutenkin hyvässä kunnossa. Nykyisellä naisellani on tuntuvasti leveämpi perä ja löysempi tavara mutta silti nykyisen naisen tuhero jotenkin vain tuntuu paremmalta ja hänkin tuntuu nauttivan. Ja jos ei tyttö tule yhdynnässä (tapahtuu harvoin), hoidellaan hänet sitten muuten.

Ei seksi niin vakava asia ole. Homma on usein päästä ja mielikuvituksesta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta väliä onkin. Näyttää se lentokonekin Grand Canyonissa pieneltä. Eikä ole kiva yrittää tuohuta valaan kanssa joka vaan makaa.