Mitä miehesi tuumaisi jos joku nainen kertoisi hänelle että miehesi on sexy
ja kuuma pakkaus? tykkäiskö?
mun mies sanoi että sellainen nainen on halpa eikä hän tykkäisi kuulla sellaista. :O
Ihmettelen vaan että onko muut miehet tuollaisia?
Kommentit (7)
tietää sen itsekin yksi tyrkky teki itsestään ihan pellen ja jahtasi mun miestä kuukausia, lopulta mies vaihtoi puhelinnumeronsa salaiseksi, kun ei riittänyt pelkästään se ettei vastannut tälle puhelimeen :))) mun mies oikeastaan jo vähän ahdistui tästä ihmisestä, meni jo vainoamisen puolelle - kyseessä oli vieläpä mun ystävä, no turha kai sanoakaan että meidänkin välit menivät poikki...
tietää sen itsekin yksi tyrkky teki itsestään ihan pellen ja jahtasi mun miestä kuukausia, lopulta mies vaihtoi puhelinnumeronsa salaiseksi, kun ei riittänyt pelkästään se ettei vastannut tälle puhelimeen :))) mun mies oikeastaan jo vähän ahdistui tästä ihmisestä, meni jo vainoamisen puolelle - kyseessä oli vieläpä mun ystävä, no turha kai sanoakaan että meidänkin välit menivät poikki...
outoa mun ukossa on tässä kohtaa?
minusta tää mun "ystävä" oli aika outo
mutta kun se on naimisissa mun kanssa
sillä on sellasia outoja juttuja, periaatteita ja moraalia ja sen sellasta, siinä mielessä sit tietty outo ;)
Minua siis. Olen mies ja ilmeisesti sen näköinen, joka ainakin joitakin naisia miellyttää. Kuulen erinäköisiä kohteliaisuuksia ja suoria ehdotuksia aina silloin tällöin, aika useinkin. Mukavalta se vaan kuulostaa. Ei se tee naisesta millään tavalla "halpaa" tai "helppoa". Mksi naiset eivät saisi sanoa niin, tekeväthän miehetkin sitä? Ainakin minä teen niin.
Jos näen mielestäni kauniin naisen, niin saatan sanoa sen ihan ventovieraalle tai vaikka kadulla vastaantulijalle. Ilman mitään taka-ajatuksia. tai no, toki niitäkin joskus on. Koskaan ei ole kukaan siitä suuttunut tai loukkaantunut, ainakaan minun tietääkseni. Päin vastoin, saattavat mennä ihan sanattomiksi tai kiittelevät ja hymyilevät vain. Mikäs sen parempaa. Toivottavasti olen sillä piristänyt heidänkin päiväänsä, minä ainakin saan siitä tosi hyvän mielen.
eikä siinä mitään, suotakoon se hänelle.Yksi ystäväni sanoikin näin miehestäni minulle.Kerroin tietenkin kotona ja ukkoparka oli heti rinta rottingilla.Mua salaa nauratti.Eikös se ole ihan normaalia että jokainen haluaa edes joskus olla viehättävä muiden silmissä?
Kukapa ei? Toisaalta, saattaisi aiheuttaa vaivautuneisuutta sitten ko. ystäväni läsnä ollessa, miehellä kun on aika huono itsetunto. On kuitenkin sen verran luotettava tyyppi, että jos joku mun ystäväni noin suoraan asian ilmaisisi, niin kiittäisin miehen puolesta, sanoisin että olen ihan samaa mieltä ja kertoisin tietysti miehelle. =)
tietää sen itsekin
yksi tyrkky teki itsestään ihan pellen ja jahtasi mun miestä kuukausia, lopulta mies vaihtoi puhelinnumeronsa salaiseksi, kun ei riittänyt pelkästään se ettei vastannut tälle puhelimeen :)))
mun mies oikeastaan jo vähän ahdistui tästä ihmisestä, meni jo vainoamisen puolelle - kyseessä oli vieläpä mun ystävä, no turha kai sanoakaan että meidänkin välit menivät poikki...