Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroa kirkosta! Vielä ehdit säästää ensi vuoden rahat!

Vierailija
08.12.2011 |

Hyvä!! JEE!! Tee SE!!!!! Netissä onnistuu!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarien itsekritiikitöntä, lyhytnäköistä ja epäobjektiivista saarnaako tilalle!?

Vierailija
22/25 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut lähimmäisestä oikeasti välittävä instituutio, eli haluan maksaa tuplana kirkollisveron!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroan, teen sen opillisista enkä taloudellisista syistä. Enkä varsinkaan jonkun luonnonvauhkon napiskan kannustuksesta...

Vierailija
24/25 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kirkosta eilen. Oon kokenu kirkon puolelta, papin toimesta niin törkeän teon että ei voinut mitään. Siskoni siirsi äitini hautajaisia tunnilla, siten että hautajaiset olivat ohi kun saavuimme paikalle. Valitin kirkkoherrat ja notaarit läpi.

Soitin tälle papille ennen hautajaisia kun epäilin että jotain varmasti on, mitään ei kertonut. Siskoni mustamaalasi minut tälle täysin ja kaikki uskoi.

Nään varmaan loppuelämäni painajaisia tästä.Mulla ei ole mitään syytä uskoa enää mihinkään

Kuka sopi hautajaisjärjestelyt,otti vetovastuun asioista, niin hänen mukaansa varmaan mentiin siinä.

Ei voi jälkikäteen vainajaa maastakaan kaivaa ylös ja ottaa revanssia jos sukulaiset tappelevat kuinka olisi pitänyt vainaja hautaan saattaa. Asiaa on mahdoton hyvittää jälkikäteen jos sukulaiset ovat itse huonojen välien takia asiansa sotkeneet, pappihan on siinä välikädessä. Eri asia jos pappi olisi omin päin sotkenut hautajaisten aikataulun, mutta tässä tapauksessa taidat haukkua väärää puuta jos siskosi sotki siinä välissä minkä ehti.

Ei kai vainajaa voi keskinäisten riitojen (jotka voivat jatkua ihmisiän) jättää hautaamatta jonnekkin kylmiöön. Niin vain ei voi tehdä.

Miten itse olisit papin asemessa toiminut?

Vierailija
25/25 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut lähimmäisestä oikeasti välittävä instituutio, eli haluan maksaa tuplana kirkollisveron!!!

Saathan sä maksaa vaikka triplatuplana jos haluat. Kirkko kyllä ottaa avosylin vastaan joka sentin, mikä sinne kipataan. Sen sijaan on turha kuvitella, että niistä kipatuista rahoista menisi senttiäkään avustustyöhön. Piispat saa vaan ökymmät virka-asunnot ja kalliimmat edustusviinit. Avustajana kirkko on ylivoimaisesti tehottomin instituutio tässä maassa. Sen rahat uppoavat ihan kaikkeen muuhun kuin avustustyöhön. Lähinnä massiiviseen hallintoon ja rakennuksiin. Vain pienen pieni murunen valtaisasta miljardibudjetista menee avustustyöhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi