odotan taas kauhulla tulevaa imetystä..
rintani ovat koko imetyksen ajat kipeät ja koko ajan normaalien päivä töiden " edessä" . näin on ollut kahdessa edellisessäkin imetyksessä. lisäkdi ovat kokoa f80 kun maitoa tulee niin paljon.lasten sylissä pitäminen on tuskaista kun pitää kokoajan varotella et äidille käy kipeää, nukkuminen on hankalaa yms..mitenhän sitä taas pärjää.
onko muilla tämmösiä " imetys ongelmia" ? monet tuttuni ovat sanoneet ettei rinnat häiritse juuri ollenkaan normaalia elämää. muuten imettäminen ei ole lainkaan vastenmielistä..
Kommentit (8)
sitten kun siitä päästiin niin loppu olikin helppoa. Ei edes yhtään tulehdusta ja vauva lopetti maidon juomisen pikkuhiljaa itse. Tsemppiä sulle, tiedän tunteesi.
Kun koko ajan kotona jotain tekee ja häärää, on ihanaa aina parin tunnin välein rojahtaa sängylle 15 minuutiksi pitkäkseen ja ottaa vauva kainaloon syömään. Siitä sitten molempien on parempi taas jatkaa. En ole mitenkään korvikkeita vastaan ja meilläkin lapset ovat niitä saaneet kun itse olen ollut jossain viilettämässä, mutta en kyllä ole ikinä ymmärtänyt, miten joku mieluummin ostaa lehmänmaitoa kaupasta, lämmittelee sitä yömyöhään ja pesee pulloja liukuhihnalla kuin imettää.
kyllä mullakin on arat, mutta eipä ne ole kasvaneet kuin normaalista B-kupista C-kuppiin, vaikka maitoa tulee ihan tajuttomasti.
minä henk.koht. en todellakaan valinnut näitä pullo-rumbia. ärsyttävää kun odotetaan että se on itsestään selvää että tissit toimii.. niin tein tosin minäkin ennen ensimmäistä synnytystä.
ymmärtäisit jos sinunkin olisi pakko.
Mutta kokonaisuudessaan olen tyytyväinen, että pystyin imettämään, maitoa tuli ja vauva sitä imi. Olihan se tukalaa kun maitoa tosiaan tuli reilusti yli oman tarpeen ja ekat 2kk imetys itsessäänkin sattui, saati sitten jos mies vahingossa hiplasi rintoja ;) Rinnat vuosi yli, joka paikassa sai olla kuivia suojia mukana, mahallaan ei totta tosiaan voinut nukkua. Niin ja lisäksi mulla oli ekat 2kk toistuvia tulehduksia... Mutta kaikesta huolimatta tykkäsin imettää ja imetän seuraavankin ilolla, jos toinen suodaan ja kaikki menee yhtä hyvin.
mulla kahden kanssa ei maitoa ole tullut, ei imemällä eikä lypsämällä. pannan sun tisut puoliks? =) sama ahdistus täällä toisinpäin..