Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isit ja äidit leluvarkaissa! IS

Vierailija
08.12.2011 |

Kuka tunnustaa?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/karu-ilmio-nakyy-jo-isit-ja-aidit-var…

Onkohan jollakin oikeesti niin epätoivoinen olo lasten joululahjojen suhteen, vai onko nuo ihan tavallisia varkaita eli varastaa muutenkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimia olisivatkin ihan tavallisia vanhempia ja lapsilleen varastaisivat. Niin hirveäksi kilpavarusteluksi tämä on mennyt, lapsille pitää olla kallista tavaraa ja samaa kuin kavereille. Pitää näyttää, että kyllä meilläkin on varaa. Vaikkei ole. Mitähän ne koulukaveritkin sitten, lasta kiusattaisiin ja niiden vanhemmat, alkaisivat pitää köyhinä ja huonompina ihmisinä?

Mä luulen kyllä, että joillain sosiaaliset paineet ajaa jo noin pitkälle. Valitettavasti...

Vierailija
2/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimia olisivatkin ihan tavallisia vanhempia ja lapsilleen varastaisivat. Niin hirveäksi kilpavarusteluksi tämä on mennyt, lapsille pitää olla kallista tavaraa ja samaa kuin kavereille. Pitää näyttää, että kyllä meilläkin on varaa. Vaikkei ole. Mitähän ne koulukaveritkin sitten, lasta kiusattaisiin ja niiden vanhemmat, alkaisivat pitää köyhinä ja huonompina ihmisinä?

Mä luulen kyllä, että joillain sosiaaliset paineet ajaa jo noin pitkälle. Valitettavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka Jeesuksen asiasta saadaan aikaan hirveä polemiikki, mikä nyt on? Liippaako turhan läheltä?