7v.tytön alapää...
Tämä on vähän nolo kysymys, mutta kysyn silti. Onko muiden tyttärillä "viivapimppi"? Mun tytöllä isompien häppäreiden välistä pilkottaa pienemmät häpyhuulet/klitoris (en ole tarkemmin tutkinut mitä). Onko tämä normaalia noin pienellä tytöllä? Muistaakseni esim. 5v. sieltä ei pilkottanut mitään...
Kommentit (11)
Kasvaa ja kasvaa ja lopulta on kuin pohjaton kaivo ja reunat luola.
Miksi?
Pimppejä on erilaisia. Ne kasvavat kun ihminen kasvaa. Älä pohdi liikaa lapsesi pimppiä, omituinen ihminen.
Voi, että tää palsta on ärsyttävä!!!
t:ap
Kuukautiset voi alkaa vaikka 9- vuotiaana.
Kai se alapää muuttuu vielä jonkun aikaa ennenkö on valmis kuukautisiin?
...ole naapurin sedän antanut "kaitsea" viimeisen vuoden aikana enkeliäsi?
sekä apn että eräiden vastanneiden...ap hei pidä huoli nyt vaan omasta pimpistäsi. Eikö ole sairasta että alat arvostella jo 7-vuotiaan lapsesikin värkkiä?
Mä arvasin, että saan tällaisia idiottivastauksia!!! Voi, että tää palsta on ärsyttävä!!!
t:ap
saatana tosiaan että alkaisin tarkemmin kuvailemaan lapseni alapäätä kellekään muulle kuin lääkärille?
Ärsyttävää että joku luulee tosissaan moista!
Kivoja vastauksia olet saanut...
Varmasti on ihan normaalia. Koska aikuisten alapäät ovat erilaisia, eivät ne lapsenakaan voi olla samanlaisia.
Itse mietin välillä onko poikani (ainoa kahden tytön lisäksi) pippeli normaalin kokoinen. Uimahallissa välillä näkee pieniä poikia, joilla vähintään puolet pidempi.
Mulla myös ollut tuollainen, ihmettelin sitä pikkukoululaisena kun kavereilla pelkkä viiva.
Se klitoris tulee joillain näkyviin jo ennen murrosikää kun lapsenpyöreys alkaa muutenkin poistua.
pedofiili se täällä?
Tulepa ihan kasvokkain moisia kyselemään niin.....