Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on unelmatyö,mutta huono esimies pilaa sen.

Vierailija
08.12.2011 |

eli--minulla on työ jota tykkään tehdä ja viihdyn työssäni.

mutta--esimies, nuori sellainen, on niin huono esimies, että ei tee mieli mennä töihin. toki siis menen, mutta teen vain sen välttämättömimmän, en panosta yhtään, koska sitä ei arvosteta pätkän vertaa, enkä edes saa tehdä töitäni niin, että esimies "jää varjoon". joudun heti kärsimään siitä. pomo haluaa, että mennään siitä mistä aita on matalin, ja tehdään työt sinneppäin. laatuun ei saa panostaa. että joidenkin ihmisten pitää olla tuollaisia inhottavia ja ilkeitä.

kiitos ja hei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan niin huono, että olisin rahapulassa, ainoastaan suhteutettuna työn vaativuuteen.

Tarvitsisin jonkun hyptonisoijan, joka sanoisi mulle, että ei sillä palkalla väliä, koska työ on näin onnistunut "löytö".

Vierailija
2/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan niin huono, että olisin rahapulassa, ainoastaan suhteutettuna työn vaativuuteen.

Tarvitsisin jonkun hyptonisoijan, joka sanoisi mulle, että ei sillä palkalla väliä, koska työ on näin onnistunut "löytö".

1850e. mutta olen ollut valmis tinkimään palkkani tuohon, koska työpaikka on niin lähellä ja on mukava, jos ei ajattele, kuinka tuo esimies tekee jokaisesta päivästä helvetin.....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1850e. mutta olen ollut valmis tinkimään palkkani tuohon, koska työpaikka on niin lähellä ja on mukava, jos ei ajattele, kuinka tuo esimies tekee jokaisesta päivästä helvetin.....

ap

Tykkäisin tehdä työni hyvin ja olisin halunut kehuja. Mutta missään ei saanut "päteä", koska jos teit jonkin asian hyvin, niin esimies koki sen pätemisenä ja uhkana itselleen. Pari vuotta kestin, sitten riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi