Lue keskustelun säännöt.
Paul McCartney konsertti 12.12.2011
08.12.2011 |
Moikka moi! Onko joku menossa Paul McCartneyn keikalle 12.12.2011? Minä olen menossa. Tietääkö joku kuka olisi lämppärinä? Tai, ketä toivotte lämppäriksi? Millaiset on odotukset keikalta?
Kommentit (2)
Joo, aivan loistava siitä tulee olemaan, siitä olen varma. Macca vetää noin. 35 biisiä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olin stadikalla katsomassa silloin joskus 6 v sitten ja keikka oli aivan loistava. Youtuben perusteella Macca on edelleen aivan loistavassa vedossa. Beatles ja soolomatskua luvassa.
Lämppäristä ei hajua, mutta ketä kiinnostaa :D