miltähän muista hyväksikäytetyistä tuntuu
Olen noin 32v nainen pituus vähän alle 170cm,mitähän minun pitäisi tehdä kun mieltäni vaivaa asia kun minut on oikeastaan raiskattu 15 kertaa.Pahin oli kun neljä poikaa raiskasi minut vuorotellen iltamareissun päätteeksi minun ja kämppäkaverini omaan vuokraasuntoomme,kaverini he ensin huumasivat jollain aineella nukuksiin.Minulla on myös kihlattu poikaystävä mutta hän oli silloin kuolutusmatkalla ulkomailla.Minusta vaan tuntuu etten olekyennyt pitämään tarpeeksi puoliana,asia tietysti masentaa.
Kommentit (6)
Karmealtahan toi kuulostaa mutta jos sinä et ole halunnut tai kyennyt vastustamaan tai et ole edes sanononut EI.Eihän silloin voida käyttää sanaa raiskaus.
hei olen n 31 vuotias nainen ja minut raiskattiin 21 kertaa kuuden pojan toimesta.olen 172 scm pitkä. minulla lohkesi myös kynsi vuonna 2005 tai 2006. pidän myös ruskeista kumisaappaista. haluaisko joku cam-seuraa?
Hei.minä olen 169cm/58kg/lantio vähän yli 90cm ja pukeudun seksikkäästi:Minun olis kiva tietää millanen sinä olet.Olemmekohan me jotenkin riskialttiita sille naimistapahtumalle jota emme kuitenkaan olisi halunnut:
cam-seura voisi vaikka kiiinnostaa.
Karmealtahan toi kuulostaa mutta jos sinä et ole halunnut tai kyennyt vastustamaan tai et ole edes sanononut EI.Eihän silloin voida käyttää sanaa raiskaus.
kantaa aloitusviestiin, kysyisin, että oikeastiko olet sitä mieltä, että kyseessä ei ole raiskaus, jos toinen osapuoli on huumattu siihen kuntoon, ettei halua/pysty vastustamaan tai sanomaan ei? Toivottavasti sulle ei kukaan satu antamaan tyrmäystippoja ja raiskamaan sen jälkeen. Näitä nimittäin sattuu ihan oikeastikin, eikä vaan vauvalehden foorumin provokirjoittelussa.
..kirjoitit ylläolevan viestin. On aika rumaa kalastella naisten oikeita raiskauskokemuksia vain saadaksesi lisää fantasioitavaa. Raiskaus on julmuutta ja vallankäyttöä. Koita keksiä muuta fantasioitavaa.
Olet tosi läpinäkyvä. :(