Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua ymmärtämään näitä naisia!!

Vierailija
10.11.2005 |

En kestä enää päivääkään muutamaa naista työpaikallani. Joudun pakosta heidän kanssaan olemaan samassa tiimissä mutta homma ei oikein suju.

En viitsi kauhean yksityiskohtaisesti kertoa mitä tehdään, mutta tiimissä pari naista (kavereita keskenään) ovat muka aina niin samaa mieltä kun olen läsnä mutta annas olla kun käännän selkäni niin minut haukutaan ties miksi ja nämä jutut ovat vielä täysin naurettavia. Tyyliin miksi olen niin huono sellaisessa asiassa, jonka heidän itsensä pitäisi muutenkin tehdä.

Miksi he eivät tule sanomaan tätä minulle suoraan? Miksi suureen ääneen huudetaan työajan jälkeen käytävillä tms. että onpa kuivaa ja hommat ei toimi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.

ap

Vierailija
2/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan keskustella asiasta heidän kanssaan tai esimiehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- noilla naisilla on liian vähän töitä itsellään, tommoseen ei pitäisi olla aikaa

- olet ilmeisesti jossakin tosi hyvä, aiheutat kateutta heissä

- heidän ystävyytensä perustuu muiden haukkumiseen

- ovat pelkuriraukkoja kun eivät uskalla sanoa naamakkain (älä sinä jätä asiaa siihen, kysy sinä heiltä)

- kun on tyhjä elämä, negatiivisuutta vastaan voi olla vaikea taistella, ole sinä heille positiivinen

Vierailija
4/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele näitä viestejä täällä, valitetaan naama punaisena ukoista, eivät kutsu edes miehiksi, sen sijaan että tekisivät asioille jotakin, tai keskustelisivat miehensä kanssa. Naisen perusluonne on sellainen että missä on kolme tai useampi, siellä heti kaks liittoutuu, ollaan toisille mielin kielin, ja kun ovi menee kiinni alkaa mieletön mollaaminen, jos ei muusta ni ulkonäöstä.

Vierailija
5/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että ko. naiset pönkittävät vain omaa itsetuntoaan haukkumalla sinua. Älä ihmeessä ota henkilökohtaisesti, mutta toisaalta miksi sinun pitäisi olla näille naisille mielinkielin, jos tiedät heidän haukkuvan sinua? Ota asiallinen linja, älä heittäydy liian ystävälliseksi heille. Luulisi heidän tajuavan, että olet kuullut heidän kaksinaamaisuudestaan.

Vierailija
6/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oudolta varmaan miksen itse puhu heidän kanssaan, mutta kun tilanne on tosiaan vähän hankalampi enkä voi tässä julkisesti kertoa enempää yksityiskohtia. Minut heti tunnistettaisiin enkä tätä halua.

En voi ottaa asiaa heidän kanssaan esille vaikka haluaisin. Tämä ei ole kiinni siis siitä etten haluaisi tai uskaltaisi, en vain saa näin tehdä työni luonteen takia. Kuulostaa ehkä sekavalta, mutta näin valitettavasti asia on.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä