Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne joilla Wilma käytössä! Ilmoittaako opettajat kokeet wilman kautta?

Vierailija
08.12.2011 |

Meillä (3lk) luokanvalvoja ilmoittaa kokeet aina wilman kautta ja kokeessa osattavat asiat. Minusta hyvä juttu!

Lapsella on musiikin opettaja, joka ei ilmoita kokeista wilmassa. Ainoastaan lapsi itse kirjoittaa vihkoonsa kokeista päivämäärän. No, musiikin vihko kun on aina koulussa, eikä meidän tuulitukka muistanut koko kokeista, tuli huono koenumero! Koko luokka joutuu uusimaan kokeen.

Miksiköhän tämä musa-ope ei voi käyttää wilmaa?? Kyse nuoresta ihmisestä, joten luulisi että atk-osaamista olisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse voi olla siitä, että musaopella on opetettavia ryhmiä useita, ja kaikille joutuu nuo koetiedot syöttämään wilmaan erikseen. Kun taas luokanopella on se yksi ryhmä, jonka koetiedot syöttää. Eli yksinkertaisesti joko musaopella menisi liikaa aikaa kaikkien ryhmien kokeiden syöttämiseen tai hänellä on voinut jäädä jokin ryhmä vain välistä.

Mitä jos laittaisit musaopelle viestin ja kysyisit voisiko hänkin laittaa koetiedot wilmaan?

Vierailija
2/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yläasteella kaikki opettajat ilmoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeesta ei tule viestiä wilmaan vaikka opettajia on tosi monta, olisikohan 5 lukuaineen opettajaa.

Itse olen yläkoulun maikka ja todellakin merkkaan kokeet wilmaan ja jaksan hyvin merkata, vaikka minulla on 180 opetettavaa oppilasta yhteensä 11 eri opetusryhmästä.

Vierailija
4/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain ymmärrä, että miksi ne pitää sinne laittaa, kun se viestin on ymmärtääkseni opettajien ja vanhempien välinen. Miksi minun pitää tietää joku koepäivä tai alue, lapsihan sen kokeen tekee.

Vierailija
5/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitää tietää joku koepäivä tai alue, lapsihan sen kokeen tekee.

koepäivä ja koe-alue, koska meillä on tapana kysellä lapselta kysymyksiä koealueesta. Olen huomannut että meidän oppii näin parhaiten.

Vierailija
6/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma - opettajat eivät pääsääntöisesti käytä. Rästikoepäivistä tulee yleinen ilmoitus.

Ala-asteikäisillä on käytössä vastaava Helmi. Nuoremman ope ei sitä käytä mutta neljäsluokkalaisen ope käyttää aktiivisesti. Kokeet, osattavat asiat, koenumerot, plussat ja miinukset tuntiaktiivisuudesta ja käytöksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi