Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä maailman ihanin asia. 9 kk ikäinen oppi antamaan pusun :)

Vierailija
08.12.2011 |

Työntää kielensä ulos ja läiskää sen pusua pyytävän naamalle. Anteeks kun on näin imelä juttu, mutta voiko mikään oikeesti olla ihanampaa? :)))

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä te laskette sanoiksi? Onko ne oikeasti tyttö ja kukka vai tättät-tä, joka pitää tulkita oikein?

..sellaiset sanat, jotka neuvolantäti vahvistaa sanoiksi ja jotka vieraatkin ihmiset ymmärtää.

Ei siis mitään mokellusta tai sellaista "meidän vauva sanoo prmprm, kun näkee auton"-tyylistä skeidaa. Vaan ihan sellaisia sanoja, joita aikuisen ihmisen suustakin tulee.

T. se hapannaama, joka aina ekaksi kysyy, joko teidän muksu osaa puhua

Vierailija
2/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on samanikäinen, jonka suukki on sellainen, että lähestytään suu melkein ammollaan ja kosketetaan sillä toisen poskea. Oppi sellaisen puolivuotiaana isoveljen kanssa peuhatessaan, mutta sitten taito unohtui ja nyt on löytynyt uudelleen.

Tuntuu kyllä ihanalta kun saa vauvalta suukon. Samoin sellainen toiseen kiinni painautuminen, jonka varmaan voisi haliksi tulkita, lämmintää sydäntä niin ettei mitään rajaa.

Vauvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikö tuon ikäisen pitäisi jo osatakin tuollaista?

Mä sanoin 9 kk ikäisenä jo ekat sanani (tyttö, kukka, lamppu). Joten jos tuon ikäinen osaa puhua, oannee myös pussata.

Vai onko se vanha sanonta totta, se ei puhu, joka pussaa? :)

kakkonen on ihmelapsi, kumarretaan hänelle. Aikuisenakin tavallista viisaampi, ilmiselvästi! :D

Mun lapset on molemmat sanoneet sanoja 9kk iässä. Tyttö sanoi kukka, katten ja äiti. Poika sanoi äiti, kissa, tissi. Ainakin. Nyt 1v poika sanoo jo vaikka mitä. :) Ei kovin ihmeellistä, mutta hauskaa.

Vierailija
4/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nuorimmaisen vauva-aika on ollut tosi rankkaa, en ole illoinnut lapsesta juurikaan. Sitä iloa vaan ei ole löytynyt. Kunnes yhtenä päivänä nostin vauvan pois päiväunilta ja annoin suukon poskelle. Vauva hymyili onnellisena ja unisena, ja jotenkin toi hymy sai mut aivan pakahtumaan onnesta. Jotenkin se oli sellainen käännekohta, että joka päivälle alkoi löytyä onnen ja ilon hetkiä.

Lapset on niin ihania! Tämä vaihe, kun talossa on pieniä, kädet ojossa äitiä halivia lapsia, on niin lyhyt, että silloin äiti saa olla vaikka kuinka imelä. :)

Vierailija
5/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikö tuon ikäisen pitäisi jo osatakin tuollaista?

Mä sanoin 9 kk ikäisenä jo ekat sanani (tyttö, kukka, lamppu). Joten jos tuon ikäinen osaa puhua, oannee myös pussata.

Vai onko se vanha sanonta totta, se ei puhu, joka pussaa? :)

Vierailija
6/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu ap, voin kuvitella kuinka sydän on sykkyrällä :) Meidän 8kk oppi jo 6kk ikäisenä ekan sanansa ja nyt 8kk ikäisenä osaa jo 8 sanaa, joten se siitä lesoilusta kakkonen!! Kukin oppii tietyt asiat omaan tahtiin ja kukaan ei opi kaikkea kerralla!! Niin ne pikkuiset vain kehittyy ja jokainen osaa kävellä, puhua ja pussata joskus :)) Olen tyytyväinen, että minulla on vielä VAUVA joka ei osaa kaikkea, hetken päästä hän on jo taapero.. Aika menee liian nopeaa! Nauti ap kuolaisista pusuista, 14v päästä et varmaan saa niitä ihania pusuja enää :))

Vierailija
7/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus alkoi 8kk iässä pussaamaan :) Nyt on 1v3kk ja pussaa innolla edelleen :) Tiedän, miten ihanaa se on, ap!

Vierailija
8/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se ilo :) ap

Vierailija
9/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäiseksi ehti yksi hapannaama! XD

...eikö tuon ikäisen pitäisi jo osatakin tuollaista? Mä sanoin 9 kk ikäisenä jo ekat sanani (tyttö, kukka, lamppu). Joten jos tuon ikäinen osaa puhua, oannee myös pussata. Vai onko se vanha sanonta totta, se ei puhu, joka pussaa? :)

Vierailija
10/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista enää milloin mun vanhemmat lapset oppi pusuttelemaan, kai mä olen kuitenkin sen johonkin kirjaan pistänyt ylös? Mutta meidän nuorin on nyt 7kk ja mun mielestä se pussaa, tosin voihan olla että se vaan haluaa nuolla mun naamaa :)

Vierailija
11/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupes pussaamaan vasta 1,5 vuotiaana :( Vaikka kuinka lääpi häntä pienestä vauvasta pitäen.

Vierailija
12/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tuli hyvä mieli tästä viestistä, muistan kun oma muksu oppi pusun antamaan. Suloista.

Vierailija
13/16 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa muistaisi vielä noi fiilikset. Vauvat ja pienet taaperot on niin ihania että ei mitään rajaa.

T: 18- 17- 13- ja 10-vuotiaiden äiti.

Vierailija
14/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu ap, voin kuvitella kuinka sydän on sykkyrällä :) Meidän 8kk oppi jo 6kk ikäisenä ekan sanansa ja nyt 8kk ikäisenä osaa jo 8 sanaa, joten se siitä lesoilusta kakkonen!! Kukin oppii tietyt asiat omaan tahtiin ja kukaan ei opi kaikkea kerralla!! Niin ne pikkuiset vain kehittyy ja jokainen osaa kävellä, puhua ja pussata joskus :)) Olen tyytyväinen, että minulla on vielä VAUVA joka ei osaa kaikkea, hetken päästä hän on jo taapero.. Aika menee liian nopeaa! Nauti ap kuolaisista pusuista, 14v päästä et varmaan saa niitä ihania pusuja enää :))

Mitkä te laskette sanoiksi? Onko ne oikeasti tyttö ja kukka vai tättät-tä, joka pitää tulkita oikein?

Vierailija
15/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun melkein 2 v taaperoni ei suostu tällä hetkellä pussaamaan itse, mutta vaatii aina pusuja. Eiii! tulee ilmoitus jos kysyn saako äiti pusun, mutta sitten tulee tarjoamaan poskeaan pusutettavaksi :D ihania pusumaakareita!

Vierailija
16/16 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun melkein 2 v taaperoni ei suostu tällä hetkellä pussaamaan itse, mutta vaatii aina pusuja. Eiii! tulee ilmoitus jos kysyn saako äiti pusun, mutta sitten tulee tarjoamaan poskeaan pusutettavaksi :D ihania pusumaakareita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi