Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenhoitoaine loppu!

Vierailija
08.12.2011 |

Onko vinkkjä, mitä kotoa löytyvää voisi käyttää huonokuntoisille hiuksille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada suihkussa hiuksiin ja huuhtele. Auttaa myös hilseilevään ja kuivaan hiuspohjaan.

Etikka on hapanta kuten hiukset (ja päänahka), se sulkee hiussuomut ja tekee hiuksista sileät ja kiiltävät.

Vierailija
2/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi takkuiset hioukset pesun jälkeen, oon käyttänyt Kerastasen jätettäävää hoitoainetta, joka on tosi ihanaa. Mutta kuten sanottu, se on nyt loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaikka kippoon etikkaa 1/4osan, loput vettä. Esim 0,5dl etikkaa + 1,5dl vettä, riittää hyvin. Pesun lopussa kaadat ympäri päätä että menee latvoihin asti ja veden kanssa voit vielä nopeasti huuhtaista, mieluiten kylmällä, sulkee sekin hiussuomuja.

Vierailija
4/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi takkuiset hioukset pesun jälkeen, oon käyttänyt Kerastasen jätettäävää hoitoainetta, joka on tosi ihanaa. Mutta kuten sanottu, se on nyt loppu.

sitä etikkaa. Takkuisuus kertoo siitä, että hiussuomut on auki ja hiukset takertuu toisiinsa. ruokaöljy pitää kuitenkin pestä pois, muuten tulos on rasvainen.

Vierailija
5/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt kahvinporot.

Vierailija
6/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka nostaa ja levittää rasvaisuutta hiuksissa.

Vierailija
7/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka nostaa ja levittää rasvaisuutta hiuksissa.

Jos en käytä etikkaa, hiukset pitää pestä joka 2. pvä, etikkaa käytettäessä menisi kolmekin päivää.

Vierailija
8/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmeainetta ei olekkaan, joka toimisi niin nopeasti, ettet olisi ehtinyt kaupassa käydä. Joten sama se, miksi käyttää just nyt sitä hoitoainetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan