Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pärjää lapsen kanssa " liian" hyvin

Vierailija
10.11.2005 |

Meillä on tilanne, josta minä olen alkanut tuntea melkein huonoa omaatuntoa. Olen hoitovapaalla, tyttö alle vuoden. Isä on hoitanut häntä rinnallani laitokselta lähtien. Kaikki toimet sujuu, no tietenkin imettäminen oli mun juttu. Pystyn käymään opiskeluissa, jumpassa yms. ihan miten haluan, mies tykkää olla lapsen kanssa ja touhuaa kaikenmoista arkiaskaretta lapsi lähellään.

Nyt on mennyt siihen että nukuttaakin tytön ja nukkuu hänen lähellään yöt (tyttö ollut levoton nukkuja n. 2 kk ajan).

Minä saan nukkua posottaa yöt, vaikka mies menee aamulla töihin. Ei valita, olemme asiasta paljon keskustelleet. Sanoo että pärjää vähillä unilla.

Mutta mitä teen kun mulla on tää " huono omatunto" koko ajan päällä? Sitä lisää vielä se että kun kerroimme sukulaisille tästä tilanteesta ihan miten se oikeesti on, ne kattoi mua kuin avaruusoliota, kummastellen. Olen ihan oikeasti äiti, hoidan päivät mutta kun isä haluaa panostaa niin paljon tähän lapseen että sukulaisetkin kummeksuu. Taidan stressata turhasta, mutta kerroin että ongelmia voi tulla näinkin päin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan jo imetyksen loppumetreillä vaihtoi minut isään, ja mielestäni se on vaan ihanaa. On todella tärkeää että mieskin saa kokea isyyden, sekä ne hyvät että huonot hetket.

Meillä menee kyllä aika tasan kaikki lapseen liittyvät hommat, johtuen siitä että minä olen enemmän kotona. Kun isä tulee töistä kotiin, lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan, mutta minä käyn hyvästä korvikkeesta muun aikaa. Öisin herätään melko lailla puoliksi (eli kumpi nyt sattuu ensin ehtimään), vaippoja vaihdetaan kumpi vaan, syötetään milloin mitenkin...

Isä tosiaan leikkii enemmän lapsen kanssa kuin minä. Niitä kahta ei voi erottaa, ja kuten sanottu, hyvä niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän