Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOLINTUSET torstaina

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan kohta puolin alkais niitä plussia tulemaan tännekin.No mulle nyt ei ainakaan vielä kun vasta ovista odotellaan.On ollu kummallisia kipuiluja mulla tuolla molemmilla puolilla oisko munasarjoissa tai johtimissa en osaa sanoa, mutta toivottavasti ei oo mikään tulehdus.Plussailuonnea!!!!

Vierailija
2/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli lämmöt puoli astetta koholla eli tarkoittanee sitä, että tässä kierrossa oon todellakin ovuloinu! Ja ilmeisesti eilen illalla, koska kanamunalimat vielä jatku ja tuntu aika kova ja omituinen vihlonta.

Maanantainahan tuli se ovisplussa (kp17/33) eli siitä sitten meni se pari vrk itse h-hetkeen joka ois siis ollu kp19/33. Alan olla pian asiantuntija tässä hommassa! Ois kyllä kiva tietää, että menikö se just näin, mutta siltä ainakin tuntuu.

Mitenhän tän pari viikkoa taas pysyy nahoissaan..

Tänään on pakko pitää siivous/pyykkipäivä joten syytä alottaa heti näin aamusta.

Mukavaa päivää kaikille elolintusille ja plussatuulia puhaltelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on vielä toosi piitkä matka mahd. plussaan kun vasta kp 4 menossa. Ovistikut meinaan ottaa tässä kierrossa käyttöön elämäni ekaa kertaa, en vaan tiedä mistä päivästä alkaen pitäis alkaa tikuttelemaan kun kierto vaihtelee niinkin paljon kuin kp 28-38! Hirveesti en oo tänne itsestäni kirjoitellut, joten voisin vähän kertoilla meidän taustoja jos jotakuta kiinnostaa... Eli esikoista alettiin toivoa & yrittää 02/2002, plussaa tuli vasta 05/2003 ja tyttö syntyi 01/2004. Olin syönyt pillereitä 8 vuotta ja kierto oli aluksi totaalisen sekaisin! Siinä reilun vuoden yrittämisen aikana marssin yksityiselle ja sain clomit & terot 3 kuukaudeksi (gyne epäili ovuloimattomuutta), ei tulosta. Sitten pidettiin niistä ja oikeestaan koko hommasta jonkin aikaa taukoa, kunnes sain taas clomit & terot 3 kuukaudeksi ja ehdin ne jo hankkia kaappiin odottamaan seuraavaa kiertoa, mutta se kierto ei koskaan alkanutkaan vaan yllätysplussa tuli ihan luomuna!

Nyt sit tätä pikkukakkosta ollaan toivottu reilu kuukausi, pillerit jätin pois syyskuussa, tällä kertaa en ehtinyt syödä niitä kuin 3 kk (vuodeksi oli resepti, mutta minkäs teet kun kuume alkoi nostaa päätään). Saa nähdä kuinka kauan tässä nyt menee ennenkuin tärppää? Kesällä vuositarkastuksessa gyne sanoi mulle, että mitä kauemmin aiomme odotella toisen lapsen tekemistä, sitä vaikeammaksi tulee homma menemään koska mulla on kuulemma edelleen havaittavissa lievää hormonaalista häiriötä ovuloimisessa. Että sellainen tarina. Kiitos jos jaksoit lukea loppuun asti. Mutta nyt täytyy kiiruhtaa töihin... Hyvää torstain jatkoa kaikille elolintusille!!!

Vierailija
4/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee ehdoton lempiohjelmani Everwood, jee!

[color=Red] Poju: [/color] Onnea oviksen metsästykseen! Samat on itselle mielessä.

[color=Red] Piipaa: [/color] Toivottavasti teillä nyt sitten on tärpännyt ja muutaman viikon kuluttua saat plussata! Pitkiä hermoja ja malttia sinne suuntaan!

Töissä on todella tylsää, mieskään ei oikein kiinnosta tällä hetkellä, lapsen korvatulehdus on onneksi paranemassa... Ehkä innostus tästä kohta nousee, muuten menee tärpit ohi tässä kuussa.

[color=green] Tärppionnea ja plussatuulia puhaltelemaan! [/color]

Vierailija
5/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kökin ja surffailen lukemassa kaikkia vauva-juttuja -sekasin koko pää, tää on kumma " sairaus" tää vauva kuume. Eikä helpota, vasta kun on vauva sylissä.. ja siihen on liian pitkä aika tällä istumalla.

Vielä 1½ viikkoa odottelua seuraavaan jänskään hetkeen.... jokseenkin pidän aivan mahdottomana, että eka kierrosta tärppäisi heti. Olen henkisesti " valmistautunut" odottamaan, mutta en halua odottaa -haluan vauvan heti. Lapsena karkkikaupassa oli samanlainen fiilis viimeksi :) katsotaan kuin käy ...

Tärppionnea kaikille kovasti taas!!!!!!!!

Vierailija
6/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin aamupäivällä kattomassa kahden nuorimmaisen kanssa skidiviikojen lastenelokuvia. Tuli kerrankin lähdettyä aikasin liikenteeseen, yhdeksältä. Yleensä mä juon siinä vaiheessa vielä aamukahvia ;) Nyt on keskimmäinen mummolla ja me tytön kanssa kahdestaan kotona. Kohta tuleekin jo isosisko koulusta kotiin ja isikin soitteli tulevansa normaalia aimmin kotiin :). Mulla kans kp 4 joten kuumeilus suhteen ollaan nyt aika rauhallisessa tilanteessa. Vieraita on tulossa viikonloppuna ja pitäis keksiä mitä sapuskaa niille tarjois. Niin ja sit on vielä mietinnässä se isänpäivän päivällinen....

Jokohan ens viikolla päästään jännäämään ekoja testaajia??!!!

Vierailija
7/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään kummoisempaa,juuri käytiin lasten kanssa isille ostamassa pikku lahja. Itse odottelen milloin tämä vuoto loppuu,nyt menossa kp5/27-28. Kyllä tuntuu pitkälle ennenkuin pääsee itse testailemaan kun yli viikko pitää odottaa vielä sitä ovistakin.Toivottavasti sitten pääsis plussa uutisia kertomaan jossain vaiheessa.

Vierailija
8/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko nostaa pino ettei tipu kamalan kauas. Onko kaikki tositoimissa kun ei täällä ketään näy...? Me aloitettiin eilen kp 10/28 touhut ja tarkoitus on jatkaa jtp viikon ajan....

Tärppionnea kaikille elolintusille!!

Vierailija
9/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ainakaan olla tositoimissa vielä :)

Kp11. vasta menossa ja ajattelin lauantaina aloittaa tikutuksen. Aiemmin vasta kp17-19 paikkeilla ehkä olen ovuloinut, mutta parempi olla aikasin liikkeellä, ettei ainakaan ohi mene.

Elikkä viikko vielä jos sitä nyt ovuloi lainkaan.

Masentavaa tämä pitkäkiertoisuus!

Vierailija
10/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä oviksista yhtään mitään enkä kp:istä tai muustakaan

mutta toinen muksu olisi toivomuksessa,

vikat menkat alko 22.lokakuuta ja ollaan nyt sit

yritetty harvasen päivä täs marraskuussa :)

jos heti tärppäis niin elokuullekos se menis?

Vierailija
11/11 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pääsyvaatimuksena mitään tietomäärää, pelkkä toive elokuussa 2006 syntyvästä vauvasta riittää tähän porukkaan kuulumiseen! =)

Tervetuloa mukaan!