Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän kansanedustaja sanoi Muumilinnassa: "Muumimamma olet upea kuin tsaaritar!"

Vierailija
08.12.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsaarinna, juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsaaritar on kyllä ihan suomenkielinen termi. Toisin kuin tsaarinna.

Vierailija
4/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näistä tehtäisiin rkastajarinna tai opettarinna? Rovastinna kyllä käy.

Ruotsiksi saattaa olla muoto tsarinna...

Ei me nyt oikein tiedetä, mutta otetaan selvää. Tässä voi nyt olla molemmat muodot oikeita, mutta ihminen käyttää sitä mikä sopii kieleen, jota on käytetty niissä piireissä, joissa itse on kasvanut.

Sanot, että olen juntti! Taas mentiin antamaan ihmisistä jotain arvioita ennen kuin tiedetään mitään! Ajattele, jos sattuisin olemaan piireistä, jotka ovat lähempänä tätä tsarinnaa tai tsaaritar kuin kukaan muu tässä maassa. OLIS TOSI NOLOA SULLE, besserwisser!

Vierailija
5/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lapsellisempaa temppuilua enää olla aikuiselta mieheltä? JOS tämä on totta, mitä en pysty uskomaan, niin tässä on taas yksi todiste siitä että viha-ryhmittymiin liittyvillä ihmisillä on henkinen kasvu jostain syystä jäänyt puolitiehen. Keho on aikuisen, mutta mielen osia jäänyt lapsen tasolle.

Vierailija
6/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka kansanedustaja niin on sanonut. Edellisestä kirjoittajasta päätellen joku persu - mutta vaikka itse olen vihreä vasemmistolainen niin minustakin tuo on hauskasti sanottu. Silleen kotoisasti, Suomeen ja Tarja Halosen persoonaan sopivasti. Ei täällä tarvitse olla niin pönöttävä etteikö voisi presidenttiä puhutella ihailevasti, ja kaikkihan tietävät - Tarja itsekin - että häntä sanotaan joskus muumimammaksi. Hauska heitto kerta kaikkiaan tuossa yhteydessä.

Vierailija
7/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että sossutaustainen Haloska ei olisi voinut pyrkiä tsarinnan pöksyihin?

Minä uskoisin, että kyllä ne Venäjän kommarit, jotka murhasivat tsaarin perheineen, halusivat näiden alushameisiin ja pöksyihin sekä timanttikorsetteihin!

Mutta sitä en ymmärrä, että miten nämä jutut liittyvät vihapuheisiin, jos tässä ei tarkoiteta sitä, että suomalainen yhteiskunta on täysin luokkayhteiskunta, jossa vihataan jotain toista täällä olevaa luokkaa. Jos näin on, niin koko vuosikymmeniä kestänyt vasemmistopolitiikka olisi nyt sitten osoittautunut pelkäksi luokkataisteluksi ja feministien ja seksivähemmistöjen valtaan pääsyksi. Näin sitten olisi tavoite saavutettu kun Kallion työväenluokan friidu, lesbo, on päässyt valtaistuimelle. Tästäkö on puhe ja tämäkö oli Tarja Halosen tehtävä? Vihapuheet olisivat näin siis ihan vain kotitekoisia eivätkä koskisi ulkomaalaisia, vaan olisivat suomalaista, kotimaista luokkataistelua.

Mutta keitä ulkomaalaisia on tänne vedetty - mihin todelliseen yhteiskuntaluokkaan he kuuluvatkaan omassa synnyinmaassaan? Maailman työväenluokat yhtykää! Onko sekin nyt sitten saavutettu - mutta sitäpä ei täällä halutakaan!

Onko siis kyse ihan bluffeista ja kuplista??? Joistakin sanotaan ihan Raamatussakin kait jossain, että "he" ovat väkivaltaisia ja valehtelijoita!

TULIKO TÄSTÄ NYT YLLÄTTÄEN IHAN VIHAPUHEKETJU!

Vierailija
8/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain Junnu Vainion laulua. Koko tämä arvuuttelu on lapsellista ja typerää ja vetoaa juurikin niihin henkisesti lapsen tasolle jääneisiin. Vähän niinkuin seiskaluokkalaiset ihannoimassa luokan kovista joka vetää posket lommolla norttia välkällä kulman takana. Aikuisena kukaan ei pidä sitä enää hienona juttuna, mutta kaikki ei koskaan kasvakaan aikuisiksi. Joten taas persujen laarissa ropisee.

Vierailija
9/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on "kaksipäinen kotka", jota ei koskaan missään ole näytetty täällä ainakaan 1950 vuoden jälkeen eikä koulussa edes mainittu. Nyt alkaa olla esillä joka puolella.

Ja mä tein löydön joskus 2000-luvun alussa, kun...

Vierailija
10/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on "kaksipäinen kotka", jota ei koskaan missään ole näytetty täällä ainakaan 1950 vuoden jälkeen eikä koulussa edes mainittu. Nyt alkaa olla esillä joka puolella. Ja mä tein löydön joskus 2000-luvun alussa, kun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme