Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SyySSäteet Torstaina ♥

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkred]vaan kaikille, se on kuulkaa tämä viikko ehtinyt jo torstaihin asti :)

Yötöissä täällä puuhastelen, mutta pitäähän sitä vähän taukoakin välillä pitää, heheh.. :D

No mutta asiaan.. eli miehen kanssa eilen puhuttiin tästä vauva-asiasta ja hän on sitä mieltä, että asia ei ole nyt ajankohtainen ja hän haluaa lykätä sitä vielä määrittelemättömän ajan eteenpäin. Sitten kun se (hänestä) tuntuu oikealta, niin jatkamme " projektia" . Itselläni on sellainen kutina, että tässä voi todella vierähtää useita kuukausia. Olen samoilla linjoilla siinä, että just NYT eli tässä kuussa ei ole oikea aika, mutten tiedä haluanko ihan mahottomasti odotella... Ei kai auta kuin antaa ajan tehdä tehtävänsä miehen päässä. Joten yritän pikku hiljaa vieroitella itseäni tästä aktiivisesta palstailusta ja keskittyä muihin asioihin kuin vauvoihin (ei muuten varmaan onnistu ihan heti ;)

Ja heti äskeisen mainittuani tuumaan, että palaan taas iltapäivällä seuraanne kunhan saan kunnon unet nukuttua! ;)

Toivottavasti tämä päivä tuo paljon hyviä uutisia!! Plussatuulia teille, hyvät Sädesiskot!!

[size=5]♥[/size] Riika *hiemanhaikeana*

Vierailija
2/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Taas koulun penkillä rustailen muutaman rivin ennenkuin tunti alkaa.

Hassu aamu. Nimittäin olo on aika huono. Oksettaa ja on vähän heikko olo. Tiedä sitten mistä johtuu.

Riika----> kyllä se mies vielä lämpenee ajatukselle omasta vauvasta, nimimerkillä kokemusta on. Koitahan jaksella sisko!

Myöhemmin lisää...

Heippati vaan!

-Taelsa-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä hiljaista... varustauduin lukemaan pitkät pätkät juttuja... No vielähän sitä ehditään saada pitkä pino aikaan.

Riikka - Onpa ikävää, että teillä tilanne nyt tuo. :0( Mutta toisaalta on järkevää palauttaa tilanne suhteessa entiselleen ja aloittaa sitten vasta kuumeilu. Käyttäkää aikaa toisiinne ja matkustelkaa ja " tutustukaa" toisiinne uudelleen. Reissu jonnekin muualle voi piristää suhdetta ja siellä yleensäkin helpompi jutella. Halauksia ja toivottavasti miehesi pian muuttaa mielensä!

-taisit olla kohtalotoveri ja olla kehitysvamma alalla töissä? Jos tänne etelä suomeen muutatte, niin minun työpaikaltani saa helposti töitä!

Taelsa - Mukavaa koulupäivää! Toivottavasti olosi kohenee päivän myötä...

Me tässä ollaan kohta lähdössä pojan kanssa ulkoilemaan. Ei huvittaisi lähteä kun tuulee niin kovaa. Onneksi meillä treffit yhden kaverin kanssa ja tulee mentyä. Mitenhän minusta onkaan tullut näin laiska ulkoilija? Siivoushommatkin olen siirtänyt tässä viikon myötä ja tänään ne on pakko tehdä... Huokaus... mistähän motivaatiota...

Taidan mennä syömään jotain tässä vielä, ei saa syötyä kerralla paljon kun olo sellainen....

Palaan taas myöhemmin...

Kidelma

Vierailija
4/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ PÄÄSIN TENTISTÄ LÄPI!!!!!

EN OLEKKAAN NIIN TYHMÄ MILTÄ ALUNPERIN VAIKUTTI!!!

Vierailija
5/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Hyvää torstai huomenta kaikille.

Viimeyö meni vähän huonosti.

Poju heräs kitisemään kolmen aikaan yöllä ja maitokaan ei sille kelvannut.

No onneksi se sitten nukahti uudelleen ja herättiin seitsemän maissa uudelleen. Poju piti taas samaa kitinää.

Laitoin valot päälle ja menenin sitten ottamaan pojun pois sängystä, niin poika oli liti märkä ja samoin melkein koko sänky.

Vaippa oli päästänyt lävitse, tai oikeastaan vaipan reuna oli kääntynyt rullalle ja siitä sitten pääsi pissit ulos.

Ei muuta kuin vein pojun suihkuun.

Nyt huomaa taas kun poju on kiukkuisempi kuin normaalisti, kun hänkään ei saanut nukuttua kunnolla.

Aamupalaksi poju ei suostunut syömään mitään muuta kuin hk:n hampparin, no parempi sekin kuin ei mitään.

Tänään söin toisen teron ja saa nähdä auttaako nää sitten mihinkään.

Kaikille oikein paljon plussa säteitä ja onnittelut vielä kerran kaikille raskautuneille.

Jaja milloin otetaan tapaaminen uusiksi?

T: YOgiNOs

Vierailija
6/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Riika: Voi harmi, että vauvaprojekti lykkääntyy. Odottavan aika on pitkä, mutta toivotaan, että miehesikin pian on samaa mieltä kanssasi, että vauva on tervetullut.

Taelsa: Onnea tentin läpäisystä!

Kidelma: Voimia pahoivoinnin kanssa. Itse vielä odottelen milloin kuvotukset alkaa... luulisin, että parin viikon päästä voi olla täälläkin jo sellaista:)

Yoginos: Minulle käy jo vaikka ensi viikolla:) Laitoin sinulle sähköpostia jo tuossa pari päivää sitten. Meilläkin tyttö olisi nyt unilla ja jos olisin viisas mensisin sinne itsekin kun aamulla herättiin 6.30 ja tänään tulee illalla tupa täyteen 10v tyttöjä kun esikoisella on synttärit, joten illalla ei nukuta, mutta täälläpä sitä taas vaan aikaani vietän...

Olikos täällä vielä ketään piinailijoita, vai tunkiko se täti itsensä kylään jo kaikille tämän viikon piinailijoille? Plussa uutisia ei ainakaan ole silmiini sattunut???[/color]

Vierailija
7/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun postiini ole tullut sulta mitään.

Onkohan se singahtanut bitti taivaaseen?

No mä täällä oottelen että saisin sulta postia tai sit mä laitan sulle postia.

Tämmöistä tällä kertaa.

Vierailija
8/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 28/28 eli tänään on ihana vielä haaveilla raskaana olosta. Jos se täti huomenna tulee kylään. Vähän on se suuntaisia vihlaisuja ollut alavatsassa. No onneksi tänään voi vielä haaveilla :)

Eilen oli niin tylsää kun satoi eikä päässyt ulos. Tai oishan sitä päässyt jos olisi halunnut. No meistä on taas tullut niin kovia ulkoilijoita että kun päivän on sisällä niin huh huh.

Yritän vähän vähentää palsta- ym. nettiriippuvuuttani, tekisi varmasti ihan hyvää.

Hyvää viikonlopun odotusta !

matleena

Vierailija
9/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on taas Everwood-päivä, kivaa! :o)

Siinähän se melkein päivän kohokohta olikin. Töissä on tylsää, lapsen korvatulehdus on onneksi paranemaan päin, kp taitaa olla 9/27-31, mies ei tunnu yhtään houkuttelevalta... blääh!

[color=Purple] Riika: [/color] Ikävä, että joudut nyt ainakin hetkeksi hautaamaan vauva haaveet. Mutta totuushan on, että on kivempi odottaa perheenlisäystä jos parisuhde on muutenkin vakaalla ja onnellisella pohjalla. Toivottavasti pääsette pian yrittämään vauvaa uudelleen!

[color=Purple] taelsa: [/color] Onnea tentistä! On aina mukavaa saada onnistumisen elämyksiä, varsinkin jos itse on luullut, että joku on mennyt ihan pieleen! Toivottavasti pahaolo hellitti samalla...

[color=Purple] Yoginos: [/color] Huonosti nukkunut lapsi on kyllä sellainen pakkaus, joka onnistuu vaikuttamaan kaikkien muidenkin päivärytmiin, hermoihin yms... Käsittämätöntä on se, että miten pieni kiukkuinen ihminen saa aikuiset ihmisetkin hyppimään seinille. :o)

Tässähän taas tältä erää. [color=Red] Plussatuulia ja tärppionnea kaikille tasapuolisesti! [/color]

Vierailija
10/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näistä Teroluteista tulla väsyneisyyden tunnetta ja outoa oloa?

Olisikohan kellään tuohon tietoa?

Vai johtuuko se viime öisestä, mitä kirjoitin aijemmin?

Jotenkin olo tuntuu niin väsyneeltä oudolta, mutta jospa tästä piristyis iltaa kohden.

Taiteilin tossa isienpäivä kortin valmiiksi, vielä pitäis siihen saada Miron taiteellinen nimi. Annan pojan itse kirjoittaa tai kunhan saa siihen edes jonkun viivan vedettyä.

Tänään on sitten hornetti päivä, eli syödään hornetteja.

Mun mielestä ne on niin ihania ja sopivan tulisia.

Onko muita jotka tykkää horneteista?

Pojalle onkin täksi päiväksi metsästäjänpihviä ja lohkoperunoita.

" oisko täällä innokasta siivooja apuria mulle?"

No ei vainiskaan, kai se pitää itse yrittää siivota täällä, tai olishan se mukavaa kun olis joku vähän auttamassa.

(johan mä ryhdyn laiskaksi tällä erää) =)

Mutta palailen taas kun kerkiän.

Vierailija
11/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepsistä monen päivän tauon jälkeen!

Olen ollut pahassa yskässä kaksi kuukautta, on joutu monta pulloa yskänlääkettä ja syöty omia allergialääkkeitä. Sit sain antibiootti-kuurin ja siitä tuli ripuli, huoh! Sit en pöntöllä istumiseltani ehtinyt ollenkaan pinoutumaan. Sit olin labrassa ja röntgenissä ja sain uuden kuurin kesken jääneen tilalle, keuhkoputken tulehdukseen ja pitkittyneeseen yskään, toivon, että auttaa. Oli tässä sitten netti-linjatkin poikki kaksi päivää, joku kaivuri kämmäillyt. Joten meinasin joutua vieroitusoireisiin!

Nyt esikoinen nukkuu päikkäreitä ja mun piti askarrella joulukortteja...hihii, olenkin täällä ja olen ollut jo kauan, luin pinoja edellisiltä päiviltä...

Joten nyt vaan tylysti oman navan jutut kehiin ja sit joulukorttien pariin! Joten...menossa kp 24/28. Tietenkin toivon plussaa ensi viikolle! Katsotaan nyt...ei kyl oo kauheeta paniikkia, kun on tässä ollut muuta ajateltavaa...Mutta silti varmaan harmittaa, jos menkat alkaakin.

Nyt menen taas ja koitan olla taasen aktiivinen täällä pinoissa, kun tämä netti toimii!!!! -S-

JA PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE ++++++++++++++++++++++

Vierailija
12/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista talvea tämäkin on?

Juuri tuossa mietiskelinkin että tulikohan ostettua turhaan neitille toppahaalari...

No ei, pakko on luottaa siihen että lunta tulee...joskus...

Riika:

Voimia " käännyutykseen" !

Kyllä se miehesi pian sen huomaa että se on juuri sitä mitä elämään haluatte/tarvitsette! Ja ainahan sitä masua kasvatellaan se n 40viikkoa, joka on hyvää kasvun aikaa molemmille! Mutta toki on hyvä että molemmat on alusta lähtien täysillä mukana ja suhde on kunnossa! Tsemppiä!!

Taelsa:

Tsemppiä olon kanssa ja onnea tentin läpäisystä!! bd

Kidelma:

Myöskin tsemiä äklötys oloon!

Matleena:

28/28! Jännitän kanssas ja toivon kovasti että täti ei teille enää hetkeen saavu! Peukut pystyyn!!! bd

s.m.r:

Olen miettinytkin mitä teille kuuluupi? Ja kun sinua ei ole hetkeen " näkynyt" ! Onneksi sait avun lääkäriltä!!

Leikkaa, liimaa, yhdistä! Hauskaa puuhaa tuo anskurtelu!

Täällä,

Pimpula nukkumassa ja menen tästä nyt tekemään lihakeittoa!

Isänpäivä lahjat vielä kaupassa, mutta onneksi edes tiedän mitä ostan!!

Plussia ja tsempityksiä päivään!

Illalla tavataan vielä! =)

-S[size=5]♥[/size]-

Vierailija
13/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä iltapinoa lueskelin ja moni kyseli siivoustulosta. Tänään sain yläkerrankin ikkunat pestyä. Jes!! Tykkään kyllä siivoilla kun on aikaa, mutta liika on liikaa. Ilta menee sit verhojen silityksessä, kun vaihdan jouluksi toiset.

Pikaisesti jotain kun menen hakemaan nuorimmaisen tarhasta kaverinsa kanssa tänne.

Riika: Harmi, mutta totta se on että kivempi kuumeilla kun molemmat on siinä mukana. Voimia teille asioiden selvittelyyn.

Taelsa: Onnea tentin läpäisystä.

Matleena: Tosi paljon plussaonnea, laitan varpaatkin pystyyn!!

Meillä on tänään miehenkellistysilta, josko vaikka tärppäis tällä viikolla.

Vierailija
14/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippahei!

tultiin tänne mutsille(tinttasen kyllä jos omat ääneen mua tolla nimellä kutsuis..Hih..) vaihtamaan TAAS makuuhuoneen järjestystä, kun ei osaa päättää missä pitää systerin pinnistä! Sain taas huippuleveän hampaattoman hymyn kun hoitopöydän viereen ilmestyin kesken vaipanvaihdon.. On ne söpöjä.. Mä en osaa päättää ottaisko sen varaslähdön jouluaattona vai malttaisko maaliskuuhun.. oisin kyllä sitten ylpeä maltillisuudestani! =)

No juu, nyt en taaskaan ehdi muuta kommentoimaan, kun huudellaan apuun! Höh..

Vierailija
15/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, että voi olla kiirusta. Tulin juuri töistä, ja nyt on ohjelmassa siivousta ja pakkausta, koska huomenna lähden yhdistetylle työ- ja vapaa-ajan reissulle. Kotiudun vasta viikon päästä, joten olen " pinoutumislomalla" sen ajan. Hö, olen jo ihan jäänyt koukkuun tähän =)

Riika: Älä nyt kokonaan katoa, jookos? Käyt ainakin silloin tällöin kertoilemassa tilanteen kehittymisestä... Joku muuten ehdotti tuota matkailua, joten voisiko esim. viikonloppureissu johonkin kylpylään piristää parisuhdettakin? Ja vaikka uuteen yritykseen menisi kuukausiakin, luulen, että syyssäteet porskuttaa silloinkin, koska eikös taustalla ole paljon vielä yrityksen odottajiakin?

Taelsa: Onnea tentistä! Siitä se lähtee taas opiskelumotivaatiokin nousuun!

Joku kyseli piinailijoita: Minä piinailen niin päin, että odotan lähinnä tätiä paikalle! Nyt kp 26/27 menossa, ja luulin kierron lyhenevän 24 päivään. Ilmeisesti meni ovisbongaukset vähän metsään... Tai sitten todella olen raskaana (mikä ei siis vielä ole suunniteltua). Huomenaamulla täytyy kyllä testata, koska illalla tosiaan lähdetään reissuun. Enkä halua kylässä ryhtyä testailemaan, enkä työreissulla, kun miestä ei ole mailla halmeilla. Ja viikkoa en kyllä pysty odottamaan, jos tätiä ei näykään. Heh, piinaavat 12 tuntia siis edessä.

Vaikka plussa ratkaisisi monta avointa kysymystä, olisi siitä kyllä nyt hankaluuksiakin. Tajusin juuri, että sitten pitäisi häämatkasuunnitelmatkin tehdä varmaan uusiksi, koska muuten pitäisi lentää puoli vuorokautta raskausviikolla 30. Se ei kai ole ihan hyvä idea? Ja sitten pitäisi tuonne harratuspuolellekin keksiä joku käsittämätön juttu, ettei pysty osallistumaan tuleviin " extreme-reeneihin" (eli kropan totaaliseen väsyttämiseen, jota en kyllä uskaltaisi tehdä edes viikolla 7...). Joten mielellään ottaisin nyt sen tätsyn kylään ja ryhdyttäisiin yrittämään sitten ensi kierrossa =)

Jaaha, pesukone pysähtyi ja hiljaisuus kutsuu minua pyykkien ripustamiseen. Palaan sitten viikon päästä pinoihin, toivottavasti sillä välin on tullut huimasti plussauutisia! *huiskuttaa kaikille ja katoaa kylpyhuoneen syövereihin*

Vierailija
16/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin väsy olo kaikesta monen päivän maalaamisesta, ikkunanpesusta ja verhojen silityksestä että. Ruokapöytään kun istahdin, iski semmonen voimattomuus, etten jaksa kuin koneelle istua. Koiran kanssa pitäis lähteä, että ehtis saunaan ennen yhdeksää. Meillä vanhin neiti (10v.) lähti koulun discoon ja pitää hakea pois 21.00. Jotenkin tuntuu vanhalta aina välillä, kun häntäkin piti auttaa vaatteiden valinnassa, hiusten laitossa ja meikkauksessa ettei tule maalausta. Mut enhän mä ole kuin kolmekymppinen, kun sen jälkeen ei ole synttäreitä vietetty.

Kuinkahan tällaisen väsymyksen ja saunan jälkeen jaksaa vielä pupuilla, jos muksutkin vielä valvoo vähänkin pidempään. Tärppiviikko menossa, joten ylös, ulos ja lenkille, jospa vähän piristyis. Onneksi se on nykyään hauskaa, eikä vain velvollisuus ja kun tuo ukkokulta ei ota mitään paineita.

Kuulumisiin...

Vierailija
17/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis olen kyllä käynyt lukemassa teidän tarinat lähes joka päivä, mut en ole ehtinyt kirjoitella.

Onnea kaikille plussanneille! Teitä on jo tosi monta.

Itse piinailen kp 31/29-35. Eilen sattui mahaan, niin että jouduin olemaan kaksinkerroin. Sit tänään on tädin vierailu tuntunut liian lähellä olevan, mut vielä piina jatkuu...

Tää tuntuu jo " työltä" tää odottelu!

Galluppia on ollut jos mitäkin, yritän nyt muistella jotain niistä:

Tietokoneita yksi + miehen kannettava työkone.

Asumme omakotitalossa (rak. 2000 ) maaseudulla.

Siinä jotain .

Plussaonnea meille piinailijoille ja tarrasukkia plussanneille!!!

Vierailija
18/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin vielä ennen Everwoodia! :D

Riika: Ikävä kuulla miehesi mietteitä... Mutta tosiaan, parisuhde ensin ja sitte lapset. Ja miehen päänhän saa kyllä käännettyä... Nim. kokemusta on!

Taelsa: onnittelut läpi menneestä tentistä!

Yoginos: Ei minulle ainakaan ole terot aiheuttanut mitään oireita... Vaivat on kyllä menneet (pitkän pitkä kierto ja jatkuva tiputtelu...) ja odotellaan kylläkin edelleen sitä raskautumista... Kolme kiertoa jo terojen kans takana ja saman verran edessä... Tai no toivottavasti ei... ;)

Piinailijoita oli ainakin Kuumeilija, Pyry, S.m.r. ja Matleena: tsemppiä, kärsivällisyyttä ja plussaonnea!

Itsellä menossa vasta kp 3 ja tätiä kovasti koitellaan hätistellä sinne missä sitä kaivataan... Mutta nyt Everwoodia katsomaan ja nauttimaan miehen keittämistä kahveista!

Vierailija
19/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kuuria olette saanut Teroluteja kerralla, eli siis moneenko kiertoon?

Mä sain vaan yhden satsin oman lääkärin sijaiselta ja tätä oma lääkäri vähän kummasteli, nimittäin yksi kuuri ei välttämättä auta vielä.

Mutta toivossa on aina hyvä elää.

voiko terolut kuurin kanssa tulla raskaaksi vai vasta niiden oton jälkeen?

Nyt painun tästä nukkumaan, kun pojukin meni tällä kertaa ihmeen helposti tutimaan.

Pitää toivoa että se myös nukkuu yönsä hyvin ilman turhia heräämisiä.

Edelleen kaikille oikein paljon onnea plussien kanssa ja samoin kaikille raskautuneille.

[color=red]Kauniita unia ja nukkukaa hyvin. Hyvää yötä!!!

Vierailija
20/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain terolutit kerralla kuudeksi kuukaudeksi. Ensin piti syödä 3kk ja jos vielä on tarvetta niin toiset 3kk. Aina kierron 15.- 24. päivä. Siis minun gynen mukaan ei myöskään välttämättä vielä edes kolmen kierron jälkeen ole kaikkia tavoitteita saavutettu.

Terolutien aikana voi tulla raskaaksi ja mahdollisuudet ovatkin paremmat. (Ainakin minun kohdalla...) Kun siis keltarauhanen ei toimi kunnolla, kierto venyy ja on tiputteluvuotoa... Ja gyne sanoi, että niitä määrätään usein myös lapsettomuuden hoitoon. Eli siis raskaaksi voi tulla...

Toivotaan, että myös sinulla kierto tasaantuu teroilla, niin kuin minulla on alkanut tehdä. :D Ja plussiahan täällä ainakin jo kaivataan, eli jospa ne terot uttais nyt sitte siihenki!

Toivottavasti näistä minun vastauksista on sinulle edes jotakin hyötyä! :)