Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli ottaa yhteyttä ex-avopuolisooni

Vierailija
10.11.2005 |

Suhteemme loppui -98 ja nyt viimeaikoina on tullut valtava halu tietää mitä hänelle kuuluu. Olen itse naimisissa ja yhden lapsen äiti. Mutta jotenkin tekisi mieli soittaa ja kysyä mitä ex:lle kuuluu?

Mitä tekisit itse?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös helpotus huomata ettei siitä sen enempää.

Vierailija
2/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoitat vaan kaikkien elämän. Sitä ei kiinnosta sun juttus jos ei oo seitsemään vuoteen kuulunu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exäsi ei ollut mitenkään kaheli (eli ei ala sinua vainoamaan jos soitat) niin sinuna voisin soittaakin ja kysellä kuulumisia. Ei siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
4/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on aika saletti että sekotat vaan niitten arkirytmin jos toimit itsekkäästi ja alat kysellä kuulumisia.

Vierailija
5/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuden tyttöystävä on yllättäin alkanut soittelemaan ja purkamaan huoliaan. Sanoi, että on soittanut pienellä aikaa kymmenen kertaa ja tämäpä on aiheuttanut jo heille eripuraa.

Eli älä sotke eksäsi elämää.

Vierailija
6/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex-poikaystäväni kanssa. Erotessamme tilanne jäi vähän auki, ei siis suhteemme osalta, vaan miehen " selviämisen" osalta. Kuulin yhteisiltä tuttaviltamme hieman myöhemmin että oli alkanut viina maistumaan vähän turhan paljon ja koulukaan ei mennyt kovin hyvin.

En silloin uskaltanut soittaa tms. kun asiasta oli vielä niin vähän aikaa. Löysin kuitenkin PALJON myöhemmin Koulukaverit.comista hänen tietonsa, ja laitoin sähköpostia tässä muutama vuosi sitten. Oli IHANA kuulla että hänellä on vaimo, lapsia ja vakituinen työpaikka. Hänen onnensa teki tavallaan myös minusta onnellisen - en jättänyt häntä siksi etten olisi välittänyt hänestä, vaan rakastin toista.

Sain tietyllä tavalla suljettua sen vaiheen elämästäni -nyt en pohdi hänen jaksamistaan tai kuulumisiaan oikeastaan ollenkaan enää, luotan että asiat menivät loppujen lopuksi ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä