Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT TORSTAIKASAAN ***********

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta tämä, että ei saa unta. Kolme tuntia yritin ja sitten nousin ylös...

Tosiaan, nettiriippuvaisuus on kadonnut minusta. Eilen ei tehnyt ollenkaaan mieli nettiin. Nyt sitten yöllä kaipasin seuraa ja tulin lukemaan keskiviikon pinot.

Mii: hankala juttu tuon kaverisi kanssa. Sinuna en lykkäisi omia suunnitelmia:)

Soffu on ilmeisesti käynyt ultrassa - onnea, että kaikki on hyvin!

Marieelalle jaksamista pahoinvoinnin kanssa!

Talvikki: muista, että jos sulle aloitetaan insuliinit, on se vaan sinun ja vauvasi parhaaksi. Lääketieteellisesti se on niin paras, jos se päätetään tehdä.

omaa napaa: jotenkin sitä tässä loppuvaiheessa kääntyy sisäänpäin itseensä ja ei muut asiat oikein kiinnosta. Täytyy sanoa, että kotona on tällä hetkellä aika tylsää, päivät on tosi pitkiä ja matelevia. Yksinään kun on, niin ei tämä miltään herkulta tunnu. Olen kuitenkin tottunut ihmiskontakteihin päivän aikana. Flunssakin iski, joten sekin pitää mut sisällä. Tylsää, tylsää...

Edelleenkään ei väsytä, ehkä pitäisi mennä kuitenkin yrittämään:) Vauva tuntuu olevan aktiivinen. Ainiin, unohdin mainita, että nyt on vauvan tavarat=vaatteet laatikossa taiteltuina ja sänkykin jo pedattu... mitähän tässä vielä keksisi tuleville viikoille:)

rv 35+6

Mukavaa torstaipäivää!!!!!!

Vierailija
2/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en näköjään siis ole ainoa joka kärsi tänä yönä unettomuudesta. Jaksuja EMMASANNALLE, toivottavasti olet saanut nukuttua vähän paremmin ku minä, taisin torkahtaa klo 1-3 ja muuten hereillä KOKO AJAN. Mut nyt täytyy kertoa mitä eilen tapahtu:

Aamupäivällä säntäsin äidin luo koiria pesemään ja siellä vierähti sitten koko päivä. Kävin asioilla (sain vihdoin lääkekuurin siihen tulehdukseen, thank god) ja ompelin patalappuja (mummoudun;)) ja sit tuli hellulta viesti, pyysi soittaan. Kerto et olivat pari tuntia aikasemmin päässeet lautalta ja siis matkalla Italiasta kohti Rostockia. Kauaa ei voitu puhua kun vastaanottomaksuista ei tietoa. Noh, minä ilosena siitä et kuulin väliaikatietoja, jatkoin ompelua. Salkkareiden jälkeen äiti lähti viemään mua kotiin, ja kun päästiin tuohon meidän pihalle, niin hellu hurautti pihaan heti meidän perässä!!!Se ajo tavallaan meidät vähän ohi, kun ajoi ihan pihan perälle, tallin taakse ja kerkesin nähdä vaan rekkarin(saksan kilvet) ja ajattelin vaan että ei tämä voi olla totta!Että nyt on tämä tyttö tullu hulluksi. Jes. Juu no olihan se sit kuitenki se. Sieltä se pomppi ulos autosta hymy korvissa. Olipas saanut mua huijattua oikein kunnolla. Vaikka äidille oon miljoona kertaa sanonut,että epäilen että se tulee lentokoneella ja ajaa sit vaan helsingistä, niin olin jo luopunu toivosta, kun se oli niin vakuuttava..

Eli näin, nyt oon sit ihan onnesta soikeena, enkä pysty nukkuun. Enkä malta ottaa et pääsen ajaan uudella autolla. SE ON IHANA! :D

Anteeksi nyt taas omanapainen vaahtoaminen,oon ihan öönä. Menee varmaan viikko et tajuan mitä tapahtu!Mut nyt on pakko mennä viel yrittään jos se uni tulis.. Palailen sitten ihmisten aikoihin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa: Voi miten IHANA yllätys! Eihän mun kuuluis nyt vetistellä,mutta... *niiskuttaa*

Soffu: Siitä kissan pissimisestä tuli mieleen,että ripotapas hiukan valkopippurijauhetta niihin kohtiin,mitä se on alkanu käyttään veskinä. Meillä tehos ja ruikkiminen loppu :D

Talvikille edelleen tsempitykset! Toivottavasti saat tänään hyviä uutisia ä-polilta!

Leanna: hyvä,että jalka säästyi amputaatiolta ;) Kunnon kuuritkin sait,toivotaan,et alkavat pian tehoomaan!

Marieelan ultra-kuulumisia ootellaan... ja mikä kiva ylläri sullakin, Thaimaa on ihana paikka,sinne mekin vielä joskus :D

Mitens Nekun treffit meni?

Mirulii: Nukkuva lapsi on niin hellyttävä näky,et sitä voisi katsella vaikka miten kauan.

Omaan napaan ei sitten kuulukaan mitään erityistä. Ei edes niitä eilisiä menkkajomotuksia. Tais nekin olla vaan jotain mielikuvitusta... täs käy niinko lääkärinkirjoja kattelles,et kaikki oireet sopii kuin nenä päähän :D

Mutta muksaa torstaita,palaillaan taas kurkkimaan. Illalla ollaan lähös katsoon meitin kummityttöä (ikää 1kk) :)

Vierailija
4/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojalaanen horoskooppi

Lotraaja (21.1. - 19.2.)

Kevätpuali on oikeen lotraajien aikaa. Lotraajakki kukoostaa ku naapukrannin akan naurispelto kesääsin. Lemmen asioos sen sijahan lotraajat on koko alakuvuaren meleko pakkaasen pualella. Mutta syssymmällä törmäät yhtehe häjyhy, ni siinon vakka, kansi ja klapsahrus. Irti ei penteleelläkään!

Sintit (20.2. - 20.3.)

Susso sitte pikkuusen flatkutehe vikaa. Ookku pahimmakki akat! Taharot pärvööttää omat ja muittenki asiat siinä sivus oli kyset sitte mistä tahansa. Koita ny tukkia suuvärkkis, tahi pese vaikka saippualla...

Pässi (21.3. - 20.4.)

Pässiillen tämä vuasi on meleko rakkaurenknapsetta. Alakuvuasi menööki Pässiillä ihimetelles mistä surraa. Kesäkorvalla alakaat kuitenki ittekki havaata, jotta vaapsahaaset ne on jokka korvias kutitteloo. Pässit nähärän tänä vuanna pelekästään suupiälet korvis saakka.

Jästipää (21.4. - 21.5.)

Sinoot alati eheroon taharoon krätyysellä päällä, mutta eipähän tua liä sullen mitään uutta. Jästipää jukuri ku oot. Älä ny kuitenkaan vaivu epätoivohon, kyllä sä viälä kehityskelepoonen oot, kunhan sullon vaa hyvä kouluttaja!

Pahapari (22.5. - 21.6.)

Sinoot sellaanen, joka ei taharo millänsäkkään antaa periks, vaan aivan taharot pitää pääs. Koita ny lopettaa tuallaane tyhyjänpäivääne nuhuraaminen ja ota ittiäs niskasta kii, eihän sua tuollaasena kukaan kattele. Josset lopeta häjyylyytäs toukokuuhu mennes, isköö rometiisi takuulla kesäkuulla.

Saksiniekka (22.6. - 23.7.)

Sinoot ikuune kihinuttaja ja siällä mihinä liikkuuki kuuluu melekoone hörötes. Sus sitä tarmua sitte riittää vaikka pikkuuse toisillenki annettavaks. Sinoot ihiminen, joka teköö kerralla miton päätetty, mitä turhia sitä paapomahan.

Häjy (24.7. - 23.8.)

Luulet notta oot kovakin rooroo. Orotat notta kaikki menöö justihin siihen lajihin mitä orotat. Ja nuan yleensäkin elät meleko ameriikkaa. Työasias alakaa retajamahan ja sun olis aika antaa itteles ympäri korvia, notta tuallaane loppuus.

Impi (24.8. - 23.9.)

Sinäki oot jästipään tavoon krätyysellä päällä vuaren alakupualella, notta sukulaasekki rupiavat epäälemähän, jottet oo saanu sitte viime mittumaarin. Kesää kohoren mielialas kuitenki kohenoo ja rupiat saamahan pläsiäs pikkuuse iloosemmalle ilimehelle.

Puntari (24.9. - 23.10.)

Sinoot alati yhtä tasaasen rauhallinen, notta sivullisiakin välillä hirvittää. Sua ei sitte palijua paina onko juhula vai askaresaika. Kaikki menöö samalla raitillansa. Mitä jos koittaasit vähä rävähyttää ja pistää lekkeripeliksi?

Sarvijaakkoo (24.10. - 22.11.)

Viäntiä sitte piisaa sarvijaakoolla. Alavariinsa hyppäät, jotta sivullisiaki hirvittää. Koita pikkuusen hirastaa tahtias, muuten saat peräpukamat ennen kesän korvaa riasakses. Tämä koskoo erityysesti miespualisia sarvijaakkoja, joita naispeijoonit aharisteloo.

Ritsapoikaane (23.11. - 22.12.)

Sinet sitte tajua ku ihimiset vetää sua pulukassansa mihinkä kerkiää, vaan hymyylet koriasti ja luulet, notta kaikki on hianosti. Sokia saa olla muttei tyhymä! Hyppää ny hyvä ihiminen rannallen kun viälä kerkiät enneku käy ryättääsesti!

Sarvipää (23.12. - 20.1.)

Sinoot ikuune haaveelija, joka orottaa saavansa vaikka tähäret ja kuun taivahalta. Mitä viälä täs istut, mee hakemahan ne siältä jos miäles teköö. Vai orotakko, notta joku tois ne sullen? Justihin tuallaane saamatoon oot, orotat vaan, notta joka napsahros tuataas nenäs ethen. Ei kuule sellaanen vetele. Jos jotakin taharot tee itte!

Terveisin Pahapari (ollaan muutoin miehen kans molemmat samaa horoskooppia,varsinainen pahapari siis ;)))

Vierailija
5/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna

Tutulta kuulostaa nuo sinun raskauden loppusuoran tunnelmat! Tuommoisia ne vimpat viikot just on. Yritä nyt vaan nauttia siitä pysähtyneisyyden tilasta, hiljaisuudesta ja rauhasta. Lataa akkuja ja koita keksiä itsellesi vaikka jotain ekstrahemmottelua (jalkahoito?). Kun yöllä ei uni tule, koita olla ärsyyntymättä siitä, ajattele että sinulla on päivällä mahdollisuus sitten levätä kun väsyttää. Tämäkin on tärkeä ajanjakso ennen sitä vauvan täyteistä arkea!

Mariposa

Aivan ihan ylläri sun mieheltä! Nautiskelkaa toisistanne ja tietysti uudesta herkkuautosta :o)

Marieela

Tuskin maltan odottaa tämän päivän kuulumisia, pitää varmaankin käydä joka välis kurkkiis joka oot ultrasta kotiutunut :o)

leanna

Amputaatio, hih sun kanssas! Noh, oikeesti hyvä kun asia on nyt kunnossa.

Minä

yllätin eilen niin itseni kuin anoppinikin käsityötaidoillani!! Siis ihan oikeasti mä oon yleensä täys nolla kaikessa askerteluun, ompeluun jne. liittyvässä. Nuorisotyöntekijänä olin ihan legenda tässä asiassa...

Mutta siis eilen väkersin ensin aamusta puolukanvarvuista ja kanervista kranssin ja ripustin siihen keskelle kipsistä valetun enkelin. Mieheni kummitädin poika (jo aikuisikäinen) on kuollut syöpääm ja vein tuon kranssin anopille, jotta se kulkeutuisi hänen kauttaan tuolle tädille.

Anoppi: " Ompa nätti, mistä ostit?"

Minä: " Tein sen aamulla lasten kanssa"

Anoppi: " AI JAA?!?!"

Ja sitten vielä innostuin niitä lastenhuoneen ikkunaverhoja ompeleen, kun satuin löytämään niin inspiroivaa kangasta. JA nekin onnistuivat, vaikka malli oli vähän ennalta ajatellen monimutkainen. Olin mielettömän ylpeä itsestäni!

Nyt pitäis saada eilinen tatsi päälle ja siivota täällä vähän enimpiä kaaoksia.

Tajuttoman kivaa torstaita truplille!

Vierailija
6/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä yritän saada tätä pahaa oloa taas kuriin, että vois vaikka tiskata tiskit. Nää aamut on kurjia, kun tekee pahaa heti kun nousee sängystä. Ei meinaa aamupalan laitostakaan tulla mitään kun vähän väliä pitää istua puhaltamaan. Jännittääkin jo huominen kun pitää aamuksi mennä töihin, että mitähän siitäkin tulee.

Tänään ajateltiin mennä pojun kanssa vähän kaupoille ja jos saatais toi miitsu vaikka mukaan. Jos se nyt eilisen hurvittelun jälkeen jaksaa enää lähteä :) Ja lupasin pojulle e käydään mäkkärissä sitte syömässä. Mun tekee kauheesti mieli koko ajan jotain oikein suolaista. Eilenkin passitin miehen vielä illalla kauppaan hakemaan mannaryynejä kun alko niin tekemään mieli suolasta puuroa. Ja pari iltaa sitten se haki mulle juustonaksuja kun ei mitään muuta tehnyt mieli. Mulla on sitte vissiin joku suolapuutos. Ennen oon taas ollut hyvinkin perso makealle. Nyt ne ei maistu taas ollenkaan.

Mariposa: Voi kun ihanan yllätyksen oli miehesi keksinyt. Varmasti upeaa saada se viimein takaisin. Nyt ootte sitte seuraavat viikot ihan kylkimyyryä vaan.. Minkä merkkinen auto tuli? ...jos saa udella...

hönttä: Kiitos taas hauskasta päivän aloituksesta.

Mites nekun eiliset treffit meni?

Täällä myös odotellaan Marieelan ultrakuulumisia jännityksellä sekä myös Talvikin lääkärikuulumisia. Suuret peukutuset molemmille bdbdb

emmasanna: Kyllä se tahtoo tuo unen laatu vähän loppuraskaudesta muuttua pinnallisemmaksi. Heräilee helposti ja saattaa valvoskella pitkiäkin pätkiä. Kai sitä elimistö pikkuhiljaa totuttelee niihin tuleviin yöheräilyihin.Mutta koita nyt edes sitten päivällä saada levätyksi, jos yöunet jää vähäisiksi.

Nyt meen lukemaan pojalle ja sitte ne tiskit... Melkein enemmän kuin sitä talon tuloa mä odotan sen mukana tulevaa tiskikonetta. Mä oon niin kyllästynyt tohon alituiseen harjan heiluttamiseen *murisee*

mirulii 6+5

Vierailija
7/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin nauratti tuo sun anopin kommentti. Melkein voin ilmeenkin kuvitella :D

Mutta se kranssi oli varmasti hieno. Ja ideana niin liikuttava,varsinkin,kun tiesi miksi sen teit. Mun tuttavaperheellä on nyt suuri suru,kun niiltä kuoli vauva 18. päivän ikäisenä. Kätkytkuolema. Kiitos tuosta ideasta,saanhan lainata sitä?

Vierailija
8/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihaa, tänään oli lämmöt selvästi koholla! Enpä oo ikinä ennen niitä mittaillukkaan, mutta eikös se nyt tarkota sitä, että oon todellakin ovuloinut ja ilmeisesti eilen?

Meneekös se nyt niin, että jos ne laskee niin raskaus ei oo alkanu vai kui? Pitää varmaan jättää mittaamatta varoiks ettei tarvi liian aikasin pettyä.

Tänään ohjelmassa pyykinpesua yms kaikkea vastaavaa äärimmäisen piristävää puuhaa..

Emmasanna! Todella tutulta kuulostaa nuo sun fiilikset ja niinhän se pitää ollakkin! Nauti ihan rauhassa viimisistä viikoista äläkä suotta mieti muuta maailmaa, jos siltä ei tunnu! Tuossa vaiheessa on ihan täysi oikeus kääntyä sisäänpäin! Serpun hemmotteluvinkkiin yhdyn minäkin! =)

Mariposa! Voi miten ihana yllätys! Nautihan nyt täysillä miehestä ja autosta!

Marieelan ultrakuulumisia ootellaan! =)

Serppu! Sullahan on ollu oikea luomiskausi eilen! Hieno homma, että anoppikin hämmästy!

Hönttä! Tää oli hauska! Painunpa tästä antamaan ittelleni ympäri korvia.. =)

T: Häjy

Vierailija
9/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! Kiva, että kuulostaa ' normaalilta' tämä mun olotilani. Jalkahoito on käynyt kyllä mielessä, olisi kyllä ihanaa. Flunssa iski oikein kunnolla, joten tämä päivä on oltava tiiviisti kotona. Haluan parantua nopeasti!

Mariposa: hauska ylläri!!!

Miruliille voimia pahoinvoinnin kanssa! Kun sitten hampparille meet niin maistuukohan se... mulla oli just sellaista, että teki ihan hirveesti mieli jotain, mutta sitten kun sitä sai, niin oksetti koko ajatus sen syömisestä. Hyvää ruokahalua!!

Yö jäi niin vajaaksi, että päikkärit tänään edessä, ehkä kahdetkin...

Vierailija
10/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh että olikin oikee kiire päivä eilen: ajoi sieltä lahdesta,kävin pikasesti kotiin ja kavereiden kanssa sinne amariloon syömään... illalla kun pääsin kotiin niin kaaduin kuolleena sänkyyn ja nyt sain itteni sieltä ylös!!!

Jes Mirulii, kyllä mä oon valmis lähtemään... ei nimittäin yhtään huvita siivota ja tää kämppä on just sitä vailla... lakanat viskasin pyykkikoriin ja petivaatteet parvekkeelle... se siitä tällä erää!!!

Marieelan ja Talvikin kuulumisia ootellaan täälläkin!!

Mariposa: ihan vau!!! Kylläpä hellu pääs yllättää sut ihanasti!!! :) voi ei onko se nyt oikeesti totta, seon viimein kokonaan kotona!! oon tosi onnellinen sun puolesta!!! Tiedän kuitenkin ite sen tunteen kun puolenvuoden erillään olon jälkeen oli pysyvästi kotona: ei paljon miehestä irti laskenu moneen päivään!!! :) Millainen auto teille tuli saksanmaalta??

hönttä: rakkauven täyteinen vuosi luvassa... hyvälle kuulosti tuo horoskooppi.... :)

mut oikeesti nyt aamupalalle heikotus kasvaa...

Vierailija
11/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariposa: voi että miten ihanasti mies pääsi sinut yllättämään!!!

nyt sitten et päästä sitä viekusta pois ollenkaan:) nauttikaahan toisistanne! ...varmaan ihanaa saada mies takaisin, arvostaa taas yhteistä aikaakin ihan eritavalla kun ollut erossa.

emmasanna:juu niin se vaan luonto hoitaa että loppuraskaudessa rupeaa yöunet katkeilemaan, mullakin viimesen kuukauden pari oli semmosta että heräsin joskus kolmen aikaan yöllä eikä unta enää kuulunut, kai se vaan sitten on jotain valmistautumista vauvan kanssa valvomiselle:) koitahan nyt rentoutua ja nauttia hetkistä massun kanssa ja hemmotella itseäsi!

tulehan nekku kertomaan treffikuulumiset!

marieela kanssa...miten on ultrassa mennyt!!

onkohan siellä uiskennellut ihan kaksi pikkuista kun niin kovin oot sen pahoinvoinnin kanssa jotunu kärvistelemään..

leanna: hienoa että pääsit kahdella jalalla kotiin;) hih..

ja hyvä jos nyt sait oikein kunnon myrkyt ulkomaalaisten pöpöjen karkotukseen, toivottavasti helpottaa pian.

miruliille jaksuja ällötyksen kanssa! yleensä suolasen himo(raskaudessa) voi olla merkki suolan tarpeesta, joten eikun vaan herkkujen kimppuun, ja varsinkin jos se on ainoajuttu jota edes voisi kuvitella suustaan pistävän alas:)

hönttä:hhih noitten juttujen kanssa..

serppu on ollutkin oikein luova...se on kyllä kivaa kun saa jotain aikaan, mäkin olin ennen kova tekemään käsillä mutta nyt pikkuisen kanssa kun aika on kortilla niin jäänyt aikas vähille...iihan on ikävä kaikkea tekemistä...no kohta pitäisi lähteä sinooperiin kattomaan niitä kangaspainovärejä että saisi sen isukin paidan tehtyä kun se isppä-päivä lähestyy kovaa vauhtia:)

mii: nyt vaan omat vauva haaveet etusijalle! harmi jos on noin mennyt " sukset ristiin" kaverin kanssa...kyllä kuullostaa siltä että voit ihan hyvällä omalla tunnolla ajatella vaan itseä.

soffuko oli myös käynyt ultrassa?! kaikki ilmeisesti ok...onnea!

ja toivottavasti talvikki, kaikki selviää ja arvot ihan kunnossa!

mitäs vielä...nyt en muista..anteeksi tämä pääni!!

napsua: tein taas aamulla nega-testin...vaikka kyllä uskon ettei mitään ole voinut tapahtua niin silti " oireet" vaan ei häviä..en ymmärrä, kuvotus vaan jatkuu ja pissitys ja kylmäolot ja masun nippailut ja juuri niinkuin poikaakin oottaessa aamuisin massu sekaisin... jos jotain olisi tapahtunut eikö pitäisi jo testissä näkyä kun puuhailuista 19-22 päivää?! jaa no en ymmärrä...ehkä vaan mieli ja keho temppuilee...

eipä meille kummosia...poika taas ollut suloistakin suloisempi..naurekellut ja ollut hyväntuulinen, ehkäjohtunut paremmista unista? ihana päivänsäde kuitenkin on ollut!!

nyt pyykkihommiin käy kotirouvan tie...lallalaa..

ainiin varattiin vauvauinti!! ensimmäistä kertaa mennään ensiviikon su...jännää! siis uimapukuostoksille:)

fiikuna

Vierailija
12/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla tunnustamaan miksei minua ole täällä päiviin näkynyt...

Alan olla siinä pisteessä tämän vauvakuumeen kanssa, että olen kateellinen toisille. Tämä nyt ei kyllä tullut ilmi teidän kanssa, oikeesti oon tosi onnellinen kaikkien puolesta jotka odottaa ja toivon kovasti plussaa jokaiselle joka yrittää, mutta pakko sanoa että ei tämä puoli asiaa yhtään auta :) Kaikki alkoi siitä kun yksi kaveri kertoi, että heille tulee vauva. Jotenkin en osaa olla iloinen heidän puolestaan asiasta vaan olen ihan hirveän kateellinen :( Tyhmää tiedän, mutta tekisi mieli huutaa " miksi teille!!?!?! Miksen minä voi jo yrittää?!?!?" Hävettää ihan hirveästi moinen.

Toivottavasti edes hitusen ymmärrätte...

Ps. Kannan korteni kekoon tässä huumori asiassa Höntän innoittamana :)

OINAS

Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta

Onnennumero: YKKÖNEN!

Onnenväri: Veri

Motto: " Ketkä vitun muut?"

Auto: Formula 1

HÄRKÄ

Olet käytännöllinen ja uppiniskainen. Teet työtä kuin hullu vaikka pohjimmiltaan olet vitun laiska paska. Härkiä on paljon mielisairaaloissa - potilaina. Useimmät pitävät sinua arvaamattomana ja härkäpäisenä. Poliittisesti olet fanaattinen. Härät surmaavat usein puolisonsa riidan päätteeksi. Härkä tajuaa pitää usein leipäläpensä kiinni, mutta heti avattuaan suunsa joutuu helvetilliseen kiipeliin. Härkä on ikävä ihminen. Härkä alkaa vanhemmiten muistuttaa kulahtanutta rantalelua. Härkä on parhaimmillaan marinoituna.

Onnenkapine: Solarium

Onnennumero: Peruspäiväraha 112,-

Onnenväri: Rusketus

Motto: " Ööööö paistaako siellä varmasti aurinko ööööö?"

Auto: Taksi

KAKSOSET

Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet lähes poikkeuksetta biseksuaali. Odotat saavasi kaiken ponnistelematta itse lainkaan. Olet helppoheikki ja latvalaho. Sinulla on voimakas tarve sukurutsaukseen. Lisäksi sinulla on ainakin fantasioissasi suunnaton tarve naida kahden kanssa yhtäaikaa. Jos ei mikään muu auta, niin tuuttaat sormesi omaan pakoputkeesi yhdynnän aikana. Tätä harrastavat niin mies- kuin naispuolisetkin Kaksoset. Jakomielitauti periytyy aina joltain suvun Kaksoselta. Kaksoset saattavat juovuspäissään flirttailla jopa omalle peilikuvalleen. Joskus he jopa onnistuvat siinä, jolloin he huomaavat lähteneensä jatkoille itsensä kanssa.

Onnenkapine: Puhelin

Onnennumero: 118

Onnenväri: Keltaiset sivut

Motto: " Mä haluun eka jutella"

Auto: Mikä tahansa kaksipaikkainen

RAPU

Olet symppis ja ymmärrät toistenkin ongelmia. Sinua on naurettavan helppo käyttää hyväkseen ja sinulle nauretaan takanapäin - aina. Ensimmäiset sanat jotka Rapu oppii ovat: " Minä olen äiti" . Tätä hokevat niin pikkupojat kuin tytötkin. Lykkäät aina kaikki asiat huomiseen, jonka takia sinusta ei ikinä tule yhtään mitään. Suurin osa sosiaali-avusta nauttivista on Rapuja. Itket paljon ja äänekkäästi, joka huvittaa suunnattomasti muita. Sinulla on naurettava tarve yrittää kahlita kaikki läheisesi yhdeksi nipuksi, jota yrität johtaa sairaalloisen mustasukkaisen mielesi avulla. Maailmassa tälläkin hetkellä miljoonia ihmisiä rukoilee, ettei kukaan Rapu rakastuisi heihin.

Onnenkapine: Siveysvyö puolisolle

Onnennumero: Siveysvyön lukon numero

Onnenväri: Kaikki paitsi keitetyn ravun punainen

Motto: " Et mene minnekään! Missä sä olet? Milloin tulet? Tää muistetaan"

Auto: Matkailuauto koko perheelle

LEIJONA

Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynnäinen johtaja. Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä. Useimmilla leijonilla on sadistinen simputtajan luonne, jonka vuoksi leijonia ammutaan paljon armeijassa. Olet turhamainen etkä kestä rehellistä arvostelua. Röyhkeytesi on inhottavaa. Jalopeurat ovat valitettavasti melko varakkaita. Leijonat mylvivät kuin mehtäsiat saadakseen äänensä kuuluviin, mutta todellisuudessa karjumisen kohteeksi joutuvat kuuntelevat karjuntaa vain silkasta mielenkiinnosta. Suurin huomio kohdistuu Leijonan päästä toisinaan kuuluvaan " Ping" -ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut Leijonanpäästä verisuonen ja tilan täyttää miellyttävä hiljaisuus.

Onnenkapine: Ratsupiiska

Onnennumero: Kahdestaan

Onnenväri: Parrasvalo

Motto: " Eikö tuota esirippua saa muka nopeammin auki?"

Auto: Ferrari

NEITSYT

Olet johdonmukainen ja inhoat epäjärjestystä. Saatat siivota autoasi kolme vuorokautta putkeen. Pikkutarkkuutesi raivostuttaa muita, joten Neitsyet eivät päädy lainkaan avioon. Olet kylmä ja tunteeton, lisäksi nukahtelet rakastellessasi. Neitsyet ovat mahdottoman hyviä bussikuskeja. Neitsyt on luultavasti kaikista tähtimerkeistä vittumaisin. Ihmeellinen tekopyhä säntillisyys ja patologinen turvallisuuden tunteen hakeminen käyvät joskus niin valtavasti muiden merkkien edustajien hermoille, ettätapahtuu ikäviä asioita - Neitsyille. USA:n vankiloissa on paljon sarjamurhaajia, jotka ovat tappaneet vain Neitsyitä. He ovat varsin korkealle arvostettuja vankilan omassa hierarkiassa. Kuolemaan tuomituista vain Neitsyiden kohdalla tuomio pannaan aina täytäntöön välittömästi.

Onnenkapine: Ehjä immenkalvo

Onnennumero: Mikä tahansa luotettava numero

Onnenväri: Mikä tahansa väri, joka ei haalistu vaan pysyy aina samanlaisena

Motto: " Voi olla, mutta todellisuudessa..."

Auto: Seat Cordoba Diesel 2,9l/100 km

VAAKA

Olet hauras lyyrikko ja sinun on vaikea pitää jalat maassa. Jos olet mies, sinulla on hyvin voimakkaita homoseksuaalisia taipumuksia. Onnistut työ- ja raha-asioissa mainiosti. Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutiossa hyvän vaaka-asentonsa vuoksi. Vaa" at kuolevat äkillisiin sukupuolitauteihin. Vaaka on ainoa joka jaksaa katsella omaa takamustaan peilistä vaikka kuinka kauan. Vaaoilla on valitettavan usein varsin hyvät ahterit. Naispuolinen Vaaka ei ole sisäistänyt, että ahteria ei ole suunniteltu vain katsottavaksi. Tästä johtuen Vaa' at eivät ole irtosuhteissa halutuinta riistaa.

Onnenkapine: Peili

Onnennumero: Vain 299,-

Onnenväri: Kevään muotiväri

Motto: " Tää on aivan ihana! Voiko teillä maksaa Visalla?"

Auto: Volvo S80

SKORPIONI

Olet ovela liikeasioissa, eikä sinuun voi niissäkään luottaa. Pääset huipulle, koska olet täysin kylmäverinen taktikko. Olet hyvin seksuaalinen, joten aloitat masturboinnin jo tarhassa. Aikuisena sinua kiihottavat erityisesti muiden puolisot. Useimmat Skorpionit ammutaan sänkyyn (ei omaan). Skorpioneille on kehittynyt varsin voimakas intuitio, joten ne saattavat yhdellä vilkaisulla havaita keneltä ne saavat mahdollisimman primitiviistä seksiä lähimmän vartin aikana. 109% Skorpioneista käyttää sikana hyväkseen tätä lahjaa. Monet Skorpionien seksuaalisen himon kohteeksi joutuneet miettivät vielä vanhainkodissakin, että mikä heihin oikein iski? Mikäli muisto palautuu elävänä mieleen, hiippailee tälläinen vanhus vielä viimeisillä voimillaan onanoimaan vanhainkodin paskahuusiin.

Onnenkapine: 9 mm luoti (käyttämätön)

Onnennumero: 69

Onnenväri: Makuuhuoneen valo

Motto: " Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa"

Auto: Chevy Van plyysisisustuksella

JOUSIMIES

Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.

Onnenkapine: Puhallettava alttari

Onnennumero: Route 66

Onnenväri: Kirkkaus

Motto: " Kauanko lento kestää?"

Auto: Challenger sukkula

KAURIS

Olet vanhoillinen känisevä kranttu, joka pelkää riskejä. Et tee mitään, olet siis laiska. Yksikään kaurisihminen ei ole koskaan tehnyt mitään merkittävää tässä eikä muissa maailmoissa. Kauriiden ei pitäisi pysyä kauaa paikoillaan, koska ne karkoittavat ominaishajullaan muut pois. Kauris yrittää mielellään pujotella muiden liiveihin ja hakea muiden kautta menestystä. Mikäli Kauris yrittää selviytyä omin avuin eikä tietenkään tässä menesty, hän alkaa syyttää muita uransa torpedoimisesta. Kauriilla on ikävä tapa elää aivan helvetin vanhoiksi.

Onnenkapine: Kansaneläke

Onnennumero: Kansaneläkkeen perusosa 2625 mk/kk

Onnenväri: Kelan kuoren väri

Motto: " Oi oi, voi voi, pakko tässä on vielä yrittää oi oi..."

Auto: Lada 1200L

VESIMIES

Sinä olet nepopatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja omistuksenhaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin piittaamaton ja epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheitäsi ja erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaiset tyhmänä. Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta saisit " ystäväsi" sanomaan, " sä olet mun paras ystävä" . Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka jätöksesi, jotta saisit " ystäväsi" sanomaan, " sä olet mun paras ystävä..."

Onnenkapine: Ystävänpäiväkortti

Onnennumero: Ääretön

Onnenväri: Mikä tahansa joka miellyttää muita

Motto: " Tulisitko ystäväksi yksinäiselle Vesimiehelle? Tietenkin tositarkoituksella!"

Auto: Nivelbussi

KALAT

Sinulla on vilkas mielikuvitus ja kuvittelet usein, että salaiset agentit vakoilevat sinua. Keräilet erilaisia aseita ja kiikareita. Et tee vaikutusta lähimmäisiisi, joita raivostuttaa pöyhkeytesi. Sinulla ei ole lainkaan itseluottamusta, jonka vuoksi pelkäät kaikkea silmittömästi. Kaloilla on taipumus kiristää valtaapitäviä. Nuorena Kalat yleensä lähettävät uhkauskirjeitä tärkeille ihmisille, nimitellen näitä hassuilla, loukkaavilla nimillä. Koska Kalat vain haaveilevat kaikesta, he ovat vaarattomia tomppeleita ja kelpaavat taustakävelijöiksi TV-uutisten katunäkymä-filminpätkiin. Kalat tekevät valtavasti itsemurhia, koska he pelkäävät että joku tulee ja nitistää heidät. Kalat ovat niin typeriä, että luulevat olevansa Kaloina hukkumattomia. Tämän vuoksi Kaloja naarataan paljon järvistä, meristä, joista ja kylpyammeista. Kaloilla on erinomaisen huvittava taipumus sotkea itsensä melkoiseen soppaan, joten Kalat sopivat parhaiten keittoihin.

Onnenkapine: Paska katiska

Onnennumero:

Onnenväri:

Motto:

Auto:

Vierailija
13/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin: *reps*

Fiikuna: Tylsiä noi oireet,kun sit kummiskin negaa näyttää. Ite oon miettinyt,et oliskohan toi hormonitoiminta synnytyksen jälkeen sen verran sekasin,että se tuo noita oireitakin,vaikkei ees oliskaan raskaana. Meinasin äsken jo testata itekin,pissin jo purkkiin ja meinasin avata testipakkauksen,kun sitten alkoi ihan hirveesti poltella alaselkää,just niinko ennen menkkoja. Joten kaadoin sen pissan pönttöön ja vein avaamattoman testin takas sinne kaappiin minne se kuuluukin :D olkoon siä ja ootelkoon nyt vielä hetki.

Piipaa: Hyvältä kuulostaa oireet. Lämmönnousu ja kaikki. Nyt vaan jänskätään pari viikkoa ja sitten...

Vierailija
14/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy alkaa laittaa kiitoskortteja kuoriin!

MARIPOSA,aivan älyihana ylläri!!!!! =) =)

TALVIKILLE TSEMPPIÄ&JAKSUJA RUTKASTI ja mie pirän tääl peukkuja!!!

NIFKINILLE myös hurjasti halituksia!!!! Pakko nyt tähän väliin sanoa, että oisko se sitten oikeesti AIVAN TÄYSIN mahdotonta, että alkaisitte jo tuplailee? *varovasti vaan kysyy* Jos kerran sun noin paljon tekee vauvaa mieli niin kyllä miehen pitäs ymmärtää, ja tosiaan se ei mitään meinaa vaikka jäis koulut kesken tms,oikeesti!!!!!

ja rakas PIIPAA, enhän minä toki sinua siitä syytä!!! =D Ihmettelin vaan kun mielestäni sinne tosiaan ilmottauduin, että miten se on voinu hävitä... Ja ihmettelen vieläkin ja laitan kyllä jonkun atk-viruksen syyksi, siis mä AIVAN VARMASTI listauduin sinne!!!!!! Kävin pariin pinoonkin kirjottamassa... Mut kyllä toi nyt melko pahasti joltain enteeltä kuullostaa,jos säkin muistat että mä oon sinne ilmottautunu!! =0

Mutta joo, nyt pakko mennä postittaa ne k-kortit.

Vierailija
15/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyytelen valmiiks anteeks - en lukenut kovin antaumuksella pinoa.. *punastelee*

Koitan selvitä nopeesti tästä, sämpylätaikina jo oottelee leipojaa :)

[b]Mariposa[/b] - Ihana kun kultis!! Mäkin olin ihan tippalinssissä, kun luin ton..

[b]Emmasanna[/b] - Joo, hyvin tuttua nuo valvomiset ;) Sitä se on lähes kaikilla ennen H-hetkeä. Muuten jos sulla on tekemisen puutetta, niin voisithan tehä pakastimeen kaikkia ruokia ja leivoksia valmiiks! Sitä ei välttämättä synnytykseen jaksa eikä huvitakaan vääntää joka päivä ruokia - ja on sitten kyläilijöillekkin pullat pakastimessa valmiiks.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä - Mielenkiinto on ihan jossain muualla kun ruuan tekemisessä ;)

[b]Marieela[/b] - Ultrakuulumiset?

[b]Serppu[/b] - Olipa ihanasti tehty!

[b]Mirulii[/b] - Tsemppii sullekkin ton pahoinvoinnin kanssa! Ei oo kivaa - ei..

[b]Omaa (.)[/b] - Treffit meni mainiosti - vaikkei varsinaiset treffit ollutkaan, mut ne treffit kuulostaa paremmalta :) Hyvä leffa oli, eli Tyttö sinä olet tähti. Mies kerranki kiinnitti huomioo mun naamavärkkiin - jota ainakin olin yrittänyt kovasti laittaa kauniimmaks ;) Kehu mua oikein kauniiks. Yleensä se ei etes huomaa oonko meikannu vai en!

Aamulla heräsin kun se oli lähtöä tekemässä ja katteli mua siinä sängynlaidalla. Silitteli vähän hiuksia ja anto pusun poskelle.. Tekeehän se niin joka aamu - mutta tänään se oli erittäin ihanaa :D

Ei mutta nyt tarkastamaan se taikina - ettei kohoa kulhosta yli :)

Vierailija
16/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkotus laittaa tollasta pallomahaa (.) vaan näin [b]).([/b] - Oooh, taitaa olla vaan masut ja vauvat mielessä ;)

Vierailija
17/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipolilta ei ole kuulunut mitään tänään... No, vielä ehtii.

Tiedän, että jos insuliinit on aloitettava niin se on sekä minun että vauvan parhaaksi. Mua vaan harmittaa sen aloitus niin paljon sen takia mitä siitä sitten seuraa synnytyksen jälkeen. Vauvan kanssa saa olla vain pienen hetken salissa-ei siis imetyksiä eikä ihania hellittelyhetkiä vauvan, äidin ja isin kesken... Sitten vauvalle aletaan antaa maitoa pullosta, että saadaan sokerit nousemaan -imetys siis toissijaista

->käyn lypsämässä koneella rintoja, joka sattuu pirusti kun maitoa ei vielä paljon ole... Eli siinä on niin monta monessa. Ja sitä ei voi sanoin kuvailla miten pahalta se tuntuu kun muilla äideillä on vauvat vieressä ja itse käy teholla... Tulipahan taas purkaus...

emmasanna: Täälläkin kärsitään unettomuudesta. Mullakin se ajoittuu siihen hetkeen kun pitäisi alkaa nukkumaan. Viime yö: Katsoin kelloa vielä klo 01 -> ei väsytä! Menin katsomaan dvd:tä ja takaisin nukkumaan sitten klo 02-03 välillä... Oh hoijaa! Onneksi ei tarvitse aamulla lähteä töihin:)

Mariposa: Aivan ihana ylläri!!! Sieluni silmillä näen tilanteen ja voin vain kuvitella tunteesi:)))

Serpentiini: joskus oon tosiaan kiva yllättyä omista taidoistaan;-)

mirulii: jaksuja sullekin pahoinvoinnin kanssa!

fiikuna: Oltiin esikoisen kanssa vauvauinnissa ja se oli aivan ihanaa:) Nytkin olisi kiva mennä tämän uuden tulokkaan kanssa, mutta täällä Tampereella on vaan niin vaikea päästä kun on halukkaita niin paljon. Pääsijät arvotaan...

Nifkin: Minä ainakin ymmärrän noi sun tunteet todella hyvin! Ja täällä saat niitä purkaa:) Koskas teillä tuplailu olikaan ajankohtaista*miettii, eikä nyt muista...*

mii: kiitos peukutuksista:))))

Talvikki *jää edelleen odottamaan jotain tietoa hospitaalista*

Vierailija
18/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin lasten kans karhu-nukkuu-karhu-nukkuu- tos pari tuntia sitten ja siinä tohinas tyttö kaatui ihan suoraan selälleen. Nyt oon sitten kytännyt täs mahdollisia aivotärähdyksen oireita ja ollut suurinpiirtein kädet kyynärpäitä myöten ristis,ettei mitään tullut. Kyllä sitä kans on ihminen hullu,kun ei osaa aijois lopettaa leikkimistä ja sit tulee vahinko. *iskee päätään seinään* Nyt tyttö leikkii tos nukellaan,mut oireethan voi tulla vasta myöhemmin. Pitäkää nyt peukkuja,että ei tulis mitään...

Vierailija
19/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu meni ostaan talvirenkaat, niin tulin nopsaan käväseen.

Eli ketkä kysyi, niin bemarin se sieltä toi. Pieni farkku, tosi semmonen nätti tyttöjen auto. ;D Vähän pelotti ajaa kun en ole ennen automaatilla ajellu, mutta kerran vaan jalka haki kytkintä. ;)

Mun täytyy nyt pyytää anteeksi että olen laiskana, tulen sitten lauantaina oikein ajan kanssa kirjoittelemaan, kun mies menee jo töihin. Nyt on pakko mennä siivoamaan, meidän eteinen on täynnä IHAN kaikkea, armeija- vaatteista viinapulloon ja radiosta lenkkariin. Ja miehen veli tuo kohta jack russelin pentunsa hoitoon, se menee hukkaan sen tavaravuoren keskellä. ;)

Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

Vierailija
20/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen ja puolen tunnin päikkärit takana. Huh, olipa pitkät unet ja nyt olen taas niin pirteä. Flunssa vaan vaivaa...

Nekku: olenkin tuota ruoantekemistä miettinyt, mutta kun ei yhtään huvita. Teen sitten, kun alkaa siltä tuntua. Ajattelin ennen äippälomaa, etttä sitten teen ruokia pakkaseen jne. Mutta tällä hetkellä ei nappaa:) Ja flunssa on ensin parannettava.

Marieela!!!

Tosi harmaata ulkona, saisi lunta tulla!!