Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just tajusin, mä en tarvii mitään!

Vierailija
07.12.2011 |

Kaapit täynnä vaatetta, ruokaa, vaikka mitä. Joululahjat toisille hankittu. Kynttilän valossa hyvän musiikin tunnelmissa...ihanaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenterimerkintä! Voisit palata siihen jonain surkeana hetkenä ja todeta, että asiat ovat silloinkin pääosin samalla tavalla.

Lähettäisin mielelläni joulukortin noin positiiviselle ihmiselle.

Vierailija
2/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päässyt tähän pienestä tyytyväiseksi-tilaani melkoisten luopumisten tuloksena. Luovuin mm suorittamisesta, syyllisyydestä, hankalasta työstä, ulkonäkökeskeisyydestä, materiaalin kaipuusta, vertaamisesta muihin, kiireestä, ylitunnollisuudesta ja mikä oli kaikkein kovinta jouduin luopumaan rakkaasta ihmisestä, pitkällisen kriisin jälkeen(kyse ei ole puolisosta). Mutta mutta...pitää pystyä luopumaan, jotta voi saada jotain aivan uutta. Voimia kaikille muutoksen keskellä myllertäville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä tulee toimeen. Elämyksiä haen.

Vierailija
4/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että nautin tingeltangelista, tavarasta, mauttomuudestakin. Nautin kotona olemisesta, miehen kanssa lasten seassa peuhaamisesta, omista harrastuksistani... Ja tajusin, ettei minun tarvitse olla muuta!

Hitto, meidän kämppämme pursuaa blingblingiä, joka tekee minut iloiseksi. Ja kun minä olen iloinen, mies on onnellinen. Ja se kaikki siirtyy lapsiin. On kiva olla täydellisen mauton täysin rinnoin. Tämä on meidän elämäme, emme suorita sitä muiden silmä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä