Millainen imuri kannattais ostaa? Minkälaiseen olet ollut tyytyväinen?
Tarvitaan pikaisesti uusi imuri, huomenna pitää mennä ostamaan, tänään hajosi vanha ihan yhtäkkiä :(
Oon ihan pihalla, että mitä markkinoilta löytyy... Ekana tulee mieleen, että olen jossain kuullut pussittomista imureista (Dyson?) Onko hyvä? Mitä maksaa?
Kaikenlaisia kommentteja puolesta ja vastaan, kiitos!! :)
Kommentit (4)
Pari kalleinta ihan ok. Hiljaisia ja tehokkaita.
Ostimme perheen nuorelle edullisen Voltan, mutta se on käytettävyydeltään aivan surkea verrattuna Mieleen. Meillä on sellainen "pikku-miele", joka on ketterä ja näppärä sekä ainakin Voltaan verrattuna myös hiljainen. Kaupassa huomaat, että Mielejä on kahta peruskokoa ja niistä sitten eri malleja, joissa on vähän erilainen pölynsuodatus ja lisälaitteet.
Meillä ollut kymmenen vuotta Miele. Päivittäisessä käytössä pysynyt ehjänä. Putket metallia, muoviset on kehnoja. Mieleen löytää hyvin pusseja ja suodattimia. Ne kannattaa vaihtaa riittävän usein.
Siivoojana olen tavannut monenlaisia imureita, mutta oman Mielemme voittanutta ei ole. Hintaa en enää muista, mutta vinkkinä voin sanoa, että ihan halpaa ei kannata ostaa jos tahtoo imurin, joka toimii kymmenen vuoden kuluttuakin.