Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella huolissani muististani

Vierailija
07.12.2011 |

Viikonloppuna eräs kaveri kysyi, lähdenkö tällä viikolla joku arki-ilta hänen kanssaan harrastamaan yhtä juttua. Sanoin, että mulle sopii joko keskiviikko tai torstai, mutta ei perjantai kun silloin on jo muuta. Eilen tiistaina laitoin sitten kaverille viestiä, että joo, torstai sopii todella hyvin, kunnes tänään sitten muistin että olinkin sopinut huomiselle jo yhden toisen tapaamisen :( No, laitoin kaverille viestin että joudun perumaan huomisen tapaamisen, mutta perjantaina sopii! Eikä todellakaan sovi, muistin sitten vähän myöhemmin, kun perjantaille oli jo myös sovittu yksi meno.

Mihin mun pitäisi ottaa yhteyttä muistisairauden poissulkemiseksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni tuo on ihan tavallista unohtelua. Jos minuun verrataan. Mutta jos huolestuttaa niin tarkistuta tilanne ihmeessä. Taidan lähteä minäkin.

Vierailija
2/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli ja muisti ylikuormittuvat ilman luppoaikaa. Kokeile hellittää vähän ja ota vaikka muistikirja avuksi. Enemmän omaa aikaa ja vähemmän turhaa hösellystä ja suuna päänä juoksemista. Asiaa auttaa myös jos on henkisesti läsnä siinä mitä tekee parhaillaan ja mitä haluaisi elämässään tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se auttaa :) tuollainen unohtelu on aika tyypillistä kun ikää tulee (eikä sitä ikää tarvitse tulla edes ihan hirveästi...)

Jos otat yhteyttä terveyskeskuksen muistihoitajaan, hän tekee sinulle tod. näk. tämän testin:

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=mini%20mental%20state%20examinati…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan