Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää!
07.12.2011 |
Olen töissä kaupassa ja minulla on aika hyvät henkilökuntaedut, nyt käly on sitten siitäkin katkera.
Alkaa vähitellen jo v***tuttamaan kun on aivan kaikesta katkera. Itsellään pitäisi kaikki saada valmiina, ilmaiseksi ja mieluiten ilman minkäänlaista vaivannäköä.
Kommentit (2)
Huvittavinta oli, kun itse sain kaksoset niin silloin sai jotain lahjuksia eri firmoilta, käly oli katkera kun ei itse tälläisiä saanut. Noissa paketeissa oli ehkä tuttipullo, ruokalappu, joku vaippa.
T:ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sellainen valmis marttyyriasenne, että ihan sama mitä itse saavuttaa elämässään, niin aina tulee piruilua tai katkeraa valitusta takaisin, kun he eivät saa samaa.
Enkä ole rikas, hyväpalkkaisessa työssä tai muutenkaan menestynyt, mutta tulen toimeen omillani, välillä saan tiettyjä henkilökuntaetuja ja priorisoin rahankäyttöäni.
En jaksa hirveästi noiden sukulaisten kanssa olla tekemisissä, kun on äärettömän rasittavaa, että heillä on kaikki muka niin huonosti (hekin ovat työssäkäyviä, omistusasunnoissa, eli mitään materiaalista puutetta eivät todellakaan kärsi) ja kaikki muut ihmiset saavat muka kaiken niin helpolla. Vaikka yrittää kääntää puheenaihetta johonkin positiiviseen, niin kaikesta löydetään se huono puoli.