ELOKUISET tostaina
Kommentit (22)
on kaikki lapset nukkumassa eikä telkustakaan tuu oikeen mitään mielenkiintoista.
No jopas onkin pino päässyt venähtämään ja paljon on tullut mukaan taas uusia ja vanhojakin elokuulaisia, että tervetuloa vaan mukaan! =D
Ilta sujui ihan mukavasti vaikka olen yksin tyttöjen kanssa. Kertaakaan ei menny hermot enkä joutunut ees korottelee pahemmin ääntäkään! :0) Voi, menisipä jokainen ilta näin mukavasti! Vauvan laitoin kantoliinaan isompien lasten iltatoimien ajaksi ja neiti viihtyikin siinä toista tuntia...sain jopa juotua oman iltateen ja puuhailtua muitakin kotiaskareita! MIten olenkin pärjännyt aikaisemmin ilman tuota liinaa???
Janina jutusteli ja nauraa kihersi sängyllä ennen nukkumaan menoa pitkän tovin...Miten vauvan pikkuiset äänet voi ollakkin niin suloisia!
Isänpäiväkorttia pitäis väsäillä mutta jotenkin on ideat nyt kadoksissa...
Mun äidin ja isän koira nukutetaan pois huomenna tai tiistaina viimeistään,kun raukka parka on liian sairas ja kivuissa joten Isänpäiväjuhlia ei taideta vaarilla tänävuonna viettää, sen verran kova paikka se niille on, vaikka koirasta onkin kyse! =((
Lintu75 mä laitan sulle sen mun blogin kun olen hieman sitä vielä fiksaillut jotta kehtaa sitä ees kunnolla esitellä... :0)
Ja mä maistoin sitä jätskiä mikä unohtui tonne kaappiin...Maistuu musta ihanalta omenapiirakalta...Löytyipätaas uusi herkku mihin joutuu sortuu uudemmankin kerran... =))
Olvilla (heh, toi oli ihan uusi väännös nimestä =) oli myös paljon asiaa uudesta ystävästään...Kyseli että koska tulette uudestaan kylään???
Nyt TUo pikkuinen tuolla jotain ähisee... täytyy lopetella..
Tervetuloa vaan kaikille!
Meillä ollut ihan mukava päivä, yökin meni vaihteeksi kivasti. Toissayö oli aika kamala, meinasin että syynä olisi kun join 1,5l pepsi lightia päivän aikana!!! :O Yleensä en sitä juo ollenkaan, nyt iski himo. Eikös siinäkin ole kofeiinia?? Taisi tyttö saada yliannostuksen...
Nyt JO kuuluu kutsuhuuto. Ehkä huomiseen pinoon pääsen mukaan aikaisemmin!
Se piti sanoa, en muista kuka siitä kyseli, meilläkin tuntuu että tyttö jätetään jumppalelun alle tai koppaan aina yksin kun se vaan siellä viihtyy. Välillä siitä on vähän huono omatunto...
Nyt huuto yltyy. Ja minä vaan tässä jaarittelen. Menen siis!