Älkää ikinä salatko lapsenne isältä hänen isyyttään!
Teette vain hallaa sekä lapselle että isälle.
Olen 35 v. ja perjantaina lähdössä tapaamaan isääni ensimmäistä kertaa. Äitini päätti salata isältäni raskautensa ja minä jouduin kasvamaan tietämättä mitään isästäni.
Hän on keski-eurooppalainen ja sain alkuni lomaromanssin pohjalta. Isäni jätti äidilleni yhteystietonsa, mutta äiti ei enää koskaan ottanut häneen yhteyttä. Minulle hän kertoi asiasta häneltä tivattuani.
Kaksi kuukautta sitten löysin isäni internetin kautta. Isäni on todella pettynyt ja kauhuissaan ettei tiennyt minusta aikaisemmin. Samalla kun hän sai tietää tyttärestään, hän sai tietää olevansa isoisä. Ja isän lisäksi löysin myös kaksi velipuolea. He kutsuivat meidän perheen heitä tapaamaan. Ihanaa! Saan ensimmäistä kertaa halata isääni.
Vaikka kuinka ajattelisitte, että on parasta kasvattaa lapsi yksin, älkää tehkö samaa virhettä kuin äitini. Tässäkin sopassa on niin monta osapuolta, että äitini päätös ei tunnu llenkaan reilulta.
Salaamista harkitsevat; älkää tehkö karhunpalvelusta lapsellenne!
Enkä asu Porvoossa, vaan tämä on totisinta totta.
Kommentit (3)
Mutta mielestäni on niin väärin, että saan tutustua häneen vasta nyt. Paljon on sähköposteja lähetelty, soiteltu ja skypessä juteltu. Mutta pointtini likin se, että meillä olisi ollut oikeus tietää toisistamme alusta asti.
AV mammat ajattelee vaan itseään... Saa paremmat tuet ja sympatiat kun jättää kertomatta.
Näin käy aika usein...