Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita ei-niin-jouluihmisiä? :) Miten teillä vietetään joulua?

Vierailija
07.12.2011 |

Meillä joulu on yhtä kuin jouluaatto ja joulupäivä. Koristeita on parit jouluvalot. Kuusi laitetaan, jos joku meille sellaisen tuo. Jouluaattona laitetaan kaupan valmiita jouluruokia. Yleensä leivon torttuja ja pipareita (valmistaikinasta tietty!). Muuta en juuri tee itse. Tapaninpäivänä koko hoito on jo onnellisesti ohi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulu on yhtä kuin jouluaatto ja joulupäivä. Koristeita on parit jouluvalot. Kuusi laitetaan, jos joku meille sellaisen tuo. Jouluaattona laitetaan kaupan valmiita jouluruokia. Yleensä leivon torttuja ja pipareita (valmistaikinasta tietty!). Muuta en juuri tee itse. Tapaninpäivänä koko hoito on jo onnellisesti ohi.

Vierailija
2/2 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupöytään laitetaan jokaiselle jotakin herkkuruokaa. Vaihtoehtoja on paljon, ja vain pieni osa on perinteisiä jouluruokia.

Joulupukki tuo lahjat.

Tavalliset joulujutut on tarkoitus lapsille tarjota, vaikka emme itse joulufiilistä löytäisikään.

Oma joulun tunteeni on melko ikävä, sillä isäni kuoli jouluyönä kun olin lapsi.

Vaikka muuten olen isäni kuolemasta toipunut, liittyy se liian vahvasti jouluun ja monet jouluperinteet nostavat mieleen sen muiston kun jouluaamuna löysin kuolleen isäni.

Joulunviettotavoiksi olen yrittänyt löytää semmoisia mitkä olisivat lapsille kivoja, mutta eivät kuitenkaan liian rankkoja minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla