Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen joulukortin lähetätte tänä vuonna?

Vierailija
06.12.2011 |

mulla on ne lapset siinä taas.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna pidin kierrätysteemaa; otin osia viime vuonna meille tulleista korteista (leikkasin kuvia/tekstejä, irrotin tarroja/muita koristeita, leikkasin 2-osasista korteista toisen sivun jne.) Pidin linjana sen, että jokaisessa kortissa mitä meiltä lähtee, olisi mukana jotain mitä meille on viime vuonna tullut. Yritin aluksi tehdä niin, että olisin lähettänyt kortin, jossa olisi mukana osa vastaanottajan itsensä meille viimevuonna lähettämästään kortista, mutta se ei onnistunut koska kaikista korteista ei vaan saanut materiaaleja. Sekin hyvä puoli tuosta oli että en joutunut ostamaan kuin pahvia korttipohjiksi, mutta ne postimaksut tietysti menee... 23 korttia lähetettiin. Viime vuonna meillä oli vastasyntynyt, joten silloin laitettiin mukaan kuva vauvasta, mutta nyt ei viitsitty, ne jotka haluavat nähdä, tulkoot käymään tai kutsukoot kylään...

Vierailija
2/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan vastaan kivisaderyöpyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään!

Vierailija
4/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se kuulemma onkin amerikkalaista!

Vierailija
5/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä. Joulukirjehän on tosi kiva. Meillä ainakin kortteja tulee laitettua sellaisille, joihin kaikkiin ei vuoden aikana olla niin paljon yhteyksissä ja mun mielestä kaikki muistamiset, joissa jotain henk.koht on kivaa jouluna. Oli se sitten lapsen kuva, perheen kuva, kuva omasta talosta jne, ois huippuu saada joulukirje. eli sellainen valmiskortti, johon vetastu nimi alle ihan ok, mutta tykkään enemmän niistä, jotka kertoo jotain lähettäjästä. Esim. monien lapsia en ole paljon nähnyt, niin kiva nähdä ees jouluna

Vierailija
6/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtee lapsiperheisiin ja mummoille lapset tonttulakit päässä oleva valokuvakortti ja sit lapsettomille sukulaisille ja ystäville lähtee sellainen kortti, jossa on amaryllis, jolla on tonttulakki.

... NOT

Oikeasti mua kyllä nyt harmittaa, et ehdin ostamaan kortit, sillä noiden jälkeen huomasin, et olis saanut tämmöisiäkin:

http://www.punaisenristinkauppa.fi/tuote/100116/Puurokortti%20?openGrou…

Vierailija
7/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähtivät liikenteeseen siis.

Kuvassa oli piippua tuprutteleva lumiukko ja kaikissa tekstinä: PASKAA JOULUA!

Kortit menivät sukulaisille.

Vierailija
8/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti pilaa?

Vierailija
9/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes niihin itse tehtyihin kun täytyy maksaa postimaksu. Mielellään olisimme lähettäneet.

Mies opsikelija, minä työtön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi