Miksei Linnan juhlia kommentoida mediass amitenkään, jos kerran kättelyt jo menossa?
Kommentit (4)
Toisesta ketjusta vähän alempaa:
Alkanut jo!
Minä ainakin katson parasta aikaa Yle Teemalta linnanjuhlia. Juuri äsken korkeakoulujen rehtorit kättelivät presidenttiä, nyt vuorossa kansanedustajia ja oikeusneuvoksia.Ihana tunnelma ja pressalla nätti puku!
Vierailija - 6.12.2011 17:26 (5/9)
Pressan vaimolla vielä nätempi!
Vierailija - 6.12.2011 17:27 (6/9)
Lainaus:
Minä ainakin katson parasta aikaa Yle Teemalta linnanjuhlia. Juuri äsken korkeakoulujen rehtorit kättelivät presidenttiä, nyt vuorossa kansanedustajia ja oikeusneuvoksia.Ihana tunnelma ja pressalla nätti puku!
Joku tiputti käsilaukkunsa kun kätteli Halosta!
Mahtoi jännittää....
Vierailija - 6.12.2011 17:30 (8/9)
Teeman on ihan selvää livekuvaa!
Vierailija - 6.12.2011 17:39 (9/9)
Ihania pukuja
Hillityt värit ovat selvästi tänä vuonna muotia. Vaan saas nähdä minkälaisia sateenkaaripukuja ne homot ovat keksineet laittaa ylle.. Vai ei kai niitä ole jo mennyt,kävin vessassa?
Toisesta ketjusta vähän alempaa:
Alkanut jo!
Minä ainakin katson parasta aikaa Yle Teemalta linnanjuhlia. Juuri äsken korkeakoulujen rehtorit kättelivät presidenttiä, nyt vuorossa kansanedustajia ja oikeusneuvoksia.Ihana tunnelma ja pressalla nätti puku!Vierailija - 6.12.2011 17:26 (5/9)
Pressan vaimolla vielä nätempi!Vierailija - 6.12.2011 17:27 (6/9)
Lainaus:
Minä ainakin katson parasta aikaa Yle Teemalta linnanjuhlia. Juuri äsken korkeakoulujen rehtorit kättelivät presidenttiä, nyt vuorossa kansanedustajia ja oikeusneuvoksia.Ihana tunnelma ja pressalla nätti puku!Joku tiputti käsilaukkunsa kun kätteli Halosta!
Mahtoi jännittää....Vierailija - 6.12.2011 17:30 (8/9)
Teeman on ihan selvää livekuvaa!Vierailija - 6.12.2011 17:39 (9/9)
Ihania pukuja
Hillityt värit ovat selvästi tänä vuonna muotia. Vaan saas nähdä minkälaisia sateenkaaripukuja ne homot ovat keksineet laittaa ylle.. Vai ei kai niitä ole jo mennyt,kävin vessassa?
tulee vastaanotto vuodelta 1968....
kallis hieno telkkarini on mennyt rikki :(
No hyvä ettei ollutkaan livekuvaa, kun oli värit poissa. /Ap
siellä mitään kätellä vielä.