Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tarjota lasta yökylään

Vierailija
06.12.2011 |

kaverin luo, johon tutustunut vasta syksyllä koulun alettua. Tytöistä on tullut hyvät kaverit ja äiti vakuuttaa, että hänestä on pelkästään hyvä kun tyttäremme on siellä tuntikausia leikkimässä (välimatkaa sen verran, ettei itse pääse kulkemaan; syömään haetaan ja illalla kotiin leikkien päätyttyä). Tyttöme joskus jopa syö heillä, ettei tarvitse leikkejä keskeyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi toisinpäin ehdottelemaan,odota että itse pyytävät(jos pyytävät)

Vierailija
2/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että haluat kerrankin ryypätä ja harrastaa estotonta anusseksiä, ottakaa lapsi pois jaloista pyörimästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vuoksi haluaisit lapsesi yökylään?

Kohteliaanpaa on kutsua kaveri teille jos yökyläilyä haluat.

Vierailija
4/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluatko itse vapaan illan? jos haluat itse vapaaillaan, voithan hankiia lastenvahdiksi jonkun ulkopuolisen, jos omasta takaa ei löydy. Esim. MLL tarjoaa lastenvahteja ja http://tendea.fi. Tai olisiko joku naapuri tarpeeksi tuttu?

Vierailija
5/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että haluat kerrankin ryypätä ja harrastaa estotonta anusseksiä, ottakaa lapsi pois jaloista pyörimästä.

mutta en taida kehdta kysyä. Kysyin teidän mielipidettä kun en ollut ihan varma, onko ok. Kiitos! T. ap

Vierailija
6/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat laskelmoida itsellesi vapaailtoja niin toimi seuraavasti: pyydä se kaveri teille yökylään - ehkä pyytävät vastaavasti sinun tyttösi sen jälkeen.

Mutta kysymään et voi mennä, varsinkin kun noin uudesta tuttavuudesta kyse.

Vierailija
7/7 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluatko itse vapaan illan?

Haluaisin itse vapaaillan. Kaikki muut lapsenvahdit on lähes pois laskuista just nyt (yksi matkoilla, yhteen välit poikki, yksi ollut jo pari kertaa vähälle aikaa). Ehkä jätän oman menoni väliin, ei ole niin tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä