Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio vastata eksälle puhelimeen, kun hän soittaa sopiakseen lapsiviikonlopustaan.

Vierailija
06.12.2011 |

Kamelin selkä katkesi. Se ei suostunut hoitamaan lasta vauvana kun itse olin antibioottitipassa osastolla, vaan mun piti ottaa vauva sinne mukaan. Se ei oo suostunu milloinkaan auttamaan, vaan aina jättää pulaan.

En halua enää nähä sitä ihmistä tai kuulla siitä mitään. Lapsi voi soittaa sit sille, kuhan on tarpeeksi vanha.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi tulee jonain päivänä tajuamaan, että isää ei kiinnostanut ja se vähä mitä sitä olisi kiinnostanut, sen torppasi äiti.

Alahan keräämään terapiarahastoa!

Minä suhtaudun eksääni näin:

Rakasta vihollisiasi, se saa heidät näyttämään pahalta ;-)

Vierailija
22/23 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisen pitää olla 100% valmiudessa yms. Hei, se mieskin on isä, ei hänkään voi lasta höykyyttää oman halunsa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keino on vähän väärä. Tällä hetkellä estät aktiivisesti isää pitämästä yllä suhdetta lapseensa ja se ei ole reilua lasta kohtaan.

Ilmoita sille isälle joko (jos teillä on tarkat kellonajat noille tapaamisajoille), että jatkossa hän tulee tasan silloin kun on sovittu, piste, eikä asiasta tarvitse ilmoitella erikseen. Ja jos hän on myöhässä, oletat, ettei hän tule ja saatatte lähteä lapsen kassa vaikka kävelylle tai kylään tms. Jos teillä ei ole tarkkoja aikoja, käske ilmoittamaan tekstiviestillä, milloin tulee. Sinä vastaat vain, jos asiassa on joku ongelma.

Tai sit hankit lapselle oman kännykän ja käsket miestä hoitamaan asiat suoraan lapsen kanssa.

Sen jälkeen sä voit olla rauhassa täysin passiivinen ja kaikki on kiinni siitä, hoitaako isä itse omaa isäsuhdettaan vai ei.