Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jollain voi olla myynnissä näin paljon Ganttia?

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis bisnesmielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon yhtä tietynmerkistä vaatetta ja ihan uusia, johtuen siitä että mies on sen firman palveluksessa ja saa vaatteita huomattavalla alennuksella.

Vierailija
4/6 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon yhtä tietynmerkistä vaatetta ja ihan uusia, johtuen siitä että mies on sen firman palveluksessa ja saa vaatteita huomattavalla alennuksella.

Vierailija
5/6 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ostaa ulkomailta ja myy kalliimmalla Suomessa. Tuosta on kyllä syytä maksaa verot, sillä myynti on selkeästi ihan bisnestä eikä kyseessä ole oman perheen käytössä olleet tuotteet. Muuten huutismyynnin raja tais olla noin 8500 e per vuosi, joten paljon saa myydä, mut eri asia on, et jos myy käyttämättömiä.

Vierailija
6/6 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitathan verottajalle tuon myyntitoimintasi?

Kunhan vastasin tuohon ihmettelyyn miksi voi olla paljon jonkun firman vaatteita ja melkein uusia kaikki. Ja mitä se verottajalle kuuluu jos mä omia vaatteitani myyn, samahan se mistä mä olen ne saanut, laillisesti ihan hankittu. En mä niitä bisnekseksi asti myy. Tuskin verottaja ihmisten kirppisrahoista jaksaa olla kiinnostunut.