Mies ei suostunut ottamaan lasta, kun tarvitsisin ihan oikeasti lisää aikaa (tenttiin lukemiseen)
ja nyt hehkuttaa facebookissa (tänäänKIN) että mitähä sitä tekis. Meillä on yhteisiä tuttuja, joiden tilapäivityksiin on käyny kommentoimassa eli minäkin näen ne.
Että mua raivostuttaa. Täällä lapselle seuraa pitää muumit ja äkänen äiti, kun yritän tehdä hommia.
Kommentit (5)
ja nyt hehkuttaa facebookissa (tänäänKIN) että mitähä sitä tekis. Meillä on yhteisiä tuttuja, joiden tilapäivityksiin on käyny kommentoimassa eli minäkin näen ne.
Että mua raivostuttaa. Täällä lapselle seuraa pitää muumit ja äkänen äiti, kun yritän tehdä hommia.
Ehkä sä tarvitsisit uuden miehen. Sellaisen joka leikkii sun miehes lasten kanssa ja kun sun miehes tulis urputtamaan niin nakkais sen kadulle niskapersotteella. Siinähän ulisis. Vittu mikä pelle.
Jätä se!
T: Ex mies
Viittasin vaan sukupuoleen "miehellä", epähuomiossa. Siis joo, ei ole mun mies kumppani-tarkoituksessa.
ap
Koeta jaksaa, joskus tarvii venyä. Tiedän, että sanahelinää, mut olen ollut tavallaan samassa jamassa, kun mieheni oli ulkomailla töissä kuukausikaupalla.
Tein silloin kaikesta huolimatta gradun valmiiksi ja tentin muutaman vaikeen tentinkin pois. Nyt kun mietin, että miten hemmetissä jaksoinkaan.
Jaloissa pyöri pari lapsukaista (1,5v ja 4v) ja monesti meni omat hommat "yötöiksi". Jätin suosiolla tietyt kotihommat vähemmälle. Panostin lapsiin ja opiskeluun.
Muutaman kerran sain apuja isovanhemmilta ja pari kertaa tilasin Mannerheimin lastensuojeluliitosta hoitajan. LÄhinnä sillon, kun oli pakko päästä yliopistolle.
Ps. Älä välitä noista tietyistä kommenteista, heillä tuntuu olevan omat perusteensa. Mutta mehän jokainen tehdään omasta elämästä aikas lailla omanlainen. VOIMIA JA OPISKELUILOA!
Voi lol! No kannattiko ryhtyä leikkimään äitiä, jos et ollut vielä valmis? Nyt saat kärsiä siitä että availit haarojasi ties kelle amikselle, välittämättä ehkäisystä. Tyhmästä päästä ja kevyestä vitusta kärsii koko ruumis, joten turpa kiinni ja kanna vastuusi.