Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän sekaisin, sain kuulla olevani raskaana rv23...

Vierailija
05.12.2011 |

Ei minkäänlaisia oireita, hieman väsymystä on ollut mutta luulin sen johtuvan pimeydestä. Tein viikko sitten perjantaina raskaustestin, kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Testi oli positiivinen. Pääsin nopeasti ultraan, koska lääkärin mielestä kohtu tuntui olevan navan korkeudella ja melko iso jo. Tänään oli ultra ja viikkoja näytti olevan jo 23. Miten tällainen voi mennä näin pahasti ohi huomaamattani? Kuukautiset olivat aikaisemmin tulleet ihan normaalisti, ehkä hieman niukkana vuotona. Ei tässä mitään, olemme miehen kanssa onnellisia.. :) Outoa, että ollaan menty jo yli puolen välin! Esikoinen on kyseessä. Milloin täytyy hakea äitiyspäivärahaa? Ei kai ole liian myöhäistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pistää töpinäksi. Neuvolasta saat kaiken tarpeellisen tiedon, ehdit kyllä kaiken kuitenkin.

Onnea=)

Vierailija
2/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana yllätys :) Itsekin olin ihan ulalla kun raskaus selvisi rv 12 :) Hölmöltäkin olo tuntui alkuun, miten asia on voinnut mennä niin ohi, sinulla varmaan vielä hölmömpi olo :o)

Tsemppiä ja kaikkea hyvää, olen onnellinen puolestanne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se outoa kertoa vanhemmille asiasta. Luulivat raskauden olevan ihan alussa ja kysyivät, uskaltaako asiasta kertoa muillekin. Nojoo, tämä ihan niin alussa ole, nelisen kuukautta niin syntyy.. :)

ap

Vierailija
4/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdin raskausviikolle 18 ja oli kolmas lapsi kyseessä. Mutta enpä ehtinyt stressaamaan raskaudesta niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi