Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Askartelin juuri joulukortit pakastimeen

Vierailija
05.12.2011 |

Jouluna sitten vain sulatan pikaisesti, ja helposti on tuoreita joulukortteja! Vielä pitää pakastaa jouluverhot.

Miten teidän muiden jouluvalmistelut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä.

Vierailija
2/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaseen, samoin joulukuusen. Tosin sen kuusen jouduin pilkkomaan viiteen osaan, että sain mahtumaan pakastimeen, mutta meillä on traditio aattoaimuisin se, että liimaamme kuusen kokonaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo kans hankkinut pakastimeen jo vaikka mitä, sitten vaan Pääsiäisenä viimeistään sulatellaan.

Vierailija
4/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei säily pitkään.

Minä ostan aina alesta Tikettiä pakkaseen.

Vierailija
5/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa vaan sujauttaa pussit pakastimeen. Eikä näissä valmiissa ole mitään tarroja eikä muitakaan liimailuja niin ei mee kovin pahaksi, jos sattuis unontuun ens vuoden jouluun asti .

Vierailija
6/9 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pakastetut tortut =)

Vierailija
7/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minä luin torttusi jossain kummassa ajatushärössä väärin korteiksi, ja sain siitä itselleni hyvät naurut! :)

ap toivottaa kaikille hyvää joulun valmisteluaikaa. Siivotkaa pakkasenne jos aiotte viettää siellä joulun!

Vierailija
8/9 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit on pakastettu ja kuusikin varastettu aikoja sitten. Vielä pitäisi paistaa konvehdit uunissa ja kiehauttaa porkkanalaatikko kahvinkeittimessä, niin alkaisi olla jo valmista. Hyvissä ajoin olen tänä vuonna liikenteessä. Joulukalenterikin syötiin jo marraskuussa!

Vierailija
9/9 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.