Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisön pyynnöstä - melba hetken linjoilla ja vastailee kysymyksiin

05.12.2011 |

Kysy mitä kysyt, vastaan mitä vastaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tykännyt muovikuusista, kun niitä katsoessa aina miettii, et onko se aito vai muovikuusi. Valkoisessa ei tarttee ainakaan miettiä, et onko oikea vai ei ;-) Meillä on tosi pieni asunto ja siksi ostin vain 150 cm korkean ja se maksoi vain 20e. CM:stä ostin. Ei varmaan mikään tyylikäs, joten nauraa saa niin, että mahasta ottaa. Meinaan tänä jouluna viettää turkoosia (joo, kyllä!) joulua, joten sitä teemaa mukaellen sitten koristeita ja valoja. Eittämättä kun täällä joku puhui niistä piparminttutangoista, niin nekin olis kivoja tuossa valkoisessa kuusessa. Ei vaan osunut tänään silmään.

Vierailija
22/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimimerkkisi j-kirjaimella kauppalehden keskustelupalstalla? Niin ja kiva kun osin sinun ansiostasi talousasioista keskustellaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 20.

Olen aika teflon, kun olen täällä ollut varmaan 12 vuotta. Tiedän ettei kukaan voi miellyttää kaikkia ja siksi olen vain oma itseni. Tärkeintä on, että ei ainakaan tahallaan ole ilkeä muille. Vahingossa varmaan sitäkin on joskus tullut tehtyä, kun joku on vaikka kysynyt, että mitä mieltä olet tästä asunnosta tai voiko ottaa 2000 e nettotuloilla 250 000 lainaa ja olen sit omia mielipiteitäni sanonut. Koskaan en ole kyllä halunnut ketään tahallaan loukata.

Vierailija
24/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia kuusia oli siis ainakin CM:ssä. Hopea-valkoinen on bongattu Primasta ja uskon, että laadukkaampi valkoinen vois löytyä Stockalta tai Sokokseltakin. Meillä nyt sit tuollainen halpisvalkoinen, mut kivan kokoinen.

Pinkki Etolassa? Olisko jollain linkata kuvaa moisesta? Kelle tuollainen on tullut mieleenkään? Punavihervärisokealle?

Vierailija
25/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masussa voidaan? Meneekö kaikki loppuun asti hyvin?

Vierailija
26/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa irl kavereista tietää ja osa ei (tietääkseni). Osa ystävistäni on myös täältä tulleita, joten he tietty tietää kaikki.

Kauppalehden sivuillakin kirjoittelen juu. Lisäksi kirjoittelen omaa blogia harvakseltaan. Muuten en kauheasti kyllä netissä roiku, mitä nyt luen Taloussanomia, Talouselämää, Arvopaperia ja Kauppalehteä.

Vierailija
27/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masussa? Ei taida olla puuppaa kummempaa masussa ;-)

Vierailija
28/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ja papat joulupata-pottiin

Vierailija
29/30 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että otan tuohon joulupata-pottiin osaa, mutta kyllä joulupataan varmasti tänäkin vuonna osallistumme.

Vierailija
30/30 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyehköt hiukset?

Olen kuvitellut AINA niin, ja nyt tosta toisesta ketjusta luin että harkitset PITKIEn hiuksiesi leikkaamista. Olen järkyttynyt!!

Olen siis kuvitellut sut Lepuskiin istumaan koneen ääreen ja välillä pöyhimään lyhyttä punertavaa tukkaasi. Sitten käyt välillä sellossa Robert coffeessa kahvilla ja prismassa ostamassa ruokaa ja sitten taas netin ääreen.

t. se joka lähetti sulle terveisiä ja myöskin ehdotti kysy mitä vaan melba vastaa -ketjua.