Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaan vähän halin ja pussasin sanoi ukko... kun pikkujouluista tuli.

Vierailija
05.12.2011 |

Selitys: meidän töissä on 10 miestä ja niistä 5 oli pettänyt vaimojaan tai tyttöystäviään, mutta mun ukko oli vaan vähän halinut ja pussaillut.

Hyvin koulutettuja, hyvin toimeentulevia aviomiehiä ja poikaystäviä. Olivat kuulemma aloitelleet iltaa konjakilla ja juomaleikeillä. Oli kuulemma mopo vähän keulinut kaikilla ja tänään olivat paukutelleet henkseleitä töissä, että arvaa sainko.

Omani jäi kiinni meikkivoiteesta kauluksessa. Ensin yritti lauantai aamuna kiermurrella, mutta päivän hiillostuksella murtui ja ei kuulemma mitään ihmeellistä, eikä ollut edes nätti.

Lapset nukkuu ja pikkasen on jäätävä tunnelma meillä kotona. Jääpuikkoja katossa ja huomenna ois vapaapäivä. Jep jep. Ottakoot ipanat ja saa mennä koko päiväksi niiden kanssa vaikka anoppilaan!

Uskoisko vai ei. Ukko kyllä on kovin hiljainen ja kävelee munankuorilla. Voisin paloitella sen, kun olen niin vihainen ja pettynyt. Eikä musta ole mikään selitys, että muut meni pidemmälle ja tosi moni meni pidemmälle.

Ukko tuli vasta aamuyöstä kotiin, joten sehän on ehtinyt räplätä vaikka mitä. Pitäytyy kuitenkin halailu ja pussailu tunnustuksessa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murehtiminen, ethän sä muutakaan voi. Ja oikeesti, kyllä suurin osa ihmisistä pysyy tuollaisessa. Siis tanssimisessa ja ehkä pussailussa, kynnys lähteä paneskelemaan tosta vaan on kuitenkin aika korkea. Siis suurimmalle osalle tavallisista ihmisistä.

Usko mua, tiedän mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä