Hei valelääkäri Melba!
Halusin sanoa vaan sulle kiitokset kivoista vastauksista. Mukavaa kun joku täällä kirjoittelee nimimerkillä ja vastailee asiallisesti. Oon lukenu sun vastauksia etenki talouteen ja asuntokauppoihin liittyen. Sulla on aina jotain sanottavaa ja sanot sen rakentavasti ja asiallisesti!
Hyvää joulunodotusta!
t. eräs palstalainen
Kommentit (12)
varmaan ne pk tätsyt on tottuneet ihan kaikkeen...
Nauttikaa lumesta!
ollut iso jalka.
Nimittäin mun lievästi kehitysvammainen poika on nyt 10v. ja kuomat on nyt kokoa 41!
Viime vuonna mahtui vielä koko 39.
Hirveän vaikea löytää pojille kenkiä, kun nauhoja ei saisi olla.
Justiinha sä synnytit sen vauvan ja nyt se on jo 4v.
Esikoinen on 11. Jalka on tosiaan jättisuuri, koko oli jo 10 v talvena 42-43, nyt tuntuis menevän vielä viimetalviset kengät (onneksi). Nauhattomat kengät isolle on tosiaan ongelma, jos ei mitään putkisaappaita hommaa. Mä olen saanut jo tosi monet kivat pojan kengät ja nyt isäpuoli kuolaten kyttää tiettyjä pojan kenkiä, et saa ne itselleen kohta... heh.
Olen pitänyt sinua fiksuna, mutta tuo oli kyllä jo pohjanoteeraus
Melba hetken linjoilla, vastailen kysymyksiin - ketjun
:-)
- onko teillä lunta?
- kannattako vaihtaa NOK?
- mikä on lapsesi jalan koko?
- onko se sun vauva jo 4v?
Selvästi inspiroit ihmisiä kyseleen mitä kummallisempia asioita...
Mä ajattelin otsikon nähdessäni, että nyt tulee Melballe p***aa niskaan, mutta ei... Tällä kertaa ei näin ollutkaan.
Kiva joskus lukea kehuja. :)
Mukavaa joulunodotusta ap:lle ja Melballe :)
Paljon Melba vastailee ms-kysymyksiin,
mutta enimmäkseen kyllä asuntolainaan liittyviin aloituksiin.
ostin joskus poikasi haalarin :D Minunkin poikani on jo kohta 10v eikä ole muutamaan vuoteen haalaria käyttänyt :D
Juu, no tänään esiinnyin vain valelääkärinä yhdessä päänsärkykyselyssä. Siitä varmaan tuo nimike tänään. Muuten olen erikoistunut täällä enemmänkin kenkiin, talouteen, asuntoihin ja jonkin verran ruokaankin.
Mukava, että jollekin on mennyt meiltä haalari eteenpäin käyttöön. Kannatan ehdottomasti kierrätystä. Itse hajuallergisena/homealtistuneena olen aika varovainen käytettyjen vaatteiden ostoon, jos en pääse niitä haistelemaan, mut huutiksestakin on onneksi löytynyt muutama vakimyyjä, joilta uskallan ostaa. Tänään tuli käytyä kirppikselläkin pitkästä aikaa - lähinnä vein kyllä tuon 11 v pojan joululahjaostoksille sinne kirppikselle sillä hänen rahansa ei oikein riitä lähipiirille ostamiseen tavallisista kaupoista, mut tuolta saa vaikka mitä kivaa.
Mä tein kyllä hirveän synninkin tänään iltaisella. Kehtaankohan tunnustaa vielä tuon BB:n jälkeen... Ostin valkoisen tekokuusen ja siihen uudet jouluvalot. Niin pikkusieluinen olin että totesin, että vihreällä piuhalla olevat jouluvalot ei varmaan sovi valkoiseen kuuseen. Nyt toivon, että tuo kuusi kestää meillä pitkään.
melba on morren lisäksi yksi asiallisimpia ja mukavia ihmisiä täällä.
sääli vaan ettei morrea ole aikoihin näkynyt..
Miksi päädyit valkoiseen, muun sisustuksenko takia?
Kiitokset kivasta viestistä.
Mukavaa joulunodotusta sinullekin! Ihan hassua kun tänään satoi luntakin. 4 v oli tosi innoissaan.
PS. 4v on katsonut hivenen liikaa BB:tä. Totes eilen illalla, että "sirilimpsis ja nakit silmille". Toivottavasti ei juttele päiväkodissa moisia ;-)