Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi herrajumala kuinka insideks tää on menny.

09.11.2005 |

eihän kukaan uus uskalla välttämättä edes tulla tänne! kauheaa. niille mahtaa tulla yksinäinen olo. pari vuotta sitten oli sentään ihan eri meininki.

ja vieläkö tää saitti jumiutuu joka ilta suuren kävijämäärän vuoksi?

on mullakin vauvakuume mut se on ihan irrationaalista. en ala osteleen ovulaatiotestejä ja ties mitä kotkotuksia vaan yritän unohtaa koko asian ja tulla järkiini.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täällä neljättä kuumeilemassa ja käynyt ensimmäisen kerran -00 syksyllä ja viimeksi syksyllä -03. Oma reaktioni oli että kappas kun tämä on mukavasti kehittynyt taas viimekerrasta, nyt on jo listat meille suurperheellisillekkin jne.

Kunpa arkkitehdin ja sisustusarkkitehdin valintaankin olisi yhtä kattava vertaisfoorumi... tietääkö muuten joku hyvää (asiakkaan toiveet hyvin oivaltavaa) sisutussuunnittelijaa?

Kuumeilu on mielestäni parhaimmillaan juuri hurahtamista asialle!

Vierailija
2/10 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun toinen tykkää äireestä ja toinen tyttärestä... Yks on hullu yhdellä tavalla ja toinen toisella ja ihmisiä ollaan silti kaikki. Kyllä tänne uudet sopii joukkoon ihan niinko ennenkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä kaikki ryhmittymät täällä vallanneet aika näkyvästi palstan, mutta silti ihan mukavasti syntyy myös erillisiä keskusteluja aiheen mukaan. Vielä kun ihmiset innostuisivat juttelemaan niissä yhtä paljon... Uskoisin, että täällä on jonkin verran lukijoita, jotka eivät pinoile missään tietyssä porukassa?

Vierailija
4/10 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyppäsin mukaan pari kuukautta sitten, ja hyvin mut on otettu ainakin vastaan. Ja oikein mukavasti olen täällä jutun juureen päässyt. Kaikki uudet ovat oikein tervetulleita mukaan varmasti kaikkien puolesta. Itse olin taustalla jo esikoista kuumeillessani kolmisen vuotta sitten, ja mun mielestä täällä on nyt mukavampi meininki. Sen vuoksi rohkenin itsekin hypätä mukaan, ja nyt kuumeilenkin tuolla heinäsirkoissa. Näitä " ryhmiä" on kyllä niin paljon, että jokaiselle kuumeilijalle löytyy kyllä varmasti mieleinen ryhmä, että tervetuloa vaan mukaan! Ja voihan sitä kirjoitella ilman mihinkään ryhmään kuuluumattakin.

Ja tietysti jokainen kuumeilee omalla tavallaan. Mulle on vertaistuki tosi tärkeää, ja etenkin nyt kun yritystä on jo melko pitkään takana, niin se toisten tuki ja kokemukset tuntuu entistä tärkeemmiltä. Ja ainakin mulle tää palsta on hyvä juttu, kun täältä löytää paljon sellasia ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa ja miettii ihan just samoja asioita kuin itse.

Siitä sivujen jumittumisesta en tiedä tarkemmin, parina päivänä on ollut hieman hitaampaa sivujen lataaminen, mutta hyvin olen päässyt tänne kirjoittelemaan.

Vierailija
5/10 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollaisella asenteella aloitat niin kannattaa pysyä omalla irrationaalisella vauvakuumeellasi tosiaan kaukana!!!!

Mikä hemmetti sä luulet olevasi kun tuollaisia tänne tulet selittämään?

Kukin kuumeilkoon omalla tavallaan ja jos sinun tapasi on ainoa oikea niin kannataa pysyä miehen vieressä kuumeilemassa, mikäli sekään tuollaista kestää!!

Kyllä keittää noin ylimielinen asenne, hymfh!

poro:

eihän kukaan uus uskalla välttämättä edes tulla tänne! kauheaa. niille mahtaa tulla yksinäinen olo. pari vuotta sitten oli sentään ihan eri meininki.

ja vieläkö tää saitti jumiutuu joka ilta suuren kävijämäärän vuoksi?

on mullakin vauvakuume mut se on ihan irrationaalista. en ala osteleen ovulaatiotestejä ja ties mitä kotkotuksia vaan yritän unohtaa koko asian ja tulla järkiini.

Vierailija
6/10 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailin täällä v. 2003 ja tuolloin yksittäisiä aloituksia oli paljon enemmän. Pinoja oli ehkä 3-4 ryhmällä. Toista kuumeillessa en enää viihtynyt täällä, koska tuntui että 80% aloituksista on erilaisia pinoja.

Ymmärrän hyvin, että esim. keskenmenon kokeneille tai pitkään yrittäneille vertaistuki on tosi tärkeää, mutta itse en vaan löytänyt sopivaa ryhmää. Kirjoittajat vaikuttivat ihan mukavilta jne., mutta minä en vaan kokenut että vaikkapa yrityksen aloittaminen samassa kuussa olisi niin iso yhdistävä asia, että olisin halunnut pinoutua.

Mutta kukin tyylillään. Kun kerran noita pinoja nykyään on joka lähtöön, kai se tarkoittaa sitä että niihin halutaan pinoutua. Joskus vaan on käynyt mielessä, että kaikki eivät välttämättä uskalla esim. kysyä jotain, kun eivät uskalla kirjoittaa omaa aloitustaan sivulle. Tai että ovatko kaikki oikeasti tyytyväisiä nykyiseen käytäntöön vai eikö vastakkaisia mielipiteitä uskalleta sanoa ääneen?

Toivottavasti kukaan ei tästä loukkaantunut, halusin vain sanoa että täältä ainakin löytyy yksi joka kuumeillessaan kaipasi enemmän yleistä keskustelua palstalle.

Pampula vierailulla tuolta odotuspuolelta

Vierailija
7/10 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen täällä oli yksittäisiä aloituksia tosi paljon ja niitä oli kiva lueskella ja joskus jopa osas jotain vastatakkin. Nykyään kun avaan sivut niin täällä on vaan erilaisia pinoja. Musta niihin on vaikea päästä sisälle, kun mulla ei ole kovin paljoa aikaa olla netissä. Olenkin alkanut viime aikoina miettiä, että olisiko jossain samanlaisia sivuja kuin vauvasivut oli joskus silloin ennen. Tosin haluaisin pyöriä näilläkin sivuilla. Eiköhän laiteta urakalla yksittäisiä aloituksia ;)

Vierailija
8/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman muutoksen olen huomannut, nykyisin täällä tuntuu olevan tosiaan pelkkiä pinoja ja läjiä, keskusteluja jostain tietystä aiheesta vähän vähemmän. En ole pariin vuoteen palstaillut, mutta nyt uuden vauvan yrityksen myötä olen täällä jonkin verran seilaillut ja tosiaan pisti silmään tuo muutos.

Mä toivoisin kans enemmän aihepitoisia alotuksia, noista pinoista kun ei otsikon perusteella tiedä mistä siellä keskustellaan. Vertaistuki on ihan ok ja hyvä asia, mutta toisenlaistakin keskustelua olisi kiva lukea ja siihen osallistua. Mä en ole niin yltiöpositiivinen ihminen, että jaksaisin päivästä toiseen pelkästään puhallella plussatuulia ja heitellä tarrasukkia.

Mut tietty tavallaan jokainen, toisille toi pinojuttu on ehta ykkönen. Meidän muiden pitää hoitaa se toisenlainen aloittelu, jos ja kun sitä kaipaillaan :)

Vierailija
9/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia_M:

Mut tietty tavallaan jokainen, toisille toi pinojuttu on ehta ykkönen. Meidän muiden pitää hoitaa se toisenlainen aloittelu, jos ja kun sitä kaipaillaan :)

Eli musta kuka tahansa voi täällä kirjoitella. Pinoutujat ja yksittäisten aloitusten tekijät. Miksi ihmeessä ajatellaan että niiden pitää olla toisensa pois sulkijoita??? Luulisi joukkoon mahtuvan kaikenlaiset, ihan ilman kitinöitä ;D

Vierailija
10/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen molempia eli sekä pinoudun (pääasiassa haahuissa) että teen omia aloituksia silloin kun jotain kysyttävää on. Joskus jotkut esittää tosi vaikeita kysymyksiä tuolla pinoissa. Silloin tekee mieli neuvoa, että kannattaisi varmaan tehdä ihan oma aloitus, niin voisi tulla enemmän vastauksia.

Pinoissa on mm. se hyvä puoli, että siellä voi jutustella kaikkea muutakin omasta elämästään jne., kun samassa pinossa kirjoittelevat ihmiset tulevat tutuiksi. Samaa ei voi tehdä yksittäisissä aloituksissa.

Nykyisin käytän tosi paljon hakutoimintoa, jos mieltäni askarruttaa joku asia, mutta välillä kyllä myös kysyn itse asiaa palstalla. Kahden vuoden kuumeilu ja neljä peräkkäistä km:a ovat kyllä aika paljon latistaneet palstailuintoa. Välillä tuntuu, että totaalinen palstatauko olisi taas paikallaan.

Mutta pinoutuminen ja omien aloitusten tekeminen eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Se oli siis pointtini.