Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geishapallot - muutama kysymys

Vierailija
05.12.2011 |

Ostin lauantaina elämäni ensimmäisen geishapallot. Kuulia en vielä "uskaltanut", vaan sellaiset vähän isommat, silikonipintaiset. Myyjä niitä suositteli kun en ole ennen käyttänyt mitään.

En vaan ymmärtänyt myyjältä kysellä sen kummempia käyttöohjeita. Eli, ne pallot siis työnnetään sisään ja annetaan vaan olla siellä, vai? Kuinka kauan niitä kannattaa pitää kerralla? Pitääkö jotain muuta ottaa huomioon? Kaikki vinkit ovat tervetulleita! :)

Vähän tekisi mieli ostaa sellaiset kunnon kuulat, pienet ja painavat, ja testata pysyvätkö sisällä... Mutta ehkä vähän myöhemmin sitten. Treenaillaan nyt näillä ensin.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset tiiviit ja hygieniset? Anyway, laitat sisään vaan puhtaat liukastetut pallot sopivan syvälle. Itse painan etusormella sen jälkimmäisen niin syvälle ku saan ja vedän narusta himpun verran takaisin. Silloin ovat hyvin kun ne ei tunnu kävellessä.

Aluksi vaan totuttelet alle 1/2 tuntia kerralla, mutta aikaa kannattaa alkaa jatkamaan kun huomaat sen onnistuvan. Reenaavat silleenkin mutta pian opit liikuttelemaan palloja lihaksillasi ja se voimistaa treenausta. Muista aina pestä pallot käytön jälkeen ja kerran viikossa desifiointi.

Vierailija
2/57 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuta sisään ylösalas-sivulle..napsi siitä palasia,aivan kuin haukkaisit palasia...jännitä,,,rentouta..jännitä..jne,pidennä aikaa vähitellen.Näillä liikkeellä ikäänkuin löydät lihakset uudestaan ja "muisti" alkaa toimia alakerrassa =)! onnea harjoitteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli jopa hankalaa liikkua ne sisälläni, mutta nyt (2v käytössä) suorastaan kaipaa niitä jos jää muutama päivä väliin. Siis tuntuvat ihan kivalta, vaikka enimmäkseen en niitä huomaa siellä olevankaan.

On tullut tavaksi lämmittää pallot (lämmin vesi) ennen sisään laittoa. Silloin heti ovat hyvän tuntuiset. Pissatessa narulenkki sormella pissasuihkun edestä sivuun, niin ei tarvitse sen takia kuulia poistaa.

Vierailija
4/57 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Onko mulla joku laskeuma vai miksi en saa palloja emättimeeni kunnolla? Ainakin PAPAa ottaessa kätilö sanoi, että minulla on kohtu korkealla eikä mitään laskeumaa ole, mutta miksei ne pallot mene kunnolla sinne? Tuntuu pahalle kun se toinen pallo jaa niin hollille emättimen suulle.

Innostus laantuu kohta. Haluaisin hyvät rakkauslihakset. :)

Vierailija
5/57 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tulin kysyneeksi teiltä neuvoja, en tajunnut, että niillä pitää itse niitä lihaksia "tunnustella", ajattelin, että riittää kun niitä pitää sisällä. :)

Mun on myös hieman vaikea saada työnnettyä molemmat pallot sisään (ja kohtu pitäisi olla korkealla kyllä!), mutta kun ne molemmat ovat sisällä, ei tunnu pahalta. Tosin en ole uskaltanut syvemmälle työntää, eli kunhan ne sisään saa.

Oletteko sitten jossain vaiheessa siirtyneet ihan sellaisiin oikeisiin kuuliin, pieniin ja painaviin? Miten niitä oikein on tarkoitus käyttää? En huomannut, että niissä olisi edes mitään narua...

ap

Vierailija
6/57 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Onko mulla joku laskeuma vai miksi en saa palloja emättimeeni kunnolla? Ainakin PAPAa ottaessa kätilö sanoi, että minulla on kohtu korkealla eikä mitään laskeumaa ole, mutta miksei ne pallot mene kunnolla sinne? Tuntuu pahalle kun se toinen pallo jaa niin hollille emättimen suulle. Innostus laantuu kohta. Haluaisin hyvät rakkauslihakset. :)

Kokeile muuttaa kulmaa aika radikaalistikin, se voisi auttaa. Jos siis työnnät suoraan ylöspäin (seisaalla laittaessasi), kokeilekin työntää selkärankaan päin.

Vierailija
7/57 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Onko mulla joku laskeuma vai miksi en saa palloja emättimeeni kunnolla? Ainakin PAPAa ottaessa kätilö sanoi, että minulla on kohtu korkealla eikä mitään laskeumaa ole, mutta miksei ne pallot mene kunnolla sinne? Tuntuu pahalle kun se toinen pallo jaa niin hollille emättimen suulle. Innostus laantuu kohta. Haluaisin hyvät rakkauslihakset. :)

Kokeile muuttaa kulmaa aika radikaalistikin, se voisi auttaa. Jos siis työnnät suoraan ylöspäin (seisaalla laittaessasi), kokeilekin työntää selkärankaan päin.

Näin tein ja sinne lumpsahti. :) Nyt voi alkaa treenaamaan kunnolla. Kiitos! :)

Vierailija
8/57 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tulin kysyneeksi teiltä neuvoja, en tajunnut, että niillä pitää itse niitä lihaksia "tunnustella", ajattelin, että riittää kun niitä pitää sisällä. :) Mun on myös hieman vaikea saada työnnettyä molemmat pallot sisään (ja kohtu pitäisi olla korkealla kyllä!), mutta kun ne molemmat ovat sisällä, ei tunnu pahalta. Tosin en ole uskaltanut syvemmälle työntää, eli kunhan ne sisään saa. Oletteko sitten jossain vaiheessa siirtyneet ihan sellaisiin oikeisiin kuuliin, pieniin ja painaviin? Miten niitä oikein on tarkoitus käyttää? En huomannut, että niissä olisi edes mitään narua... ap

Kun on harjoitellut niillä pallosilla ja tullut varmuutta treeniin sekä lihakset voimistuneet niin voi alkaa käyttää myös kuulia.

Aluksi pois ottaminen voi tuntua hankalalta kun sitä narulenkkiä ei olekaan. Joten se lihasten avulla ponnistamista kannattaa jo harjoitella niillä isommillakin. Muuten helpot ja kivat vaikka koko päivän ajan pitää..

Vierailija
9/57 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulien pitää olla siellä emättimessä mukavasti ja eivät saa häiritä nipistelynä tai painamisen tunteena. Pallot voi työntää aluksi melko syvälle ja sitten vetää ulospäin hitaasti, että sellainen kohta löytyy. Liukastetta tarpeeksi, niin se auttaa myös.

t: fysioterapeutti

Vierailija
10/57 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko jo?

Vierailija
11/57 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän pallojen mukana ei tule kunnollisia ohjeita käyttöön? Niin saisi enemmin irti kuulien ja pallojen käytöstä heti alussa. Meni monta kuukautta harjoitellessa.

Vierailija
12/57 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ohjeita ja kokemuksia kun nyt taas alkoi tehdä mieli treenata niitä "ilolihaksia"?

Vierailija
13/57 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo treenaus tuolle alakerralee kun laitan vaan nämä kuulat päivän ajaksi. Viikko taukoa menkkojen ajan. Tällä systeemillä mennyt kohta vuosi ja tiukkuus aivan eri tasolla kun aloittaessani.

Vierailija
14/57 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset geishapallot on hyvät ja hygieeniset esimerkiksi tuolta kaalimato.com valikoimasta?

Vierailija
15/57 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun kuulat on juuri niin painavat kuin voi että pysyvät kävellessä sisällä. Sitten vaan lenkille ja pitelet niitä sisällä. Samalla lihakset ja niiden hallinta kehittyy. Kotona voi pitää jopa painavampiakin kun ei liiku niin paljon. Sama töissä. Kävely kuitenkin ylivoimaisesti paras ja nopein. Kun opit puristamaan kunnolla niin se tekee miehet hulluiksi! :-)

Vierailija
16/57 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt, tyttöset. Tähän asiaan ei palloja tarvita. Saman asian ajaa kiristely säännöllisesti missä vain. Sen oppi kokeilemalla. Kun kiristää lihaksia oikein, sen tuntee kyllä, että on oikea paikka.

Pallot lienee mainosmiesten keksintöä. Auttaa varmasti nekin, mutta maksaakin.

Neuvolassa kannattaa raskauden aikana ottaa asia puheeksi, jos työntekijä ei sitä tee.

Vierailija
17/57 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta palloilla tulokset näkyy 90% nopeammin ja ovat 90% parempia noin 90% helpommin. Lisäksi ne tuntuu 90% paremmilta kuin "ei mitään".

Vierailija
18/57 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yhtään neuvoa ihmiseltä, joka väittää olevansa terveydenhoitaja ja nimittää minua "tyttöseksi". Omat geishakuulani ostin seksikaupasta ja niiden mukana tuli käyttöohje. Maksoivathan ne 25 euroa, mutta saman rahan voisi tuhlata vaikka pariin siideriin. Ja tosiaan, ne tuntuvat hyvältä...

Vierailija
19/57 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko yhtään neuvoa ihmiseltä, joka väittää olevansa terveydenhoitaja ja nimittää minua "tyttöseksi". Omat geishakuulani ostin seksikaupasta ja niiden mukana tuli käyttöohje. Maksoivathan ne 25 euroa, mutta saman rahan voisi tuhlata vaikka pariin siideriin. Ja tosiaan, ne tuntuvat hyvältä...

Joo, kyllä tuo tyyppi haiskahti lähinnä VALEterveydenhoitajalta. 

Vierailija
20/57 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein näitä pitäisi käyttää viikossa jotta alkaa syntyyn tuloksia.? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi