Orgasmin helposti saava nainen..hyvät lantionpohjanlihakset.
Olen miettinyt, että voiko nainen itse päätellä orgasmin saanti kyvystään ja nautinnostaan mitä yhdyntä tuottaa lantionpohjanlihastensa kunnon?
Eli voisiko tehdä päätelmän että jos naisesta yhdyntä tuntuu ihanalta ja emätinorgasmi tulee helposti.
Siloin lantionpohjanlihasten täytyy olla kunnossa.
Koska, jos on löysä eihän muna miltään tunnu eikä silloin orgasmia voi emättimen kautta helposti saada..
Mitenhän on kaikki miehet jotka moittivat naisensa löysyyttä. Saakohan heidän näisensa emätinorgasmeja oikeasti....
Kommentit (7)
Nuorena ennen lapsia sain emätinorgasmin joka kerta ja taito hävisi välillä synnytysten jälkeen. Lähinnä kyse on siitä, että kitkaa syntyy oikeaan kohtaan eli sain niitä aika löysänäkin, mutta harvemmin ja vaikeammin. Tunne on intensiivisempi ja laukean nopeammin kun pimppi on treenaamalla palautunut ja puristus tuntuu taas joka puolella. Saan orgasmeja pelkästään klitoristakin stimuloimalla, mutta paras ja intensiivisin O on sellainen, missä sekä klitorista että vaginaa stimuloidaan yhtä aikaa. Useimmiten saan molemmat orgasmit, mutta peräkkäin. Joskus kolmestikin saman session aikana (kaksi klitoris ja yksi vagina). Tosin mies on hemmetin hyvä ja seksikäs sängyssä. Eli aika paljon päästäkin siis kiinni ja puutteenkin määrästä. Jos ei ole pariin päivään saanut niin tulee enemmän orgasmeja. Itse en ole ikinä ejakuloinut.
sitte on hyvä lihakset kun vetää istuallee vaikka sisäänpäin ja pillu menee kuin poski siäänpäin lommolle ja tulee kunnon imuääniki.
sen mukaan minun lihakset olis olleet ennen lapsia tosi löysät ja nyt kolmannessa raskaudessa tiukentuneet ihan äärimmilleen (saan minuutissa... :( )
kauhea löysäpillu. Kyllä jos ei saa lyijykynää pillulihaksilla katki niin huonossa kunnossa on! Ämmät vois vähän enemmän treenata miestensä hyväksi, mutta mitään ei voi läskiperse tehdä. Kotona lasten kanssa löhötään sohvaperunoina!
Olen aloittanut kuulajumpan 4 v sitten ja nykyään pimppalihakset on paremmat kuin koskaan. Synnytyksiä 3 ja ikää 37v.
Noikun munkin vaimoni treenaisi.
Miten vinkata siitä hänelle?
Epäilen kyllä hiukan tuota.. Itselläni kyllä lantiopohjalihakset kunnossa ja yhdyntä tuntuu ihanalta ja ejauloinkin tarpeeksi kiihottuneessa tilassa ,mutta en ole koskaan saanut emätinorgasmia ja tuskin saankaan koskaan..