Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä mieheltä outo heitto.

Vierailija
05.12.2011 |

Sanoin rakastavani joulua niin hän tokaisi hymyillen ja mä rakastan sua, heti perään kyllä sanoi "vitsi vitsi"

Hämmennyin tuosta aika paljon, vaikka vaan heitto olikin.

Miten tuon voi tulkita, ihan läppäläppänä ja annan olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa-sanan inflaatio. Nykään kun rakastetaan vähän kaikkea. Ennen rakastaminen oli paljon voimallisempi ilmaisu, nykyään se ei merkkaa paljon mitään kun ihmiset rakastaa kaikkea mahdollista herneenvarsista pihakiviin.

Vierailija
2/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko tulkita, niin tee noin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon pitäisi suhtautua. Jos olet kiinnostunut miehestä, niin heitä vasta läppää ja jos et, niin anna olla.

Saattoi tarkoittaa tai olla tarkoittamatta, mutta jos et itse ole kiinnostunut, niin älä jää pohtimaan.

Vierailija
4/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti siitä millainen tuo kaveri on. Onko impulsiivinen tyyppi, joka päläyttää mitä sylki suuhun tuo kussakin tilanteessa vai tavallinen tuppisuu mies.

Vierailija
5/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan rakastaa sanominen kun todella rakastaa on todella vaikeaa.

Siinä miehelle eka testi - onko sanojensa mukainen. Lähdet nyt siitä, että se rakastaa.

Jos osoittaa, että ei pidä sanaansa, niin lähde sit siitä, että kaikki mitä se sanoo on pelkkää läppää ja paskaa...

Siis lähdet siitä, että tarkoitti totta. Jos vetää sanansa takaisin kun sä otit sen todesta, niin sit sanot sille suoraan, että sä oletat että mitä se sanooa pitää paikkansa ja vakavilla asioilla ei pelleillä! Jos pitää paikkansa niin kivassa tilanteessa ja kivalla tavallahan tuo tuli nyt sitten esille - oliskos voinut tulla paremmin? Rakastelukohtauksessa se olisi voinut tuntua epäaidolta ja pateettiselta, teeskentelyltä.

Mä heitin läpäksi koko kosimisen - ja paskat sain päälleni. Siitä seurasi koko elämän kestänyt vaikea juttu.

Nykymiehen kanssa kyllä tiedetään koska on läppää tai joku muu juttu taustalla ja koska tarkoittaa mitä sanoo.

Älä anna tilaa minkäänlaisille kommunikaatiosotkuille partnerisi kanssa - niitä tulee kumminkin joskus!

Vierailija
6/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oleellinen asia tilanteen kannalta.

Vierailija
7/7 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti jotenkin iha mun siskon mieheltä :D vois kuvitella, että se sanoo noin iha LÄPÄLLÄ. Mutta ei sitä ikinä tiiä, jos se rakastaaki sua :D turhaanpa sitä miettimään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme