Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta sektiota tiedät että on tehty yhdelle äidille?

Vierailija
05.12.2011 |

Ja menikö raskaudet ja sektiot hyvin.

Eikä nyt siis mitään tutun tutun kaiman serkulle tehtyjä, vaan että tiedät olevan totta!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisessä sanottiin ettei kohtu kestä enempää

Vierailija
2/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin siskolleni. Sen jälkeen lääkäri sanoi, ettei enempää. Arvet eivät olisi kestäneet enää uusia raskauksia. Kolmannessa ja viimeisessä raskaudessa oli jo vaikeuksia, ja sektio jouduttiin tekemään rv 34+3. Tuon jälkeen myös sektiohaavan parantuminen vei aikaa, ja sairaalassa oloaika oli siskollani 2 viikkoa.

Nyt sektiosta aikaa 6kk, ja siskoni edelleen todella kipeä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mennyt ok

Vierailija
4/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on tehty kuusi sektiota.

Toisen kanssa en ole jutellut tarkemmin, mutta käsitykseni mukaan hänellä oli 'lääkärin lupa' kaikkiin raskauksiin eikä niihin liittynyt mitään erityisen pahoja ongelmia.

Toinen sai 'luvan' vielä viidenteen, mutta kutonen tahtoi ehdottomasti itse tulla tähän maailmaan. Raskaus oli vaikea, mutta kaikki meni lopulta hyvin.

Vierailija
5/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menneet hyvin.

Hyvälle tutulle tehty viisi. Viimeisellä kerralla oli tehotarkkailussa raskauden aikana, kun kohtu oli kuulemma hyvin ohut. Kaikki meni kuitenkin hyvin ihan loppuun asti.

Vierailija
6/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin äidille on tehty kuusi sektiota (kaikki lapset siis leikattu ulos). Raskauksien sujumisesta en tiedä kun niistä on jo aikaa mutta ainakin mummo on vielä elossa. :)

Vierailija
7/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurin lukumäärä, jonka henkilökohtaisesti tiedän. Olen siis sektiosankari ;).

Eikä ollut ongelmia missään vaiheessa.

Vierailija
8/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mennyt kaikissa kolmessa aivan normaalisti. Kolmosen leikannut lääkäri sanoi, että kohtu kestäisi hyvin vielä ainakin kaksi raskautta.. mulla ei vaan muu kroppa, pää ja talous kestä enää yhtään enempää lapsia.

Vierailija
9/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädille on tehty neljä sektiota. Hengissä selvis kaikki, en tiedä muuta ku et neljättä ei lääkärit ois halunnu mutta minkä teet, ku pamahti paksuks

Vierailija
10/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdeksan lasta, kaikki sektiolla syntyneitä. Nuorin syntyi 1964. Lääkäri oli neljännen jälkeen kieltänyt lasten teon, mutta siihen aikaan miestä ei estelty eikä maalla ollut ehkäisyä aina saatavilla. Tämä nainen on vielä hyvin pienikokoinen. Lapset olivat terveitä.

Vierailija
11/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehty viisi sektiota. Raskaudet menneet hyvin. Neljä leikkausta ok. Viidennessä komplikaatioita.Todella paljon kiinnikkeitä.Virtsarakko kiinnikkeinen ja noussut ylemmäs ja kiinnittynyt kohtuun.Lääkäri puhkaisi rakon leikatessaan.Pitkä toipuminen..

Vierailija
12/12 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopille tehty 9 sektiota..sen jälkeen kohtu poistettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme