Mitä tapahtuu jos katson nätisti hymyillen silmiin ohikulkevaa Somalia ja toivotan "Hyvää Joulua"?
Kommentit (30)
että useat muslimit ovat toivottaneet minulle (kristitylle) hyvää joulua ihan omasta aloitteestaan, ensimmäisenä. Mielestäni se oli ihan kohteliasta, joskaan en olisi loukkaantunut, vaikka olisivat jättäneet toivottamatta. En myöskään itse ole loukkaantunut hyvän eidin toivotuksista.
Ei minulla, mutta joillakin muslimeilla vastakkaista sukupuolta silmiin katsominen on kehotus/lupaus lähemmästä kanssakäymisestä.
eivät vietä joulua, joten luulen että eivät tykkäsi , vaan loukkantuisivat
ja joku toivottaa sulle vaikkapa hyvää hanukkaa, loukkaannutko?
joten hymyilisin kauniisti ja sanoisin kiitos samoin! (vaikka en itse ko. juhlaa vietä)
joillakin muslimeilla vastakkaista sukupuolta silmiin katsominen on kehotus/lupaus lähemmästä kanssakäymisestä.
Työssäni tapaan paljon muslimeja, enkä koskaan ole edes ajatellut että visin keskustella katsomatta silmiin. Olisi epäkohteliasta mun mielestä.
niin luultavasti hän toivottaa takaisin hyvät joulut. Jos taas ihan oudolle, niin ehkä katsoo vähän hitaasti ja jatkaa matkaa.
Näin luultavasti kenen tahansa ihmisen kohdalla tapahtuu, ellei satu olemaan kovin sosiaalinen tapaus.
Olen sivistynyt ja mulla on käytöstapoja joten hymyilisin kauniisti ja sanoisin kiitos samoin! (vaikka en itse ko. juhlaa vietä)
että joku muslimi loukkaantuisi hyvän joulun toivotuksista?
14 (ja 15)
Kokeile miten käy. Tule sitten kertomaan.
Olen sivistynyt ja mulla on käytöstapoja joten hymyilisin kauniisti ja sanoisin kiitos samoin! (vaikka en itse ko. juhlaa vietä)
että joku muslimi loukkaantuisi hyvän joulun toivotuksista?14 (ja 15)
eihän tuo sinun hymysi kohtelias vastauksesi vielä kerro, loukkaantuko kuitenkin toivotuksesta vai et.
joillakin muslimeilla vastakkaista sukupuolta silmiin katsominen on kehotus/lupaus lähemmästä kanssakäymisestä.
Työssäni tapaan paljon muslimeja, enkä koskaan ole edes ajatellut että visin keskustella katsomatta silmiin. Olisi epäkohteliasta mun mielestä.
Niin, liittyy lähinnä kulttuureihin, joissa burkhat käytössä.