Nintendo ds peli 5-vuotiaalle tytölle jouluksi..
Mistä ds pelistä n. 5-vuotiaasi (tyttö) on pitänyt paljon? Haussa paras lahjapeli. Meillä on Nintendogs ja Super mario sekä Seikkailija Dora.
Kommentit (8)
kertakaikkiaan ymmärrä miksi 5-vuotiaalle hankitaan Nintendo DS-pelejä! Itselläni 5vuotias, joka ei edes sellaista osaa kaivata. Meillä riittää nuket, barbit, nukkekodit ja askartelut.
Vaikka se hiukan ohi aiheen menikin :) Voin silti vastata. Meillä ostetaan siksi, että haluaa joskus pelata kun isoveli pelaa. Pelaa vähän. Laite on kätevä myös pitkillä automatkoilla.
Lapseni on silti sosiaalinen, hyvin käyttäytyvä ja reipas. Ei potentiaalinen syrjäytyjä. Olen työni puolesta perehtynyt lasten pelaamiseen monelta kantilta ja tunnistan vaarat. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.
Osaisiko joku muu vinkata peliä?
Onkohan samantapainen kuin Wii-versio?
ovat nimenomaan nuo Nintendogsit ja SuperMario, pelaa Mariota edelleen nyt 10- vuotiaana. Kurkistele pelitarjontoihin netissä, lue käyttäjien arvioita.
Jos tykkää mariosta niin pets peli on tylsääääää. Meillä tykätään eniten perus Mariosta ja Marion jostain sellaisesta pelistä, jonka nimeä on nyt muista mutta on vähän kuin lautapelejä joissa liikkuu ne marion tyypit.
Petsit, muumit ja pokemonit on emillä ainakin jäänyt melekin pelaamatta kun ovat niin tylsiä. Tyttöllä ikää 7-vuotta ja pelailee ehkä pari kertaa viikossa kun annan luvan.
Itse mietin josko ostaisin Jouluksi Kirby pelin. Jos jollain on kokemusta niin kuulisin mielellään arvioita.
Kiitti vastauksista taas. Löysin Smurffit, saattais olla hyvä, mutta kaikista nettikaupoista loppu! Oliskohan vielä jossain..? Täytyy vielä kattoa toi Kirby, never heard.
ap
Tuossa DS-pelissä esim. väritetään ja meidän neiti voi värittää niitä kuvia pitkään ihan onnessaan. On mun mielestä just hyvä tollaselle pienelle. Tyttö on muutenkin ihan Pet Shop -fani.
Makuasia tietysti...
Eli itselläni on samanikäinen tyttö. Tytölle on oma pelikonsoli hommattu veljen vanavedessä. Isoveli pelailee jonkin verran, etenkin pitkillä auto- ja lentokonematkoilla. Samaa tarkoitusta varten on tytöllekin hommattu oma vaaleanpunainen DS. Eipä tyttö sillä kauheasti pelaile, hyvä jos pari kertaa kuussa. Enemmän kiinnostaa lelut ja askarteleminen. Mutta kyllähän tuo on loistojuttu esim. reilun 10 tunnin lentomatkoilla.